Weten jullie toevallig of volgende week al de laatste aflevering is of dat de uitslag in meerdere afleveringen wordt ‘gehakt’? Wilde een Bachelorette-night organiseren met vriendinnen zodat we samen de uitslag kunnen zien hehe. Beetje anti climax als ze pas over 2 weken Een keuze maakt.
Hoe ze met Niek aan het evalueren was leek het mij echt alsof hij weg moest. Plottwist.
Volgende week gaat ze kiezen denk ik. Die week erna is terugblik (toevallig zocht ik dit net 2 sec geleden op)
Oh chill, gratis vakantie en je hoeft er niet eens voor te minigolfen.
Ik zie wel steeds meer chemie tussen Gaab en Niek hoor, ik zie het wel zitten met hun, hij is wel een gladde blaas(er)kaak (), maar volgens mij neemt ie zichzelf niet zo serieus.
Denk wel echt dat hij zo’n geniepige roddel-gast is, lekker ongegeneerd anderen afzeiken en uitlachen en dat dan humor vinden.
Vind het wel echt bijzonder dat ze juist met brave, op het oog inhoudsloze Joey, het meest intiem is geweest, wat ziet ze nou precies in hem?
Ik snap echt niet wat ze toch met Joey heeft. Gewoon echt huh, een Limburgse jongen van 25 die nog bij papa en mama woont en waar geen zinnig woord uit komt. Hoe kan dat een match zijn met Gaby’s leven. Dan maar Niek.
Normaal kijk ik the bachelorette altijd tijdens mn lunch maar vandaag had ik geen tijd en ik zag dit topic echt steeds meer reacties krijgen en het was echt een kwelling en nu heb ik eindelijk tijd, dus ik heb een kaasplankje voor mezelf gemaakt en ga nu kijken en daarna alle reacties lezen hier want dat is eigenlijk het leukste gedeelte
Maar laatst zei iemand dat een foto van Jordy wellicht de vingers van Gaby op te zien zijn.
Zullen zij dan toch uiteindelijk samen geëindigd zijn?
Ik vraaag me nu achteraf ook af hoe handig het is om gelijk je ouders daarheen te halen. Ik zou ze dat zelf besparen denk ik. Schoonouders krijg je er gewoon bij en kan je misschien beter achteraf ontmoeten en niet in zo’n prille gekke fase. Die moeder die gelijk al moest huilen… Misschien vrienden of broer/zus ofzo betere optie
Hij had vast nog even wat aandacht en followers nodig voordat ie eruit gebonjourd werd
Ahyessss niek! Vanaf afl 1 vind ik hem echt al perfecttt voor Gaby. Zo glad en vies en ja gewoon perfect voor haar
Ik vond de reactie van Jordy echt super veel zeggen over hem toen hij geen roos kreeg. Kreeg er echt kriebels van, volgens mij is hij echt
Spoiler!
Oké gedachten:
- Ik zou mn broertje echt niet serieus kunnen nemen als hij na 3 weken al zo helemaal verliefd zou zijn en praten over een meisje (Jehtro).
- Jordy z’n vader is echt zijn evenbeeld.
- Joey z’n opmerking “Ik ben de EERSTE die met haar gezoend heeft”. Ja vet goeie prestatie man.
- Yummie lekker kaasplankje heb ik gemaakt zeg.
- Mijn ouders zouden echt nooit zo serieus dit toneelstukje meespelen. Hoe accepteer je het als ouders dat je zoon moet “strijden” voor deze basic meid.
- Niek scoort steeds meer punten. Volgens mij is hij echt een lieve jongen in een relatie die zijn vriendin op handen draagt.
- Echt Gaby get over die situatie met zoenen/kussen, echt een brugklas-discussie dit.
- Vind het een beetje gek dat ze iedere jongen zoent/kust na afloop van de familie-date
- Ik denk dat Jehtro er als eerste uitgaat nu.
- Nu lijkt het alsof Gaby nog extra lipliner op heeft ook?? Of komt dit door de vorm van haar lippen? (
)
- Ha ik had gelijk over Jehtro. Vond hem toch steeds minder leuk worden. Haha dramatische recap van zijn beelden nog er tussendoor.
- Ik snap niet echt wat Gaby zo speciaal vindt aan Joey. Hij lijkt me zo saai en zonder inhoud.
- Ik trek het slecht als mannen een broek met hoog water dragen met instappertjes eronder. Vind het vaak zo gemaakt overkomen.
- Ik had niet verwacht dat Jordy eruit moest eigenlijk. Ik vond hem qua uiterlijk wel de leukste jongen die er nog in zat.
- Die zus van Jehtro keek net wat te opgelucht imo toen hij zei dat hij niet door was
Nou mensen ik neem dit programma dus veel te serieus en nu ga ik jullie comments lezen
Ja ik krijg ook echt de kriebels, en dan niet op een positieve manier, van hem. Ook de zogenaamde ‘wijze’ woorden die hij uitkraamt, alsof het van te voren is ingestudeerd of uit zo’n slechte €1,- roman heeft gehaald. Overigens vind ik zijn doorzichtige paarse zonnebril ook erg lillek, a la ‘kijk mij een papi chulo van het strand @ Scheveningen zijn’. Mist dan nog zo’n strakke broek waarbij je kan zien aan welke kant zijn slurf hangt.
Over aflevering 8 (ja, ik loop achter en heb al jullie spoilers gelezen )
Richie, had ie nou helemaal rooie oogjes nadat hij geen roos kreeg?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij rode ogen had omdat hij afscheid had genomen van de boys en toen moest huilen oid.
Ik krijg ook echt mega nare vibes van hem, hij lult ook zo met haar mee, en hij zegt dingen zo stellig dat je al snel denkt: ja dan zal het wel. Vind dat echt akelig.
Dat iemand je intens aan kijkt en zegt: we hebben echt een ding, dat is duidelijk, we levelen echt, we zijn echt een match. En je dan denkt: ehhh oké zal wel dan…?
Oja jeetje, ik zie nu de laatste twee minuten en hij schoot idd vol nadat hij afscheid nam van de groep!
Ben toch zo benieuwd naar Jethro zijn slurf
Hoogwaterbroek met instappers is echt een vreselijke afknapper voor mij.
Ik ook. Misschien maar eens werk van maken, puur voor de wetenschap