Precies dat inderdaad! Toen ze vroeg met tong ook had hij kunnen zeggen iets van “ja dat dacht ik wel maar misschien bedoelde die iets anders dan?” Hij was zelf zo overtuigd van wat hij zei ook.
Ik vind over beide iets te zeggen en toch blijven ze beide mijn favoriet ook haha.
Ik vind Niek echt helemaal niets, maar vind hem wel heel leuk bij Gaby passen. Heb het idee dat zij hem ook echt steeds leuker begint te vinden. Zal me niet verbazen als ze uiteindelijk met hem eindigt.
Ik zie die jada sowieso bij heel bekend Nederland reageren/slijmen op insta
Sorry ben aan het bijlezen maar hardop lachen om deze post. Ik hoor het precies in zijn stem.
Ik had dit echt niet zien aankomen. Wat iedereen al zei, ze baseert haar keuze op een miscommunicatie. Als ze even goed nadenkt ziet ze toch ook wel in dat Joey eigenlijk iets te onvolwassen is.
Jordy’s vader vond ik trouwens wel Hij heeft echt hele mooie ogen en een fijne, kalme uitstraling.
Ik zou Joey meteen hebben gedumpt na de ontmoeting met zijn moeder. Kriebels van.
Jordy s vader is wel een papi hoor. Dan weet je ook hoe hij er straks uit ziet.
De moeder van Joey lijkt op Babygirl Lisa. Aldus mijn vriend.
Ik vermoed echt dat ze eigenlijk Jordy en Jethro er vorige week al had uit willen bonjouren maar dat hun families er al waren.
oh wow dit zou echt goed kunnen ja
Hahaha ja ik moest daar ook aan denken. Overigens vind ik de ma van Joey wel leuk, kan je vast gezellig een borrel mee drinken
ja volgens mij is joey’s moeder gewoon een gemiddelde provinciemoeder? niets mis mee
Zooo dit had ik niet verwacht.
Die moeder van Joey, wow.
Bijna niks wat Gaby zegt klinkt natuurlijk, alles zo ingestudeerd. Blij dat die gladjakker (Jordy) weg is zeg
En een lekker sigaretje mee roken denk ik
Mooi nu kan ik achter Jethro aan
Ik vind alle gesprekken die Gaby voert nogal leeg, het lijkt alsof ze veel te veel bezig is met hoe ze over komt ipv dat ze echt die mannen leert kennen.
En ik snapte wel dat Jethro er niks meer van begreep, ik vond dat ze iedereen echt het gevoel gaf dat ze sowieso voor hem ging kiezen (hoort vast bij het concept maar goed).
De zus van Jethro kwam op me over als een boze schoonmoeder.
Edit: Ohja en Gaby lijkt me ook best een verwend enig kind.
Dit ja, het voelt allemaal zo nog als kennismaking.
Alsof ze op congres zijn
hahahah wow ze lijkt idd echt op babygirl lisa, can’t unsee
De vrienden van Kasper (en ik gok ook boy) waren er ook al vorige week! Ik volg iemand die bevriend is met Kasper en die had een leuk tekstje op instagram geplaatst met een foto samen in zuid Afrika.
Ze leek die jongens idd best valse hoop te geven. Hier mijn evaluatie:
Ik vind dat hele Jordy verhaal maar raar. De ene dag zitten ze te kussen en verliefd te doen op date en de andere dag is dat gevoel blijkbaar weg door ‘maar’ een kus/zoen miscommunicatie. Ik vond dat “wij weten hoe t zit”-zinnetje wel irritant. Daar gaat het niet om nono het gaat erom hoe je dat naar de rest verkondigt
Zielig voor Jethro maar eigenlijk vraag ik me nu achteraf af of ze wel bij elkaar pasten
Enige wat ik nu nog hoop is dat Joey het niet wordt. Het valt me op dat ze de hele tijd redenen zit te bedenken om hem geen goede keuze te vinden. Te jong, Limburg, ander leven… etc
Ik ben ineens echt helemaal team Niek😂 Ze zei vooraf ook dat ze iemand zoekt met humor en ze moet de hele tijd om hem lachen. Volgens mij is hij heel lief en oprecht en echt haar type. Hij is ook zo retezenuwachtig iedere keer zo schattig