The Bachelorette / Prince Charming

Wat een toneeeeeelstuk, man man man. Vooral bij de rozenceremonie. Alsof ze even aan de juf moesten vertellen wie de poppenkleertjes aan elkaar had gelijmd. En sowieso al die reacties van die mannen? Leek net alsof er een autocue achter haar knar stond, al die quasi-gevoelige shit ze uitkraamden kwam zo uit een merci-reclame.

Ga allemaal maar naar huis eigenlijk, joe joe

22 likes

Ik vind kasper zo fel uit zijn ogen kijken soms, heel hard of agressief zelfs. Ook wanneer hij serieus is zo heel intents aankijken, beetje creepy ja. Terwijl jij aan de andere kant zo’n gemakkelijke lolbroek is met goeie humor etc. Lijkt een beetje 2 gezichten te hebben.

Vind het hele gedoe ook wat opgeblazen door Gaby. Jammer dat we de context niet hebben gezien want daar draait het denk ik om, gewoon wat miscommunicatie tussen die mannen maar meteen een heel drama. Denk dat het net zo is als bij Love Island omdat je in zo’n bijzondere bubbel zit dat alles heftiger lijkt ofzo?

Ik vind Gaby aan de ene kant wel meevallen ‘in het echt’ (ken haar alleen van die lingerie insta foto’s) omdat ik wel denk dat ze oprecht IS. Maar aan de andere kant vind ik haar wat verheven boven die jongens, ze gaat er eigenlijk ook al van uit dat ze allemaal kei verliefd zien en voor haar door het vuur gaan en andersom is dat helemaal niet zo. Vind dat al geen begin van een gelijkwaardige relatie.

24 likes

Máár ik ben echt wel steeds nieuwsgieriger hoe oprecht Jordy nou echt is. Ergens lijk ik in zijn blik te zien dat hij twijfelde ofzo, toen zij zei dat als iemand niet oprecht is, diegene meteen afscheid mag nemen.

En poe wat ziet Jethro er lekker uit op die date. Gewoon lekker tshirtje en sneakers. Dat overhemd en die instappers mogen weg wat mij betreft.

8 likes

Ik werd vanochtend wakker en deze zin is het eerste waar ik aan dacht :sob:

1 like

Kasper ziet eruit alsof hij ineens kan ontploffen, beetje eng.

1 like

Jezus die vader, hij doet net alsof die jongens allemaal in de outback van Australië wonen. Wtf. Hij komt ook vrij bekrompen over en die opmerking over de burn-out van Joey is ook zo lomp.

23 likes

Wisten jullie trouwens dat dit de moeder van Jordy is? Ik dacht eerst dat dit de moeder van lakei-Jordy was maar het is dus de krullen-Jordy

1 like

Jeetje die heeft ook een rondje botox meegepakt.

4 likes

Ja en wel meer dan dat ook zo te zien. Ze doet me een beetje aan die ene vrouw denken die ook wel catwoman wordt genoemd.

1 like

Aan het begin van dit seizoen van de Bachelorette was ik blij verrast over Gaby en zag ik echt ineens een andere kant van haar. Nu zijn we gewoon weer terug bij af na die aanfluiting over of het nou een kus of een zoen was en wie er “liegt”. Die mannen zullen blij zijn dat ze niet met haar eindigen.

5 likes

ik snap nu ook goed waarom ze het liefst jongere jongens wilt haha

denk dat mannen met iets levenservaring echt niet op dit gezeik zitten te wachten

9 likes

Huh waarom heb ik hier nog niet gelezen dat haar stem echt bijna exact op die van monica geuze lijkt?? Kan het echt niet meer niet horen na 5 afleveringen achter elkaar te hebben gebinget

18 likes

Oh is mij niet opgevallen, Monica heeft toch een veel lagere stem, dacht ik.

1 like

Ik vind dit ook heel erg haha! Heb het al vaker gedacht terwijl ik keek

2 likes

Wat ik me ook afvraag, die jongens van 25 enzo hebben denk ik echt nog niet zo’n kinderwens en Gaby heeft meerdere malen gezegd dat ze dat heeft. Ze is 34 en ja ik denk dat ze dan niet nog 5 jaar ofzo wil wachten?

1 like

Er zijn toch genoeg jongens van 25 die kinderen hebben/willen? Lijkt me dat er tijdens hun casting ook wel over gesproken is als die wens van Gaby zoooooo groot is.

1 like

Ja natuurlijk is dat mogelijk maar ik vraag me sowieso af of hun intenties oprecht zijn, laatstaan een redelijke jonge kinderwens. Maar we gaan het zien.

1 like

Ja toen ze hiernaar vroeg bij Joey deed hij echt van: Ja is goed dat wil ik dan ook wel. Alsof ie het meer zei om door te mogen dan dat ie zich echt realiseerde wat dat betekent. Maargoed ze zullen er vast over nagedacht hebben maar ik vind het nogal wat🤷🏼‍♀️

3 likes

Ik vind eigenlijk ook wel dat Gaby meer een punt had moeten maken van die gekochte ipv gemaakte brownies van Niek en Jordy (ik zou echt denken: bedankt voor het feit dat je geen moeite voor me wil doen?) dan dat gezever over liegen over een kus/zoen.

17 likes

Precies! Ze vroeg ook bij het uitserveren of ze het zelf gemaakt hadden en toen dacht ik echt ‘dramaa incoming in 3 2 1…’

En toen aten ze het tevreden op.

9 likes