Haha ja same! Hij zei nog dat ie al aanvoelde dat z’n vader in de buurt was.
Ik laat door niemand over me heen lopen, maar houd wel gewoon mijn mond bij de reünie. Joe
Ja echt he. Nou jongens Joey heeft seks gehad met Gaby hoor hohoho
Dat is natuurlijk heel wat hè op je vijftiende
Het is ook echt een filmpje van niks? Het herhaalt dat ze elkaar nog maar 1x gezien hebben, dat Gaby tijd voor zichzelf wilde en de boot afhield, Joey daar op een gegeven moment boos op werd en dan gaan ze 5 minuten lang “who would you rather” spelen. In een filmpje van 6 minuten…
Ik vind het wel hilarisch dat ze mee doet aan een programma om een partner te vinden en 3 minuten nadat je geland bent heeft ze tijd voor zichzelf nodig
Andreas in de comments: ‘lekker bezig, helemaal terecht ’
Juicy juicy
Waar was Boy in de hele recap aflevering?
Hij is te volwassen voor zulke spelletjes
Er ontbraken sowieso heel veel mannen, had eigenlijk wel verwacht dat ze er allemaal zouden zijn
Oh kun je straks ff samenvatten
Ik vraag me toch ergens af of al deze dramatiek niet ook gescript is, want ik ga er vanuit dat ze dikke contracten hebben getekend en echt niet vrij zijn alles los te laten nu de laatste aflevering erop zit. Ik ben iig op mijn hoede.
Ik vind haar in dat witte pak ook erbij zitten als een soort Linda de Mol. Alleen haar ingestudeerde tekstjes daarentegen zijn wat mij betreft niet echt een visitekaartje voor haar presentatiekunsten.
Gadverdamme wat is die (d)jordy toch een walgelijke vent, alles wat ie zei in die terugblik draaide om hem en het winnen, geen moment over zijn gevoel of Gaby, hij wou gewoon winnen. Vreselijk zeg, je ziet m ook gewoon switchen als er iets wordt gezegd dat ie niet leuk vindt, kan ie erg slecht hebben, kleuter
Ik vind Niek dan weer heel goed uit deze aflevering komen, vond dat ie eerlijk maar volwassen reageerde en idd sneu hoe ie erbij zat voor spek en bonen zeg, heeft ie echt niet verdiend
En Gaby, tja geen woorden voor
Hahahaha en Niek werd echt helemaal niks meer gevraagd wtf
Ze zegt weer dat ze nog even geappt en gefacetimed hebben, toen kwam corona en hebben ze elkaar een tijd niet gezien. Toen is zij tocg nog een keer naar hem toe gegaan, zat hij de hele tijd op zijn telefoon en zei ook zijn vader dat hij dat maar ff later moest doen. Daarbij vertelde hij schijnbaar ook met welke vrouwen hij appte en dat hij genoeg keuze had wanneer het met gaby niet zou werken. Gaby zei ook dat ze daar echt in een bubbel zat en dat hij in Z-Afrika het perfecte plaatje was, maar in het vliegtuig naar huis kwam de realitycheck al. En ze baalt er van dat de mannen zoveel drama veroorzaakten in de media zoals boy met zn mannen vs jongen opmerking, want ze zocht iemand die discreet was en dat was Joey ook niet volgens haar
Zo van hoe die Joey en Niek erbij zitten als Gaby aan het woord is, hahaha van die hoofden kun je goeie memes maken.
Please do