The Bachelorette / Prince Charming

Hij wilde zn tong erin maar Gaab hield af, gebeurde daarna nog een keer hahaha

6 likes

Ik vond dit zo’n fake verhaal. Echt een gevalletje “zij wil over niet al te lange tijd moeder worden, laat ik eens een mooi verhaal ophouden zodat ze voor me valt”

6 likes

Heb dat hele stuk van Niek gemist met zijn verhaal en zoen.Waarschijnlijk omdat ik een groot deel van de super saaie aflevering heb doorgespoeld😓

3 likes

Wat ik ook niet snapte was dat moment dat Niek zei ik geef je deze avond alleen de tijd om na te denken en lekker naar bed te gaan. Toen stond ie op en nam ie afscheid. Maar bij beide lag hun hele bord nog vol eten onaangeraakt?? Dus is hij gewoon halverwege het diner weggegaan? Ik snapte dit niet, kwam erg nep of gescript op me over.

7 likes

Vond sowieso deze afl denk ik wel het meest gescript aanvoelen van alle aflveringen.

1 like

Ja Jordy heeft zijn video ook verwijderd.

Ik heb hem gezien.

Je zag stukjes van Jordy zijn video. Daar reageerde Rijk op. Niet heel boeiend verder. Rijk zegt dat ‘ie het van een ex on the beach iemand heeft gehoord (volgens mij) en iemand van de jongens van de bachelorette heeft het ook bevestigd volgens Rijk. Echter mocht hij dat van die persoon niet delen.
Rijk vind het kinderachtig dat Jordy zo’n video heeft gemaakt. Verder zegt ‘ie geen mening te hebben of hij nou een vriendin heeft (gehad) of niet

Samenvatting:
Rijk had gehoord dat Jordy een vriendin had tijdens de opnames. Vroeg bevestiging aan Jordy. Jordy ontkent (relatie ging na 7 jaar uit in December, opnames in Februari) en zegt dat de relatie allang op was in December.
Rijk heeft het (met toestemming van Jordy) gedeeld in een video. Jordy heeft een video gemaakt dat hij Rijk een sensatiezoeker vindt. Daar heeft Rijk dus die video op gemaakt waar hij weer reageert op Jordy.

@Qwerty123

2 likes

Iemand is in Rijk zijn DM geslide dat Djordy niet eerlijk is geweest en een relatie had tijdens de opnames.

Omg ik heb met een vriendin geappt terwijl we het keken er zaten een paar mooie oneliners in, ik ga het overtypen als ik thuis ben

1 like

Ik heb gekeken maar eigenlijk ook weer niet. Wat een saaie aflevering.

2 likes

Same,.vond er echt weinig aan.
Verheug me meer op de tea van volgende aflevering

2 likes

Idd wat DikkeKip zegt maar hier mijn aanvulling

Rijk geeft aan dat hij niet wilde INDOCTRINEREN met zijn video maar expliciet aan Jordy gevraagd heeft of hij dit mocht delen en Jordy zegt daarop ja hoor (met sceenshots van DMs)
Jordy geeft vervolgens aan dat Rijk zich er nu in MENGT terwijl Rijk geen kant heeft gekozen in zijn video maar alleen de berichten deelt die hij heeft gekregen (delen=mengen en kussen=zoenen toch)

Jordy refereert aan een zin die Rijk heeft gezegd dat sommigen over lijken gaan voor fame en Jordy zegt dan ‘Volgens mij maak je van mij nu een lijk aan ga je over mijn rug voor de fame’ WAT EEN SICKE DISS lol

Jordy houdt niet van onrecht en zegt dat Gaby ook express de stories van Rijk heeft gerepost met popcorn gifje erbij

Daarna zegt Jordy ‘Als je zeker bent wil je iemand niet met 1000 procent over de streep trekken’ niemand die hier wat van kan maken

Rijk vertelt dat er IEMAND VAN HET PROGRAMMA Bachelorette hem ook een bericht heeft gestuurd dat het verhaal over Jordy daar ook de ronde deed en toen hij vroeg of hij dit mocht delen heeft de bron gezegd dat dat niet mocht MAAR als je Rijk tegenkomt in Amsterdam zal hij het je laten zien!!!

Vervolgens vertelt Jordy dat hij echt niet meegedaan heeft om zijn jeansmerk te promoten want ‘anders had hij dat in alle interviews wel aangehaald’ dan laat Rijk het fragment zien waarin Jordy wordt voorgesteld en vertelt Jordy daarin binnen 10 seconden ‘ik heb zelf een kledinglijn’

En op het eind doet Rijk of zn telefoon gaat en zegt ie ‘oh dat is Gaby’ lol

Nou dat was het sorry voor het onsamenhangende verhaal

8 likes

Ja precies dit. Ik heb candycrush gespeeld en pas de laatste 5 min gekeken.

Bluhhh was echt voor Niekie maarja als je verliefd bent ben je verliefd en heb je er niets aan als iemand volgens het boekje beter bij je zou passen.

Wel echt SUPERtriest als die gasten volgende week zo gaan zitten miepen. Neem je verlies, ze vond jullie niet leuk genoeg. Sneuneuzen

1 like

Ach nou ja, ik ben iig wel verliefd op Niek :heart_eyes:

2 likes

Okeeee dan Joey :hushed:

Heb niet het idee dat ze nog samen zijn, gezien zijn houding en uitspraken deze video… :thinking:

Wat is het toch een slaapverwekkende gast! Ik denk ook op basis van dit filmpje dat de liefde alweer bekoeld is.

Entrepreneur :nauseated_face:

5 likes

What happened met machineoperator :thinking: zelfs hij lijkt nu zo’n instaboy te worden, en ook niet echt discreet om zo’n uitspraak te doen in zowat het eerste interview wat je geeft.
Wat is dat toch met die programma’s, is dat wat fame met je doet ofzo. Of is het kip en het ei en doen er überhaupt alleen maar zulke typetjes aan mee.

4 likes

Gaby zal wel woest zijn om deze uitspraak, als ze al boos werd om het kus-verhaal van Jordy.

2 likes