Je slaat de plank echt zo ontzettend mis dat ik me afvraag of je de plank überhaupt gezien hebt.
Haha stiekem vindt iedereen Niek gewoon een lekker ding, met z’n strakke outfit en kapseltje
The Viewing Party op Videoland met Rijk Hofman en Robbert Rodenburg is ook wel leuk om even te kijken, zo grappig hoe ze reageren op de rozenceremonie
Het zou me echt niet verbazen als we volgende week de hele aflevering toeleven naar De Ontknoping met 34 insinuaties waarin ze zegt dat ze gevoelens ontwikkelt voor Een Man en 48 keer zegt hoe gelukkig ze wordt van Deze Man…
en dat Gaby dan bij de rozenceremonie in haar witte trouwjurk zegt dat ze het bij beide niet voelt en dus gewoon weer in haar eentje naar huis gaat.
Geen echte spoiler maar toch maar even:
Samenvatting
Ik neem aan dat ze sowieso iemand moet kiezen en dat hij dat daarom zegt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze nog steeds samen zijn toch?
De bachelor van 2 seizoenen terug (die Robbert) had toen ook iemand gekozen maar volgens mij zijn ze amper een paar maanden samen geweest. Hoeft niks te zeggen dus!
Samenvatting
Misschien refereert hij gewoon naar de laatste aflevering, dat ze daar liefde heeft gevonden? Zo zou ik het opvatten! Maar je kan natuurlijk wel gelijk hebben. Als ze met iemand eindigt dan denk ik dat het Niek is
Wajoo een spoiler in een spoiler
Hallooooo zie op Insta dat er een forummer Niek geïnterviewd heeft, maar weet niet hoe ze hier heet.
Oh wow?
Joep wie?
Die vader van Jordy
^ door dit gesprek dacht ik echt ‘huh hoezo laat de van pa van Djordy Gaby’s naam tatoeëren’
Haha ik kijk nu pas en wou dit even kwijt. Moet nog bijlezen
Misschien heet zijn moeder of zus Gaby en doet hij dit om een beetje onrust te stoken
Ja ik dacht ook van heh is dit iemand die echt in de eerste aflevering eruit is gegaan?
@Dombo ik hoop het oprecht, want om puur onrust te stoken dan zou dat zo lame zijn
Dit dacht ik ook precies ja maar hoe dan ook een gekke actie vind ik?
Omg why dit filmpje? Even een filmpje maken van 10 minuten om te benadrukken hoe volwassen ik ben.
Super volwassen ja, daarom heb je meegedaan aan zo’n programma
Wat een huilie huilie zeg, niet te doen.
“Ik doe er niet aan mee want heb veel te druk met belangrijke dingen” maakt oninteressant filmpje van 10 minuten
“Ik heb helemaal vrede daarmee, maar…” insert betoog waarom hij er ge en vrede mee heeft
“Ik ga niemand afvallen, zo ben ik niet” doet 10 minuten lang niks anders.
Is goed Boy.
Hahaha nou ik kon niet zo goed onder woorden brengen wat ik er precies zo kut aan vond maar precies wat jij zegt dus.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Gaby als de bachelorette is gecast