wooh mijn zusje stuurde me dit net haha, bizar. ik zei nog, bied ff mee voor een vriendin die vandaag jarig is maar toen zag ik de biedingen
Inderdaad echt bizar @Plantengekkie @unglaublich🤯
Kan me niet voorstellen dat mensen dit serieus bieden??? Vind het overigens ook echt apart dat hij nu helemaal bff is met Bas Smit
De wereld is echt razende
Haha jaaa daar heb je een punt
Zou mooi zijn als het naar het goede doel gaat ofzo, maar ik betwijfel het
Doet me denken aan de dag dat ik meebood op een dolce Gusto. Was er eentje die ineens de laatste 2 seconden 65 euro bood
Op een model wat max 35 euro was en de bieding op dat moment max 25 was
Die mensen haha. Ik was laatst aan het kijken voor een pretpark en iemand bood als eerste bod 28 euro. Ja wtf. Waarom.
Ja dat idee heb ik ook altijd bij de biedingen van 10 naar 34 euro. Kan toch niet anders.
Ja dat denk ik ook wel.
Al heb ik ook wel eens iets gewonnen voor een euro
Precies wat ik denk als ik dit zie.
Waarom zou je in godsnaam binnen een paar seconden jezelf overbieden? Ik zou bijna denken dat het niet eens een persoon is die dit biedt, maar een bot
Jaa dat is heel makkelijk in te bouwen. Mijn vriend ie developer en kan ook gemakkelijk iets maken zodat hij altijd wint met zulke biedingen met 1 euro boven iemand oid. (nooit gedaan trouwens) Zijn veel mensen die dat doen denk ik. Vind het daarom altijd mega frustrerend.
En mensen die dan iets winnen via zo’n sites zijn vaak nog duurder uit dan via een andere aanbieding als je gaat googlen, ook omdat er nog iets van 12 euro aan kosten bij komt als je een artikel ‘wint’ (5 administratie en 7 verzendkosten ofzo).
Jethro heeft een Gaby achtig typje aan de haak geslagen
Haha en Joey heeft ook een relatie zag ik op insta!
Jethro. Dit hadden we niet afgesproken.
Maar ze hebben wel allebei hetzelfde type he.
Ik vind het zo bijzonder dat Jada Borsato op de foto’s van die jongens reageert met hartjes en vuurtjes. Hoe kennen die elkaar nou weer? Zou er een wannabe appgroepje zijn met C-sterren die hebben afgesproken altijd op elkaar te reageren om relwvant te lijken?
Maar in mijn hoofd is zij ook nog echt 12
Zij is de jongere variant van Annemarie Keizer. Heel abc BN-er NL langs gaan met hartjes
Je zou bijna zeggen dat t Gaab is. Dat reageerden veel mensen ook en nu heeft ie de reacties uitgezet
Stond eerst een reactie van hem van nee gaby wou dat ze voor de helft zo lief was als deze vrouw oid
Haha cringe echt zo’n 16 jarigen briefje LoVe U 4evAh NtB