Vaak zijn die contracten zo dat ze niks mogen zeggen totdat de laatste aflevering online staat, dus wat ze nu doen zal vast mogen. En dit is wel publiciteit voor het programma = meer kijkcijfers = meer geld. Maar er zijn hoe dan ook dingen gescript.
Oke WTF waar heb ik naar zitten kijken😂 Joey en Niek aan t eind. Die zaten daar echt voor lul
Ok sorry ik moet mn uitspraak van eerder vandaag even terugtrekken. Gaby en jordy zijn geen setje, she moved on, ze is toch voor bas gegaan
Dont hate the player, hate the game
Wát een ongemakkelijke tv en dan ook nog die enge Rick die nog een beetje sensatie probeert te maken. Dat einde, kan echt niet
Ja, dat ze daar ook met Joey en Niek zitten, het gesprek op Jordy komt en Rick zegt: ‘oh nou goh, wat interessant dat je dit zegt! Jordy was hier net toevallig ook, we kunnen we even kijken of ie er misschien nog is?’
Waarom zeg je dat soort dingen als iedereen allang doorheeft dat dit allemaal gescript is
Ik vond die Djordy bij de eerste aflevering qua looks veruit de aantrekkelijkste van alle mannen maar toch grappig hoe dat werkt. Een paar weken en x verhaspelde spreekwoorden later en ik kan me echt totaaaaaaaal niet meer voorstellen dat ik hem aantrekkelijk vond.
En met Gaby was het echt zo’n golfbeweging, ze leek me vooraf super oppervlakkig, de eerste afleveringen viel ze me zowaar reuze mee maar dat heeft ze in de laatste afleveringen weer volledig teniet gedaan.
Nou, blij dat het voorbij is, deze emotionele rollercoaster :’)
Poe dat wordt lastig kiezen
Kiki heeft nu weer een filmpje met Jordy, maar ik zag al aan de comments dat het net zo inhoudsloos is als die laatste met Joey. Ik vind Kiki ook niet prettig om naar te luisteren dus ik heb meteen weggeklikt (dus geen samenvatting sorry)
Van de week had iemand op insta(forummer) fantastische whatsapp stickers van Kasper. Ik heb gegoogeld, maar kon niks vinden. Hoe kom ik daaraan?
oh dat was ik denk ik! volgens mij kan je die alleen via whatsapp krijgen, heb ze ook al naar andere ff-ers geappt.
Die zijn echt fantastisch.
Je zou een patent erop moeten doen
Oh jezus nu laat zij zich weer kennen, wat een pubers bij elkaar, en ja leuk ook om dan “de andere vrouwen” omlaag te halen.
Ik dacht eigenlijk dat dat een grapje/sarcastisch was. Ik vind fawry zn recaps wel geniaal. Vooral met die gouden microfoon
Nou indd, en ‘wie hij voor zich heeft’. Vond dat in het programma ook al zo, alsof ze de perfecte vrouw is die iedere man wil.
Hahahaha zo typisch dit en dan allemaal al ja zeggen terwijl je niet weet wie de Bachelorette gaat zijn
Amanda Balk was toch genoemd, ben benieuwd of zij dat zou doen
Ooohh ik dacht mannen casten als dates zeg maar!?