The Bachelorette / Prince Charming

Ik vond Gaby zo onsympathiek overkomen deze aflevering. Alleen maar sneren naar Joey, geen blik waardig gegund aan Niek en vol zwijmelen op Jordy terwijl die andere twee er nog gewoon bij zaten. Tot zover haar geloofwaardigheid wat mij betreft

42 likes

Ik ook !

Maar wat ik dus niet snap he…die vader van Jordy kwam dus naar Zuid-Afrika in die aflevering met al die familie en vrienden. En in de podcast met Kiki zegt ie dat ie geen contact heeft met z’n vader en nooit liefde van hem heeft gekregen. Ik snap er helemaal niks van hoe dit verhaal nu helemaal rondgaat en zielig voor hem enzo, maar die vader was gewoon in Zuid-Afrika in de serie? Kan iemand dit verhelderen :joy:

9 likes

Heb net teruggekeken maar het is echt z’n vader hoor…

2 likes

Sensatie

19 likes

Haha ja same! Hij zei nog dat ie al aanvoelde dat z’n vader in de buurt was.

1 like

Ik laat door niemand over me heen lopen, maar houd wel gewoon mijn mond bij de reünie. Joe

12 likes

She fucked with the wrong Dude (letterlijk en figuurlijk)

Classy :roll_eyes:

26 likes

Ja echt he. Nou jongens Joey heeft seks gehad met Gaby hoor hohoho

6 likes

Dat is natuurlijk heel wat hè op je vijftiende

31 likes

Het is ook echt een filmpje van niks? Het herhaalt dat ze elkaar nog maar 1x gezien hebben, dat Gaby tijd voor zichzelf wilde en de boot afhield, Joey daar op een gegeven moment boos op werd en dan gaan ze 5 minuten lang “who would you rather” spelen. In een filmpje van 6 minuten…

7 likes

Echt een filmpje van niks dit

1 like

Ik vind het wel hilarisch dat ze mee doet aan een programma om een partner te vinden en 3 minuten nadat je geland bent heeft ze tijd voor zichzelf nodig :joy:

17 likes

Andreas in de comments: ‘lekker bezig, helemaal terecht :kissing_heart:

Juicy juicy

1 like

Waar was Boy in de hele recap aflevering?

3 likes

Hij is te volwassen voor zulke spelletjes :geek:

31 likes

Er ontbraken sowieso heel veel mannen, had eigenlijk wel verwacht dat ze er allemaal zouden zijn

Dit is ook net online gekomen, ga ik zo maar eens kijken https://youtu.be/o-Rb7fT-RH8

1 like

Oh kun je straks ff samenvatten :grin:

Ik vraag me toch ergens af of al deze dramatiek niet ook gescript is, want ik ga er vanuit dat ze dikke contracten hebben getekend en echt niet vrij zijn alles los te laten nu de laatste aflevering erop zit. Ik ben iig op mijn hoede. :eyes:

2 likes