The Bachelorette / Prince Charming

Het lijkt net een bruiloft joh

7 likes

volgende week is alleen een terugblik toch. dus dan had ze nu erop kunnen zetten dat ze voor joey gekozen en verder in het midden laten of ze nog samen zijn! sowieso dat ze na de uitzending niks meer gepost heeft, ook niks gedeeld van anderen die de uitzending hebben gezien terwijl ze dat normaal wel doet

2 likes

Zo en profil heeft ze wel echt een mooi gezicht, dan zie je al die fillers en botox niet haha

3 likes

Joey volgt wel Niek en Jethro op insta maar zij volgen Joey weer niet

8 likes

Ik snap Gaby’s uitbarsting over die kus/zoen nu wel beter. Discretie lijkt bij de meeste jongens (in ieder geval de laatste 6) ver te zoeken. Ze zoeken allemaal stuk voor stuk de media op om hun verhaal te doen.

2 likes

Haha ja maar ff serieus, zij verkoopt toch ook net zo goed haar ziel en zaligheid aan Videoland. Wat is uiteindelijk nou het verschil, alsof dat niet om geld en fame gaat. :joy:

10 likes

Ja, ik snap wel dat ze er ook rijker en beroemder door wordt, maar denk wel dat ze ook oprecht op zoek was naar liefde (of ben ik zo naïef :sweat_smile:). Het blijft natuurlijk reality tv, maar had wel verwacht dat die jongens iets meer integer zouden zijn. Als ik zie hoe fel ze reageerde op gepraat onderling, dan lijkt me het heel heftig voor haar dat deze jongens nu overal en nergens tea gaan spillen.

Tsja, als zij oprecht op zoek was naar de liefde dan is zij naïef als zij dat zo denkt te vinden toch, haha, ja fijn als het wel lukt, maar als die gastjes al echt mee doen om haar, dan is dat om haar uiterlijk.

Er lijken mij twee voorwaardes om mee te doen:

• je vindt haar niet onaantrekkelijk
  • je houdt wel van een avontuur
1 like

Heel erg benieuwd naar volgende week! Ik zie het niet gebeuren, zij en Joey op de lange termijn.

Waar en door wie is deze vraag gesteld? Ik dacht dat het over de podcast van Kiki ging, maar daar kan ik het niet terugvinden.

In dat filmpje wat @Wijntje hierboven post

Ik heb die video twee keer gekeken maar ik heb het echt niet gehoord?

Letterlijk 06.42 hoor je het

Oké geen idee hoe ik dit gemist heb. Echt een aparte vraag wel…

mijn god zeg.

2 likes

‘Poppuh’

Is goed breezer Ni3k

17 likes

Oh dat vind ik zo flauw. Je valt op een in dit geval vrouw die erom bekend staat sexy gekleed te gaan en te poseren op insta. Maar zodra ze dan je vriendin wordt dan kan het ineens niet meer.

6 likes

Bizar die Niek. Jeetje het maakt me echt kwaad. Als je je hart volgt verlies je nooit. Pff lijkt wel of iedereen tegenwoordig voor een verstandshuwelijk gaat. Vind dat echt zo nuchter Hollands. Het gaat om de LIEFDE. Niek dacht haar volgens mij echt te kunnen kopen met cadeaus en gebakken lucht.

Bij Gaby en Joey zie je gewoon chemie, klaar. Ik hoop dus ook heeeel erg dat het nog steeds aan is en ergens heb ik er wel vertrouwen in. Net als bij boer Bastiaan en Milou.

5 likes

Best verbaasd over het gebrek aan spelfouten in dit stukje :hushed:

6 likes

Ja zelfs geen dt-foutje bij ‘wordt gewaardeerd’. Dacht ook oh nou wow best netjes dat verhaal zo haha.