Hahaha je zou bijna denken dat ie het zelf heeft geschreven. Dat handschrift, moest ook even moeite doen om het te lezen.
hahahahaha
Ik schreef dit ook zo naar mijn vriend toen ik 16 was.
Lol. Dit is zo’n skreeuwende instastory relatie waarbij alles volledig gedeeld moet worden liEfDuH vaN muH LeVuH en dan 1 maand later zie of hoor je niks meer.
Ik had het niet gedacht, maar de enige die ik leuk vind om nog te volgen op Insta is Niek. Love Niek, de enige met humor en zelfspot. Lijkt me echt zo’n lachen gast, ondanks z’n tasjes.
Ja helemaal mee eens!
krijg hier echt gorgomel/zielsvel vibes van
Kasper heeft meegedaan aan First Dates! De aflevering van 8 november. Ik herkende hem eerst bijna niet met zijn haar zo los en meer causal kleding. Vind hem hier veel leuker overkomen, veel leuker dan dat gladde wat ze in the bachelorette allemaal hadden.
Jaa hij zag er super goed uit!
Oh haha ik vond hem echt mega irritant juist, als hij op een date had gekund met zichzelf had hij dat gedaan
Ja mee eens, vond hem in the bachelorette leuker
Ja vond ik ook. Qua looks zag hij er beter uit maar hij praatte zoveel over zichzelf.
Hahaha ik wilde het net vragen! Heb het net ontdekt en vind het nu al leuk.
Een stropdas in plaats van een roos
En hopelijk wat extra sensatie omdat de mannen natuurlijk ook voor hun concurrenten kunnen gaan vallen, zin in!
Jaaa heerlijk! Ik heb gelachen om de Prince Pad
Jaaa leuk! Ik had een paar uur geleden hier een topic over aangemaakt, maar die is nog niet goedgekeurd. Misschien kan de topic titel worden aangepast @moderators ?
Alastair vind ik maar niks en ik denk dat Sezer er voor de show in is gehouden. Ben benieuwd of er binnen de villa ook nog romances opbloeien!
Ik vind dit nu al leuker dan The Bachelorette!
Alistair vind ik ook helemaal niks, ben na aflevering 1 wel fan van Ferdi en Dignum!
Haha jemig Kiki Duren (werkte eerst bij Amayzine) heeft nu ook voor Prince Charming een podcast… OP YOUTUBE. Laat dat filmpje dan ook lekker weg, snap niet waarom er per se gescoord moet worden met het begrip ‘podcast’ terwijl je gewoon een videoreeks maakt met een microfoon erbij.
(Ja dit was bij The Bachelorette ook al een frustratie van mij haha)
Ah handig artikel.
Ik ga voor Marnix!
Vind zijn hashtag/nektattoo met why not ook heel gaaf.
Alistair vind ik heel mysterieus. Ik denk dat hij zich vanbinnen heel anders voelt dan hoe hij van buiten overkomt. Dus daarom vind ik hem wel leuk/interessant om naar te kijken, in elk geval niet saai.
Ja ik vind Alistar ook hee leuk! En hoe knap is die bachelor
Oeh ik vind die Ferdi wel heel interessant en sexy overkomen. Sezer vind ik irritant nu al Alistar heeft een apart gezicht (sorry
) en Marnix vind ik ook leuk! Donkere krulletjes
En ik vergeet Rick, super knap!