The Bachelorette / Prince Charming

Huh maar Jethro zat er toch al helemaal niet meer op dat moment toch?

Ik zou echt bij die gasten op schoot zijn gekropen om de juice maar te kunnen horen btw. :joy: Maar ik zoom wel vaker uit in gesprekken met m’n vriend of vriendinnen, omdat er langs of achter me iets interessanters te horen is. :ear:

7 likes

Hahaha jaaaaa idd! I wish I knew more.

Deze post Joey (en Mischa) net in zijn instastory

13 likes

Ze laten zich wel erg kennen hoor. Andreas heeft deze in zijn story staan.

8 likes

Ja die heeft Joey ook.

Ze zitten met zn allen in een groepsapp las/hoorde ik ergens. Denk dat ze elkaar in die groepsapp ook wel beetje gek zitten te maken en het allemaal heel grappig vinden om dit soort dingen te posten

1 like

wow @Krabsalade ik zou royalties vragen

1 like

Hahahahaha gvd ik twijfelde nog ergens m’n naam erin te verwerken. Maar die van Joey hebben ze sowieso hier gejat, die van Niek had ik nog naar Niek gestuurd (geen reactie).

19 likes

Misschien is er nog wel een advocaat hier die hun een berichtje kan sturen dat stelen niet mag

5 likes

He geds heb twee wijntjes op en wat doet deze trol, in Mischa zijn DM sliden om te vragen waar ie mijn meme vandaan heeft en of ie soms graag op vrouwenforums meeleest. :neutral_face: Waarschijnlijk ziet ie het niet.

39 likes

Iemand heeft hem ook geplaatst onder dit bericht en krijgt er ziek veel likes mee :joy: of je bent dat zelf

Snotverdomme! Hahaha ga ik ook een keer viral, krijg ik geen credits. Typisch.

5 likes

Weet niet of ik moet lachen of huilen hierom :joy::joy:

7 likes

Ik schrik ook echt van de biedingen. De hoogte is nu al over 2,5k.

wooh mijn zusje stuurde me dit net haha, bizar. ik zei nog, bied ff mee voor een vriendin die vandaag jarig is maar toen zag ik de biedingen :exploding_head:

Inderdaad echt bizar @Plantengekkie @unglaublich🤯

Kan me niet voorstellen dat mensen dit serieus bieden??? Vind het overigens ook echt apart dat hij nu helemaal bff is met Bas Smit :joy:

1 like

De wereld is echt razende

Haha jaaa daar heb je een punt :joy:

Zou mooi zijn als het naar het goede doel gaat ofzo, maar ik betwijfel het :sweat_smile:

Lotte wil zo graag dat ze 2x zichzelf over biedt.

5 likes

Doet me denken aan de dag dat ik meebood op een dolce Gusto. Was er eentje die ineens de laatste 2 seconden 65 euro bood
Op een model wat max 35 euro was en de bieding op dat moment max 25 was
:rofl::rofl::rofl:

5 likes