Ik moet wel zeggen dat ik echt met een glimlach op m’n gezicht het einde keek, niet omdat ik ze nou een goede match vind, totaal niet zelfs. Maar omdat ze wel oprecht heel blij op dat moment met elkaar leken te zijn en verliefde mensen zien vind ik over het algemeen altijd lief om te zien. Nu ze er toch voor heeft gekozen hoop ik wel dat het werkt tussen ze maar ik betwijfel het.
Het valt me op dat sinds de opnames van de Bachelorette Gaby veel braver post op Insta. Eerder was het meer stijve tepels en stringetjes.
Kan omdat RTL het niet wil hebben of omdat ze aan de man is en het uit respect naar hem doet…
Jethro
Naaaaah nadat de niek had afgewezen was ik ervan overtuigd dat ze joey ook niet de roos zou geven. Ik kan nu al niet meer wachten op de afl van volgende week, die kan niet anders dan 10x leuker worden dan deze afl, wat een saaie zooi was dit.
Ja de aflevering van volgende week wordt denk ik de leukste van het hele seizoen
Het voorstukje voorspelde een hoop goeds.
Zouden de witte matchende outfits van gaab en joe iets betekenen?
Even over dat handen dragen. Gaby noemde dat ook regelmatig: ja ik zou je koninginnetje prinsesje ziin. Maar is dat nu echt waar de gemiddelde vrouw tegenwoordig naar op zoek is?
Neee dat is waar, ik moet even uit mn bachelorette bubbel komen nog. Ik was zo kansloos enthousiast elke woensdag als er een nieuwe afl was hahaha!!
@Qwerty123 ja klopt, dat denk ik ook. Ik vond Niek echt met iedere afl leuker worden en het leek mij ook zeker een goeie gast. Jammer dat ze niet voor hem is gegaan!
Maar het viel me gewoon een beetje op, dat op handen dragen en prinsesje dingen. Vroeg me af of dat iets is wat veel mensen leuk vinden of graag wensen van hun partner.
Niet per se in de zin van dat ik graag een prinses/koningin ben maar ik denk dat veel mensen het bedoelen als in: ik zou veel(/alles) voor je doen als dat nodig is, ik sta altijd voor je klaar etc. en dat vind ik wel fijn in een relatie.
Rijk zegt op instagram dat er bewijs is dat Jordy wel een vriendin had/heeft.
Wat ik interessant vond is dat in dit persbericht ter aankondiging van het programma staat dat Jordy al een jaar vrijgezel zou zijn na een relatie van 7 jaar. Er is dus hoe dan ook ergens iets niet helemaal lekker gegaan qua informatie/communicatie of gewoon gelogen.
Mmm miscommunicatie en djordy lijkt wel erg goed samen te gaan he?
Ik heb zo veel zin in de JUICE (en moddergooien) volgende week en ik vind Joey echt een pannenkoek maar hij reageerde wel zo lief, denk wel echt dat hij gek op haar is. Al denk ik niet dat het stand gehouden heeft.
Ben die video nu aan het kijken en jezus wat een kleine kinderen, waar gaaaaat het over
Hahahaa ik vind Rijk wel echt grappig
Ik snap het moddergooien niet echt.
Hoe Niek, Jethro en Jordy reageren volgende week is toch super kinderachtig? Ja je hebt niet gewonnen maar jeetje get over yourself mannen…
Wat een saaie aflevering heb gewoon de hele tijd doorgespoeld. Maja Niek vind ik wel leuk maar echt geen relatie materiaal.
Joey is denk ik niet t type die haar verwent met kadootjes en dure etentjes dus zal ze wel snel klaar mee zijn. (Ja i know vooroordeel)
Hahahahahaha wat is Niek weer vreselijk ongemakkelijk
‘Ja ik vind het leuk om met jou hier te zijn en dit was ik vanaf het begin wilde
en het liefst ook in het vliegtuig naar Nederland naar huis ik zie het wel voor me
misschien kunnen we met ons kindje hier terugkomen
je wil 1 kindje toch had je vorige keer verteld
ja ik wil gewoon genieten met je familietje leuke dingen doen hard werken en hard genieten gewoon enjoy life en ik denk dat jij op dit moment kan zijn ik denk gewoon dat jij mijn match bent’
‘Wat leuk om te horen’
En daarna wilde die ff tongetje leggen maar wilde Gaab niet
‘Ik heb er geen woorden voor het stroomt er gewoon uit’ - Niek
Ja Ew ik zat echt zo hard te cringen bij hoe hij haar kuste. Was echt zo’n gare natte plekzoen die je van je oom krijgt
ja precies dit!! Hele heftige smak/zuig geluiden kwamen er ook steeds aan te pas. brrr…