Ik zag op Gaby’s insta een voorstukje en nu weet ik het zeker: het is dik aan tussen haar en Joey die blikken!
Haha ik dacht juist, dit lijkt wel gewoon goed gemonteerd ipv dat dat hun echte reactie was haha. We gaan het zien morgen!
Hij staat online!
Omg the tea!!!
Geen verrassing dat ze niet meer samen zijn, dat werkte gewoon totaal niet. En als je echt hotel de botel bent overleef je die corona samen gewoon.
Ik denk dat die spoiler die laatst online kwam dan wel echt was tbh (djordy thuis waarbij hand van vermoedelijk Gaby te zien was)
Oja god lakei weer op de vroege morgen
Wat een vreselijke vent die Djordy met zijn ‘wijze’ woorden.
Eh alsof ze niet van tevoren wist dat ie een stuk jonger is en in Limboland woont? apart
En die Sjordy is toch ook 25. Lol
Bah ja wat een kwal die (d)jordy… vond de aflevering maar weinig verrassend, langdradig ook. Vond wel dat Gaby voor het eerst een goede outfit aan had! Met uitzondering van de schoenen dan
Hou oooooppppp waar heb ik naar zitten kijken???
Dit was toch duidelijk geacteerd, dat heeft toch iedereen gezien neem ik aan? In plaats dat ze joey en niek even de ruimte gaven om te vertrekken voordat die jordy daar op de bank kwam zitten? Ongemaaakkkelijk jezus.
En waarom keek ze zo eng en gemeen naar joey? en wat een sneer om even te zeggen dat hij met anderen contact had. En dat de afstand groot was, komop zeg, dat had ze toch van tevoren ook kunnen bedenken?
Niek was volgens mij helemaal in de war nadat geopenbaard werd dat gaab en jordy nu samen zijn, zielig.
Liever geen keus, dan derde keus! Maar goed ik wil dan ook niet insta famous worden.
Oh god de cringe, dat doe je jezelf als Gaby zijnde toch ook niet aan deze wanvertoning.
Volgens mij heeft ze wel een bak kritiek gekregen op haar reactie op de miscommunicatie…
Haha nou ik zat er dus helemaal naast.
Ik vind het echt jammer maar ik denk dat Joey het wel een beetje aan zichzelf te danken heeft. Ik vind het nu vooral sneu voor Niek. Ze beantwoordde de vraag over of het met hem wel gewerkt zou hebben niet eens, begon gelijk over Jordy.
En eerlijk, ik snap echt niet wat zij en veel anderen in Jordy zien. Vind zijn manier van praten zo vermoeiend. Hij vind zichzelf ook zo slim maar hoeveel verhaspelde spreekwoorden hebben we nu niet van hem gehoord?
“het viel als een steen in mijn maag”. Huhhh.
En verder vind ik het ook maar erg vreemd allemaal. Jordy had zich toch ook best negatief over haar uitgelaten achteraf? Eigenlijk allemaal wel, ook dat gezemel van Niek dat hij beter bij haar paste vond ik niet netjes. Joey is de enige die het netjes heeft gehouden op social media en naar de pers.
Oja nog iets. Ik vond Kasper in Zuid Afrika zo leuk maar nu ineens totaal niet. Alsof hij mijn vakantievriendje is
Nou inderdaad. Ik knap ook echt af op dat hij zei dat hij zo veel aandacht kreeg nu en dat hij daar wel op ingaat. Dat het zo is, à la, groot gelijk, maar ik vind het een beetje trashy om dat zo op nationale televisie te zeggen.
Edit: Oja en dat dramatische gedoe van Djordy trek ik ook echt niet. Hij deed echt alsof Jethro het helemaal voor hem had verpest. Jezus, get the fuck over yourself. Geef gewoon toe dat je die kus iets groter had gemaakt dan het was en er zo een miscommunicatie ontstond.
Heeeelemaal mee eens wat een overdreven gedoe, die blikken ook van jordy richting jethro??? Wat een drama allemaal
En jethro zei nog, ja shit ik heb t voor mezelf verknald maar voor jou dus eigenlijk ook. Zit die smiecht van een jordy nog boos en slachtofferig te kijken ook Had jethro zn reactie wel willen zien toen hij hoorde dat jordy en gaby nu samen zijn.
Wat een teleurstelling
Hahahahahaha dat je dan een video van jezelf maakt en dan invult voor anderen dat dit ‘MoTiVaTiOnAl’ is. Ik zal nooit begrijpen hoe het kan dat vrouwen voor dit soort figuren vallen.
Oke ik stop nu weer met ranten en ga iets nuttigs doen met mijn dag.
Videoland heeft op insta een bericht geplaatst, waarop Mischa reageert dat hij het jammer vindt dat niet iedereen is uitgenodigd “om een duidelijk beed te krijgen van het avontuur”. Ben benieuwd wat hij daarmee bedoelt, juicy. Een aantal ‘vroege afvallers’ zijn het met hem eens, maar Joey ook
Nee er werd niet met zoveel woorden in het programma gezegd dat ze nu samen zijn, maar dat was eigenlijk wel mijn conclusie van het verhaal. Dit toneelstukje wat ze nu opvoerden vond ik echt zwaar ongeloofwaardig. Maar goed, dat hoeft helemaal niet zo te zijn, dat is wat ik ervan denk.
Die arme Niek, ik had echt met hem te doen, vooral toen Jordy nog even ten tonele verscheen in deze laatste aflevering.