The Bachelorette / Prince Charming

Ugh ja, vooral ook door dat trage/rustige praten. Allemaal om wijs over te komen. Het ligt altijd een een ander en hij en Mezdi vinden zichzelf altijd het grote slachtoffer.

Precies dezelfde types, brrrrr.

lekker briseis

ohhh dit is de nieuwe robenrita hoor

en kansen spreiden bedoelt ie zeker, bij alle mediabureaus inschrijven en kijken wat er op JE pad komt.

13 likes

Motivator, inspirator. Ja jongen, naast al die kut woorden die je gebruikt hoort er ook gewoon bij dat er over je geluld wordt als je op je zelf gekozen podiumpje staat. Niet huilie doen nu. Hij maakt net zoveel drama om niks als Gaby. Kleuters.

2 likes

Vanaf het begin kreeg ik al yucky vibes van hem. Ben blij dat mijn intuitie klopt.
Had wel gedacht dat Gaby hem zou kiezen eerlijk gezegd.

En mijn vriend is ook eens benaderd voor een soort love island show terwijl hij gewoon een vriendin had (me) maarre hij deed dat dus niet.

3 likes

Kind is 25 jaar en denkt al een motivator en inspirator te zijn. Flikker toch op, wat een sukkel. Het meest vreselijke vind ik nog dat hij zichzelf zo serieus neemt en geen enkele zelfspot heeft. Zo’n onaantrekkelijke eigenschap. Man up.

19 likes

Die Jordy doet me ook echt denken aan zo’n bepaald type zogenaamd rustige belezen zelfontwikkeling alles lieve man die in een seconde van ‘i love you’ naar denigrerend gaat als je hem afwijst.

13 likes

Het leukste aan die video zijn de comments die hij krijgt :+1: love it.

2 likes

Dit is ook wat Niek onderscheidt van zowel Jordy als Joey, hij kan tenminste nog een beetje spotten met z’n eigen ijdeltuiterigheid.

Haha ik ben echt van hem gaan houden <3

6 likes

Ja dat laatste gebeurde toch ook een beetje terwijl Gaby hem vertelde dat hij naar huis moest in de laatste aflevering? Vond ik iig.

2 likes

Ben er even in gedoken en idd genieten! :rofl:

1 like

Ja indd. Ik zou constant stuk gaan als ik zo iemand als Niek in mijn vriendengroep had. Die kan je er goed bij hebben.
Gaby heeft ook geen humor dus die kiest vast voor dat zachtgekookte eitje.

7 likes

hahahaha

1 like

Ik vind het opvallend dat Niek in de podcast van Kiki Duren (gigantische irritainment btw) zegt dat ie het best kon optrekken met Djordy want het was zijn kamergenoot enz. Dan komt de vraag wie het meest meedeed voor de insta-fame, “grapt” hij ook Djordy. Tot slot de vraag wie hij het meest had gegund met Gaby te eindigen: Jethro.

Als je echt BFF’s bent met je kamergenoot, zou je die het dan niet het meest gunnen? Tenzij je weet dat hij idd vooral voor de fame meedoet…

Djordy wil in zijn jankvideo ook ff benadrukken dat hij is benaderd om mee te doen aan the bachelorette, daarmee gooit hij toch alweer z’n eigen glazen in. Dat betekent dus dat het niet zijn eigen initiatief was om mee te doen en het er alleen maar meer op wijst dat Gaby hem gestolen kon worden maar voor het avontuur en de fame ging. Wat een ei. Hoop dat zijn “fame” echt heel snel eindigt. Wil dat hoofd niet meer op tv zien. En dat terwijl ik hem in het begin echt het meest aantrekkelijkst vond, zo zie je maar weer hoeveel innerlijk meespeelt.

Oja en uiteraard zijn nu de reacties uitgeschakeld onder zijn video.

9 likes

JA INDERDAAD
heel ~ontwikkeld~ en ~intellectueel~ doen (“ik ben geïnteresseerd in psychology” lol), heel zachtzinnig proberen over te komen maar kapot hard op z’n pik getrapt zijn toen hij werd afgewezen en alles buiten zichzelf leggen met z’n opgeblazen ego
en pffff ja ZO SAAI en inderdaad geen zelfspot

10 likes

Moet nou ook even denken aan die selfie challenge en hoe hij daar op stond :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Hahaha ja casual leunend tegen de piano met een boek :joy:

ben erg benieuwd welke literaire pareltjes hij in z’n kast heeft staan

4 likes

Waarschijnlijk

“Hoe kom ik over als een intellectuele genius” for idiots.

8 likes

Ohhh hou op haaaha,die piano ook, SMH, hij heeft waarschijnlijk niet eens ooit piano gespeeld?! Als je dan zo’n foto maakt, wat hem dan moet kenmerken, dan moet je op z’n minst een beetje basis noten op de piano kunnen spelen. Vind ik dan. Zelfde als ik met een golfclub op de foto ga staan in een bijbehorend fancy pakje terwijl ik er ook geen reet van kan. Echt zo ergerlijk dat joch. Get off your high horse.

1 like