Die zijn echt fantastisch.
Je zou een patent erop moeten doen
Oh jezus nu laat zij zich weer kennen, wat een pubers bij elkaar, en ja leuk ook om dan “de andere vrouwen” omlaag te halen.
Ik dacht eigenlijk dat dat een grapje/sarcastisch was. Ik vind fawry zn recaps wel geniaal. Vooral met die gouden microfoon
Nou indd, en ‘wie hij voor zich heeft’. Vond dat in het programma ook al zo, alsof ze de perfecte vrouw is die iedere man wil.
Hahahaha zo typisch dit en dan allemaal al ja zeggen terwijl je niet weet wie de Bachelorette gaat zijn
Amanda Balk was toch genoemd, ben benieuwd of zij dat zou doen
Ooohh ik dacht mannen casten als dates zeg maar!?
Ja ook. Een gay editie dus.
Ooohhh lol sorry ik let niet op. Oke ben benieuwd!! Ik had eerder namelijk van rtl boulevard mogelijke kandidaten gezien die ex van maan en een roelvinkje en zo’n radio dj
Waren dat niet gewoon opties waarbij stond; wie zou jij willen als bachelor?
Ik vond Andreas best aantrekkelijk/leuk in de laatste aflevering!
Die opmerking van haar over die andere vrouwen is zeker onnodig.
Maar verder snap ik haar heel goed hoor. Is toch ook niet tof als je bij iemand en z’n ouders op bezoek gaat en diegene de hele tijd op z’n telefoon zit. En ook nog eens opschept over aandacht van andere vrouwen?
Next hoor, gelijk heeft ze.
Ik heb het idee dat omdat Joey heeft verteld hoe snel het verwaterd is, zij nu weer wat lulligs over hem moet zeggen.
Noem me naïef of beïnvloedbaar door die jongens, maar ik vind at the end of the day Gaby hier wel het allerslechtste uit komen hoor.
Vind het echt frappant dat die gasten allemaal zo uit de school klappen. Is dit al eens vaker zo geweest?
Of die ventjes voelen zich allemaal op hun pikkie getrapt.
Dat ook, maar ik vind dat wel invoelbaar eigenlijk.
Ja in het geval van Niek vind ik het zeker begrijpelijk dat ie zich zo voelt. Rick vroeg wat ze van Niek vond en ze begon METEEN over Jordy. Ik zou ook not amused zijn als ik Niek was
Ok ik ben weer klaar met Gaby. Ik kijk nu die podcast met Kaj en ze klapt volledig uit de school over wat er gebeurd is en wat ze van iedereen vindt en gaat dan een kwartier klagen dat zij niet discreet zijn en dat zij nooit al die dingen zou delen, want ze is een chique meid. De groetennnnn
The Bachelorette was voor Gaby gewoon duidelijk een kans om zichzelf weer op de kaart te zetten buiten de expliciete foto’s op instagram. In de podcast van Kay haalde ze een paar keer aan heel graag te willen gaan presenteren (toen Kay het even over Temptation had, zei ze meteen; ‘deelnemen nee, maar ik zou wel graag naast jou staan’ en buiten Spangas en GTST heeft ze niet veel meer gedaan in de TV-wereld.
Ik vind haar heel onsympathiek overkomen, dus ergens hoop ik stiekem dat geen enkele maatschappij het ziet zitten haar een programma te laten presenteren.
Dit vond ik ook zo dubbel, na een uur uit de school klappen zeggen dat jij nooit zou praten in de media. Schat, wat denk je dat je aan het doen bent nu dan?
niveautje wel
jezahhhsss is dit die voormalig autocoureur waar wilma nanninga het al over had?
denk dat dit programma uiteindelijk niet perse heel goed is voor haar imago