Negatieve aandacht is ook aandacht
ik vind het super irritant dat die mannen hun profiel allemaal op prive hebben staan, ik wil me namelijk niet abonneren
Naja het is voor Jordy vooral gezichtsverlies aangezien hij een paar dagen daarvoor een interview aan RTL boulevard gaf waarin hij zei dat ze gingen kijken waar het naartoe ging, en ze zeeeker nog een hapje gingen eten. Maar eh dat van die Bas was toch al lang in het ‘nieuws’? Of misschien was dat al veel eerder opgenomen. Maar sheehz die foto met die middelvingers, sukkel. En dan zich voordoen alsof hij zo zen is en respectvol en bezig is mindfulness blabla bullshit. Ja very true
Zooooo, ik snap werkelijk nu pas dat dat een strategie is om meer volgers te krijgen, ik dacht altijd heel naiïef ooooh zal wel verplicht zo moeten tijdens het programma ofzo hahahaha
Ik denk dat Djordy nog het meest succes eruit haalt. Komt elke keer weer met z’n kop op rtl boulevard etc. Hij woont al in Amsterdam en ik zie het wel voor me dat ze hem voor iets gaan vragen, al is het maar iets op YouTube. Want jong, nieuw gezicht, ziet er goed uit op tv. Ik moet zeggen dat ik Gaby niet per se een fijne uitstraling vind hebben voor een tv presentatrice. En hoe oppervlakkig ook, dat is in dat wereldje denk ik wel heel belangrijk. Plus ik denk dat leeftijdgenoten in die wereld al veel meer tv ervaring hebben dan zij in die paar jaren acteerwerk.
Ik zat dit weekend op het terras in Haarlem en blijkbaar zat een vriend van Jethro aan het tafeltje naast mij met wat vrienden/kennissen. Net op het moment dat hij daar iets over wilde zeggen, kwam de ober langs en riepen ze hem voor de rekening - waarna ze direct konden afrekenen en ik dacht nooooo stay!!! Finish the story! Maar hij zei dat Jethro not amused was dat Jordy werd teruggevraagd en dat hij het liefst weg wilde en dat …
Maar Djordy kan geen normale zinnen vormen. Al hoeft ie als presentator niet zelf z’n tekst te bedenken dus dat scheelt.
Huh maar Jethro zat er toch al helemaal niet meer op dat moment toch?
Ik zou echt bij die gasten op schoot zijn gekropen om de juice maar te kunnen horen btw. Maar ik zoom wel vaker uit in gesprekken met m’n vriend of vriendinnen, omdat er langs of achter me iets interessanters te horen is.
Hahaha jaaaaa idd! I wish I knew more.
Ja die heeft Joey ook.
Ze zitten met zn allen in een groepsapp las/hoorde ik ergens. Denk dat ze elkaar in die groepsapp ook wel beetje gek zitten te maken en het allemaal heel grappig vinden om dit soort dingen te posten
Hahahahaha gvd ik twijfelde nog ergens m’n naam erin te verwerken. Maar die van Joey hebben ze sowieso hier gejat, die van Niek had ik nog naar Niek gestuurd (geen reactie).
Misschien is er nog wel een advocaat hier die hun een berichtje kan sturen dat stelen niet mag
He geds heb twee wijntjes op en wat doet deze trol, in Mischa zijn DM sliden om te vragen waar ie mijn meme vandaan heeft en of ie soms graag op vrouwenforums meeleest. Waarschijnlijk ziet ie het niet.
Iemand heeft hem ook geplaatst onder dit bericht en krijgt er ziek veel likes mee of je bent dat zelf
Snotverdomme! Hahaha ga ik ook een keer viral, krijg ik geen credits. Typisch.
Weet niet of ik moet lachen of huilen hierom
Ik schrik ook echt van de biedingen. De hoogte is nu al over 2,5k.