Als je het weten wilt: https://www.bol.com/nl/p/invictus-library-think-and-grow-rich/9200000059166447/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DXxXdfyVX9xiyE9hkOkJEaAAAAUQ%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000059166447&bltgh=s5xhXlluvXrrUUmJmbJLKw.1_9_10.11.ProductImage Dit boek was hij ‘aan het lezen’ op die instagramfoto.
Wegen scheiden, kansen spreiden. Wat is het nou?!
(Gevalletje ‘niet ge schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt’?)
Maar even los van hoe Jordy verder is, er is toch in feite niet veel aan de hand met zijn eerdere relatie? Hij zegt dat het in december is uitgegaan, en dat de opnames in februari waren. Ik heb even teruggezocht en de aankondiging van The Bachelorette kwam 11 december online (en vanaf toen kon je je dus aanmelden). Het kan dan toch prima dat zijn relatie begin december is uitgegaan, en dat hij zich daarna heeft aangemeld. Daar kan je natuurlijk ook wat van vinden maar er zijn zoveel mensen die na een lange relatie meteen in een nieuwe date duiken (hallo rebound), dat moet ‘ie allemaal zelf weten maar je doet dan niks verkeerds toch. En nu duikt er een anoniem persoon op die zegt dat hij een vriendin had tijdens de opnames, maar we weten toch helemaal niet of dat waar is haha? Ik kan nu ook wel een berichtje sturen naar Rijk Hofman dat Niek eigenlijk een vriendin had tijdens de opnames, wil nog niet zeggen dat het waar is.
Het is mij verder om het even of hij eindigt met Gaby of niet, maar best vreemd dat er nu zoveel mensen vallen over de roddel dat hij een vriendin zou hebben (gehad) terwijl we toch helemaal niet weten of dat wel echt zo is en hoe het wel zit?
Hoe laat komt de aflevering online?
Ik heb nog een fles rosé, die gaat open en liefst stuur ik mn vriend nog de deur uit. Ben er klaar voor.
Flesje rosé in de ochtend ja? Lekker
Hahaha neee nee moet werken tot 7, daarna meteen aan!
Moet morgen echt mijn best doen om niet dit topic te openen
Ik werd een uur geleden wakker, vroeg me af welke dag het was en bedacht toen dat hij online stond.
Net al gekeken Hoewel ik Niek in het begin echt een grote kneus vond was ik nu toch wel meer voor hem. Vooral toen hij haar de ruimte gaf om na te denken vond ik dat echt wel lief van hem. Maar als ze echt gevoelens heeft voor Joey dan snap ik dat ze voor hem kiest, al vind ik anderen beter bij haar passen. Ik ben wel benieuwd naar dat gesprek van volgende week!
ik kan me niet voorstellen dat dit een lange termijn solide relatie wordt
omg ze kiest voor de slappe vaatdoek!! Als die dates iets bewezen is het wel dat er weinig uit Joey komt behalve ‘ik hoop echt dat je voor mij kiest’ en dat Niek juist volwassener is dan je op het eerste oog zou denken. Ben benieuwd of dat stand heeft gehouden haha
Misschien hebben ze buiten de camera wel diepere gesprekken gehad, dat denk ik wel hoor. Joey is best verlegen, kan me voorstellen dat hij een beetje dichtklapt met de camera’s erbij. Hij zei ook tegen Rick dat ze snachts ook veel gepraat hadden.
Ik vind het ook jammer en vind Niek veeeel leuker, maar volgens mij vinden ze elkaar wel oprecht heel leuk dus ben blij voor ze. Sowieso heeft Niek niet per se veel meer inhoudelijks gezegd toch? Dat is ook alleen maar: je bent mijn prinsesje, ik draag je op handen, we nemen een kindje blablablabla. Benieuwd naar volgende week!!
Wat een saaaaie afleverinf
Benieuwd naar alle bitterheid van volgende week wel
Jaaa niet echt finale waardige aflevering vond ik
Die “jurk” of dat lelijke net die ze aanhad op de 24uurs date met Joey op de boot en dan met dat neongroene ding eronder. ZO lelijk. Nou zijn al haar outfits lelijk maar dit was echt zo afzichtelijk.
Ja eens. Ik vind Joey ook niet super veel persoonlijkheid hebben, maar iedereen zoekt weer iets anders. En je weet ook niet wat het programma niet laat zien, dit is waarschijnlijk 10% van hem wat wij hebben gezien. Bij Niek had ik heeel erg het gevoel dat hij met Gaby aan het meepraten was, veel te smooth. Ik denk dat Joey wel oprecht met haar is. Ben benieuwd of ze nog samen zijn
Oh deze vind ik echt lastig. Ik hou van rustige/kalme mannen maar verlegen, geen humor, weinig te vertellen, zoals Joey dus, daar zou ik zo snel zat van worden en me heel erg gaan ergeren. Maar Niek, pff daar word ik misschien na een dag al gek van.
Ik zou echt zulke andere mannen overgehouden hebben, deze zijn beide niks
Oee benieuwd naar of ze nog samen zijn! Net de aflevering gekeken haha