The Bachelorette / Prince Charming

Zag iemand hier het al eerder zeggen maar ik denk dat Gaby juist zo voor Joey valt omdat ze hem zo kan ‘bemoederen’. Ze komt erg dominant en idd school jufferig over dus kan me voorstellen dat een dominante man daarbij niet klikt

1 like

Eigenlijk is het ook niet heel verrassend dat ons Gaab kiest voor twee gasten die haar op een voetstuk plaatsen. Jordy had denk ik bij de eerste jankbui om een scheve nepwimper gezegd dat ze zich niet zo aan moest stellen. En Jethro is denk ik gewoon gefriendzoned.

Ik denk dat Niek wel goed in haar lifestyle past. Beetje flaneren in een kekke Mercedes enzo. Moet ie wel even naar een goeie stylist en al die te kleine poppenkleertjes de deur uit doen.

En Joey… Dat lijkt me echt zo’n jongen waar ze pas na 3 maanden mee naar bed gaat (kaarsjes en rozenblaadjes, dat soort gezeik) en dat hij dan tijdens het missionarissen steeds vraag ‘gaat het? doe ik je pijn?’ Maar hey, dan zit je make-up in ieder geval nog hetzelfde als je klaar bent.

37 likes

Ik moest daar ook aan denken omdat hij op Instagram postte: I’ll be back :thinking:

Ja ik ook! Alsof ze het uit hebben gepraat, haar keuze bij De Bachelorette toch niet de juiste bleek te zijn en dat ze nu met toch met Jordy is.

6 likes

Ja ze zou zich wel hebben bedacht de nacht dat ze voor het eerst in Joeys slaapkamer sliep, met autobehang op de muur en een moeder die constant op de deur klopt en zich overal mee bemoeit.

58 likes

Hahaha omg dit is denk ik gewoon ook echt waar

2 likes

Maar zulke dingen zei hij ook alleen maar? We zijn een match we hebben een klik we passen bij elkaar. Maar gast hoe dan? Je hebt het nergens over gehad met haar? Niet wat wij zagen iig, ja over popcorn en m&ms wauwie dan ben je wel een match hoor als je dat tegelijk eet🙄

4 likes

Gatverdamme. Met die kut emoji ook :pray:

5 likes

Net twee kinderen met verkering. Misschien tekenend voor Joey’s volwassenheid???

2 likes

Wat een theater

1 like
  1. Ik denk eigenlijk dat het best normaal is dat je er zo in wordt gezogen en zo verliefd kunt zijn na 3 weken in deze situatie? 24/7 staat in het teken van het programma en Gaby voor en Gaby na (ook al lijkt het alsof ze elkaar alleen met dates zien, denk dat er onderling ook veel over het programma/Gaby wordt gepraat) en een date wordt helemaal opgehemeld want OMG YES ZE WIL MET ME OP DATE. In een normaal leven ga je daten en daarnaast gewoon werken en leid je je normale leven, hier is het alleen maar the bachelorette dus denk dat dat véél intenser is dan daten op een normale manier. Al zou ik ook denken “gast je bent na 3 weken en 3 dates smoorverliefd, really??” maar vind het ook niet heel gek ofzo.
4 likes

Ik weetniet of het wat over z’n karakter zegt. Maar ik kan me zo voorstellen dat een jongen uit Limburg die nog thuis woont minder matcht dan een jongen die in de randstad is opgegroeid en op zichzelf woont. Is natuurlijk geen garantie maar dan lig je sneller op 1 lijn.

1 like

Ik denk inderdaad ook dat je helemaal meegezogen wordt in de ‘gemaakt romantische sfeer’. Je hebt de hele dag niets anders te doen dan zwemmen, eten, je spierballen showen en dromen over je leven met dat prachtige “vrouwtje” met haar geweldige bruine ogen en constant doorschijnende kleding :eyes:

4 likes

Ik denk dat het voor Gaby wel meespeelt dat hij relatief gezien ver weg woont ja.

Doelt men niet meer op waar hij op dit moment woont (in tegenstelling tot waar hij oorspronkelijk vandaan komt)? Ik denk dat als er een Marokkaan bij was geweest die op dit moment in Marokko woont, dat men het daar dan ook over zou hebben… niet omdat hij dan een Marrokkaanse afkomst zou hebben.

1 like

Arme Jethro, zijn verdriet leek echt oprecht. Vond ze wel bij elkaar passen. Jordy daarentegen vond ik nogal koeltjes reageren. Ook meteen dat het om die kus/zoen ging, lekker de fout bij een ander leggen.

Maar Joey en Niek, denk dat niemand dit bij aflevering 1 had voorspeld :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat raar? Ik zeg Limburgs jongen, vervolgens maak jij ervan dat ik niet netjes praat over iemand z’n afkomst? :woman_shrugging:t4: Ik zeg niks over z’n afkomst, over de provincie waar hij woonachtig is ja. Ook niet of dat negatief ofwel positief is. Waar iemand opgroeit doet er toch wel degelijk toe hoe je in het leven staat/normen en waarden en wat je gewend bent? Iemand die in een klein dorp afgelegen in Groningen woont heeft vaak een een andere opvoeding gehad dan iemand die in de Jordaan bijv. Is opgegroeid. Dat bedoel ik.

15 likes

Als je nou de vergelijking had gemaakt met een Drentenaar of een Fries had ik het begrepen, maar ga je nu serieus een vergelijking maken tussen een Marokkaanse en een Limburgse achtergrond hebben? Dat is toch compleet iets anders haha

Ik ben trouwens zelf afkomstig uit Limburg en dat is nou eenmaal provincie en ja dat speelt wel degelijk een rol in bepaalde opvattingen die je hebt. Ik woon er al heel lang niet meer, maar mijn familie en vrienden hebben gewoon wel bepaalde typisch Limburgse opvattingen en gewoonten, en dat is gewoon anders dan een gemiddelde Amsterdammer. Joey heeft dan ook nog een behoorlijk accent én woont bewust nog bij zijn ouders in de provincie. Natuurlijk wordt hij daarop beoordeeld, hij is gewoon een typische provinciejongen

Je hoeft als Limburger echt niet te gaan zeuren over dat je wordt beoordeeld op je afkomst. Ja, dat doen mensen, maar dat is bij lange na niet zo problematisch als bij iemand met een Marokkaanse achtergrond

13 likes

Ik heb mijn woordkeuze niet veranderd. In mijn bericht stond al Limburgse jongen vanaf het begin.

3 likes

Als Limburger zal je cv nooit worden weggeschoven omdat je een Limburgse voor- en achternaam hebt. Je zal als Limburger nooit ‘moeten’ bewijzen’dat jij echt niet zo bent als de rest van de Limburgers. Ze zullen je niet vragen of je streng religieus bent en daar een oordeel over vormen. Dat is een heel groot verschil

16 likes