Omdat ik denk dat het makkelijk was om een leger aan (op Instagram gegeilde) mannen te vinden.
Heeft iemand de video van Rijk Hofman gezien? Het begint met een stukje over Jordy dat hij getipt werd dat Jordy ten tijde van de opnames een relatie zou hebben en dat nog steeds heeft. En Gaby heeft dit gerepost in haar stories op Insta… ben heel benieuwd naar alle tea als dit waar blijkt te zijn…
He?? Een wildcard?
Dan hadden ze daar echt wel naar gehint in de aflevering van volgende week lijkt me! Alles voor de viewssss
Wowww als dat waar is wel echt leip dat zijn vriendin daarin meegaat?
Ik ben dus heel bang dat dit wel echt waar is. Vooral door die comment van Rijk ook met “Wie zou er ook mee doen aan een liefdes programma in Januari als in December je relatie van 7 jaar over is?” En dat iemand reageert met “Je moest je waarschijnlijk ook inschrijven dus heeft hij zich idd ingeschreven toen hij een vriendin had.”
Ik heb net samen met m’n vriend een custom videoboodschap van Niek besteld voor een vriendin. Verheug me zo erg op haar reactie.
voor zover ik weet zijn de kandidaten benaderd en hebben ze zich niet ingeschreven!
Over dat hele i’ll be back van Jordy…
Misschien wordt hij wel de nieuwe BACHELOR?!
O.M.G.
Gvd nee laten ze aub iemand zoeken met iets meer inhoud. Een heel seizoen met dat zogenaamde diepgaande, maar uiteindelijk nietszeggende gewauwel van hem kan ik echt niet aan.
Haha het schoot net ineens door me heen dat na dit succes er misschien wel weer een Bachelor seizoen in voorbereiding is. In het buitenland wordt er vaak bij de ‘afgewezen’ kandidaten gekeken naar een nieuwe bachelor(ette)
Ik weet niet of je hier anoniem zit maar je eigen profielfoto is nog in beeld linksonder!
Ennnnnnnn om niet te veel views te geven, kan iemand de video even samenvatten? Ik kan helaas niet kijken ivm hoge aversie jegens deze gozer
Hij heeft vlechtjes wat ik echt raar vind staan. Hij heeft geen vriendin gehad tijdens die tijd. Rijk is een famezoeker (hij laat eerst “het hele gesprek zien”). En dan is hij het slachtoffer want er is hem onrecht aangedaan. Dit waren de eerste 3 minuten en toen was ik hem zat.
Krijg hier echt Mezdi-vibes van.
Nou, dat is te zien in het filmpje (en daar gaf ik mijn mening over).
ew echt een nieuwe BEC in wording dit
Hier krijg je toch een droge doos van? Zo’n vent zonder sprankje humor die zichzelf zoooo serieus neemt
Hij denkt volgens mij ook echt: als ik maar zeg dat ik een motivator en inspirator ben dan ben ik dat ook?! Huh zo werkt het niet, laat anderen dat maar van jou vinden. Ik vind hem echt een beetje gestoord hoor.
Hahaha ik schoot zo hard in de lach toen hij dit zei