The Bachelorette / Prince Charming

Die mensen haha. Ik was laatst aan het kijken voor een pretpark en iemand bood als eerste bod 28 euro. Ja wtf. Waarom.

2 likes

Ja dat idee heb ik ook altijd bij de biedingen van 10 naar 34 euro. Kan toch niet anders.

1 like

Ja dat denk ik ook wel.
Al heb ik ook wel eens iets gewonnen voor een euro

1 like

Precies wat ik denk als ik dit zie.
Waarom zou je in godsnaam binnen een paar seconden jezelf overbieden? Ik zou bijna denken dat het niet eens een persoon is die dit biedt, maar een bot

1 like

Jaa dat is heel makkelijk in te bouwen. Mijn vriend ie developer en kan ook gemakkelijk iets maken zodat hij altijd wint met zulke biedingen met 1 euro boven iemand oid. (nooit gedaan trouwens) Zijn veel mensen die dat doen denk ik. Vind het daarom altijd mega frustrerend.
En mensen die dan iets winnen via zo’n sites zijn vaak nog duurder uit dan via een andere aanbieding als je gaat googlen, ook omdat er nog iets van 12 euro aan kosten bij komt als je een artikel ‘wint’ (5 administratie en 7 verzendkosten ofzo).

Jethro heeft een Gaby achtig typje aan de haak geslagen

6 likes

Haha en Joey heeft ook een relatie zag ik op insta!

Jethro. Dit hadden we niet afgesproken.

Maar ze hebben wel allebei hetzelfde type he.

1 like

Ik vind het zo bijzonder dat Jada Borsato op de foto’s van die jongens reageert met hartjes en vuurtjes. Hoe kennen die elkaar nou weer? Zou er een wannabe appgroepje zijn met C-sterren die hebben afgesproken altijd op elkaar te reageren om relwvant te lijken?

Maar in mijn hoofd is zij ook nog echt 12 :sweat_smile:

4 likes

Zij is de jongere variant van Annemarie Keizer. Heel abc BN-er NL langs gaan met hartjes

11 likes

Je zou bijna zeggen dat t Gaab is. Dat reageerden veel mensen ook en nu heeft ie de reacties uitgezet :sweat_smile:

8 likes

Stond eerst een reactie van hem van nee gaby wou dat ze voor de helft zo lief was als deze vrouw oid

1 like

Haha cringe echt zo’n 16 jarigen briefje LoVe U 4evAh NtB

12 likes

Hahaha je zou bijna denken dat ie het zelf heeft geschreven. Dat handschrift, moest ook even moeite doen om het te lezen.

6 likes

hahahahaha

1 like

Ik schreef dit ook zo naar mijn vriend toen ik 16 was.

2 likes

Lol. Dit is zo’n skreeuwende instastory relatie waarbij alles volledig gedeeld moet worden liEfDuH vaN muH LeVuH en dan 1 maand later zie of hoor je niks meer.

15 likes

Ik had het niet gedacht, maar de enige die ik leuk vind om nog te volgen op Insta is Niek. Love Niek, de enige met humor en zelfspot. :heart_eyes: Lijkt me echt zo’n lachen gast, ondanks z’n tasjes.

5 likes

Ja helemaal mee eens!

1 like

krijg hier echt gorgomel/zielsvel vibes van

4 likes