Ok Joey had dus gezegd als ze met Niek ging slapen was het klaar voor hem. Dan is het wel toevallig dat Niek uit zichzelf voorstelt om apart te slapen? Of zou Joey met slapen, seks bedoelen?
En bovendien, dat zou gaby toch lekker zelf moeten bepalen?
Je doet mee aan the bachelorette dude
Hoe zou het zijn gegaan als Niek de eerste 24-uurs date had gehad? Vraag me af of dat een verschil had gemaakt.
“Is Gaby momenteel zwanger van jou?” “Nou dat hoop ik niet!”
Zegt toch genoeg lijkt me?
Ja inderdaad! Heeel benieuwd naar volgende week
Nou als je net 4/5 maanden samen bent zitten veel stellen er niet op te wachten om een kind te krijgen denk ik hoor.
Denk wel dat ze nu al uit elkaar zijn maar vind dit geen heel gekke uitspraak.
Weet de context verder niet hoor want podcast niet geluisterd maar ‘is Gaby momenteel zwanger van jou?’ vind ik echt best een gekke vraag?
Als ik dit zie denk ik idd ook niet dat ze nog samen zijn. Dat hij bijv zegt dat ie wel gesprekken met haar heeft gehad over hoe zij zich presenteert/presenteerde op insta en dat ie niet weet hoe ze daar nu over denkt.
Als je net 4/5 maanden samen bent kan ik me voorstellen dat je iets zegt als ‘nee dat is nu nog niet aan de orde’, maar ‘nou dat hoop ik niet’ klinkt meer als ‘dan hebben we echt een probleem als dat zo is’ cq
‘ik moet er niet aan denken’
Maar misschien ligt het aan hoe ik het opvat.
@iloveblush Ja vind ik ook. Maar zij stelt natuurlijk vragen waarmee ze hem een beetje uit de tent lokt.
De Limburgse omroep voelde zich weer genoodzaakt een nieuwsbericht over de uitslag te maken en daar reageren wel veel mensen dat ze ze samen hebben gespot in Limburg. Dus ze hebben toch echt samen dingen ondernomen én ze is heeeulemaal afgereisd naar het zuiden.
Laat het haar vader maar niet horen. Limburg is geen Amsterdam he
Oh Joey reageert zelf op iemand die ze samen in Geleen had gezien dat dat niet kan. En SOS: Joeys moeder reageert ook fijn mee. #robenrita
Denk dat de “relatie” sowieso geen stand heeft gehouden ook ivm corona.
Ik krijg zo de kriebels als ik Joey zie. Het is het type dat zo irritant aanhankelijk is en letterlijk op je huid zit. Ik zou echt hebben gedacht : back off. Het is echt een afknapper voor mij.
nee maar die kiki interviewt vet kut dus daarom vond ze dit waarschijnlijk een lekkere vraag om te stellen
ik heb nu alle video’s van deze reeks gezien en ik geeuw al bij de gedachte aan steeds hetzelfde maniertje waarop ze zegt:
‘ben jij een beetje eerlijk? nouuuu top want dan hebben we het kutvragenspel’
‘ik vind jou en Gaby echt een leuk stel, ik gun het jullie echt!!’(maakt niet uit tegen wie)
‘wie bracht de meeste tijd door op de wc hihihiih’
Ja zo stom, dat gelul over dat ze voor Niek moest gaan omdat die beter bij haar past. Doet me denken aan Bastiaan en Milou van bzv. Daar zag je de chemie al vanaf aflevering 1 en heel het internet maar blijven hameren over die afstand tussen hen en verbaasd dat ie toch voor haar koos. Duhhh. Het gaat toch om het gevoel dat je bij iemand hebt. Ik kan ook wel 100 mannen opnoemen die eigenlijk beter hij mij zouden passen dan mijn man. Maarja daar wil ik niks mee.
Maar doen ze nu juist niet zo zodat iedereen denkt oh die zijn niet meer samen en tada volgende week nee hoor we zijn nog samen.
ben ik de enige die het frappant vind dat gaby zelf nog niks op insta heeft gezet over de uitslag van de finale?
Zal wel niet mogen van RTL tot de echte laatste aflevering is geweest? Anders kan ze misschien toch dingen verklappen