The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind haar in dat witte pak ook erbij zitten als een soort Linda de Mol. Alleen haar ingestudeerde tekstjes daarentegen zijn wat mij betreft niet echt een visitekaartje voor haar presentatiekunsten. :joy:

13 likes

Gadverdamme wat is die (d)jordy toch een walgelijke vent, alles wat ie zei in die terugblik draaide om hem en het winnen, geen moment over zijn gevoel of Gaby, hij wou gewoon winnen. Vreselijk zeg, je ziet m ook gewoon switchen als er iets wordt gezegd dat ie niet leuk vindt, kan ie erg slecht hebben, kleuter
Ik vind Niek dan weer heel goed uit deze aflevering komen, vond dat ie eerlijk maar volwassen reageerde en idd sneu hoe ie erbij zat voor spek en bonen zeg, heeft ie echt niet verdiend

En Gaby, tja geen woorden voor

13 likes

Hahahaha en Niek werd echt helemaal niks meer gevraagd wtf

1 like

Ze zegt weer dat ze nog even geappt en gefacetimed hebben, toen kwam corona en hebben ze elkaar een tijd niet gezien. Toen is zij tocg nog een keer naar hem toe gegaan, zat hij de hele tijd op zijn telefoon en zei ook zijn vader dat hij dat maar ff later moest doen. Daarbij vertelde hij schijnbaar ook met welke vrouwen hij appte en dat hij genoeg keuze had wanneer het met gaby niet zou werken. Gaby zei ook dat ze daar echt in een bubbel zat en dat hij in Z-Afrika het perfecte plaatje was, maar in het vliegtuig naar huis kwam de realitycheck al. En ze baalt er van dat de mannen zoveel drama veroorzaakten in de media zoals boy met zn mannen vs jongen opmerking, want ze zocht iemand die discreet was en dat was Joey ook niet volgens haar

3 likes

Zo van hoe die Joey en Niek erbij zitten als Gaby aan het woord is, hahaha van die hoofden kun je goeie memes maken.

4 likes

Please do :joy:

65 likes

53 likes

Vaak zijn die contracten zo dat ze niks mogen zeggen totdat de laatste aflevering online staat, dus wat ze nu doen zal vast mogen. En dit is wel publiciteit voor het programma = meer kijkcijfers = meer geld. Maar er zijn hoe dan ook dingen gescript.

Oke WTF waar heb ik naar zitten kijken😂 Joey en Niek aan t eind. Die zaten daar echt voor lul

11 likes

Ok sorry ik moet mn uitspraak van eerder vandaag even terugtrekken. Gaby en jordy zijn geen setje, she moved on, ze is toch voor bas gegaan :rofl:

1 like

Dont hate the player, hate the game

Wát een ongemakkelijke tv en dan ook nog die enge Rick die nog een beetje sensatie probeert te maken. Dat einde, kan echt niet :joy:

2 likes

Ja, dat ze daar ook met Joey en Niek zitten, het gesprek op Jordy komt en Rick zegt: ‘oh nou goh, wat interessant dat je dit zegt! Jordy was hier net toevallig ook, we kunnen we even kijken of ie er misschien nog is?’
Waarom zeg je dat soort dingen als iedereen allang doorheeft dat dit allemaal gescript is :joy:

8 likes

Ik vond die Djordy bij de eerste aflevering qua looks veruit de aantrekkelijkste van alle mannen maar toch grappig hoe dat werkt. Een paar weken en x verhaspelde spreekwoorden later en ik kan me echt totaaaaaaaal niet meer voorstellen dat ik hem aantrekkelijk vond.

En met Gaby was het echt zo’n golfbeweging, ze leek me vooraf super oppervlakkig, de eerste afleveringen viel ze me zowaar reuze mee maar dat heeft ze in de laatste afleveringen weer volledig teniet gedaan.

Nou, blij dat het voorbij is, deze emotionele rollercoaster :’)

25 likes

Er kan gestemd worden in de instastories van Rtl boulevard :sweat_smile:

1 like

Poe dat wordt lastig kiezen

8 likes

Kiki heeft nu weer een filmpje met Jordy, maar ik zag al aan de comments dat het net zo inhoudsloos is als die laatste met Joey. Ik vind Kiki ook niet prettig om naar te luisteren dus ik heb meteen weggeklikt (dus geen samenvatting sorry)

1 like

Van de week had iemand op insta(forummer) fantastische whatsapp stickers van Kasper. Ik heb gegoogeld, maar kon niks vinden. Hoe kom ik daaraan?

oh dat was ik denk ik! volgens mij kan je die alleen via whatsapp krijgen, heb ze ook al naar andere ff-ers geappt.

3 likes