Die nieuwe jongen, Tim is ook super knap! Lijkt een beetje op de Roelvinkjes. Wel beetje te gepolijst met die perfecte wenkbrauwen en witte tanden.
Ik ben net begonnen met kijken, maar het appartement waar Allistor zit te werken bij zijn introductie filmpje is het huis van de vriend van Monica Geuze toch? (Zie laatste vlog).
Wel een heerlijk programma.
Er was laatst wel een vriend van Rob in Monica’s vlog en ze vertelde dat hij meedeed aan het programma, dus zou kunnen! Ik weet niet zeker of het Allistor was.
Ben net begonnen met de eerste aflevering, heb echt het idee dat ik die Alastair ergens van ken. Niet van Monica iniedergeval dus ik zit heel hard na te denken.
Ja ik keek die vlog toevallig gisteren nadat ik Prince charming had gekeken en dat hij is inderdaad! Monica zei dat hij de beste vriend is van Robert, haar vriend
Ik ben begonnen aan Prince Charming, hardop lachen toen die rap-video van Sezer kwam, hahaha love it.
Edit: brrrrr die Alastair vind ik echt een griezeltje. Echt een niet-sympathieke uitstraling vind ik.
Ik vind het wel heel chill dat hij gewoon zei dat hij dacht hee wat doet die mafklapper op dat paard. Dat zonder reden op een voetstuk plaatsen van de bachelor vind ik altijd irritant.
Hij heeft inderdaad niet echt een sympathieke uitstraling nee, maar ik denk dat het ook een beetje een afweermechanisme is van hem? Denk dat als hij zijn muurtje laat zakken daar best een leuke jongen kan zitten, geef hem nog het voordeel van de twijfel voor nu.
Ik vind Tommy echt helemaal niks, wat een figuur. Echt precies het type mens wat ik in mijn dagelijkse leven zou ontwijken.
In aflevering 2 zie je het muurtje al een beetje afbrokkelen idd, interessant!
Volgende week de eerste drama tussen de mannen in de villa, smullen!!1!
Ik vind die jongen die die cosmetische behandelingen doet (en zelf ook graag wat in zijn lippen spuit zo te zien) een beetje op onze forum-vriendin Annic lijken, haha.
Hahaha hele chille vergelijking (snap wel meteen wat je bedoelt)
Aanvulling; ik vond het echt heel jammer dat joep naar huis werd gestuurd. Is denk ik een hele leuke om langer in de groep te hebben
Ik herken Tommy ineens van mijn middelbare school! Pfffff 20 jaar geleden… Vond het toen echt een vrolijke, sociale en lieve jongen. Bijzonder om hem nu op te zien duiken in dit programma en te zien wat ie allemaal met z’n leven (en tanden en lippen🙃) heeft gedaan:-)
Al die mannen benoemen dat die Marcello die er nu uit is zo’n mooi lijf heeft, maar ik zie geen verschil eigenlijk met die andere typische afgetrainde lichamen die erbij zijn. Heeft iemand hier verstand van haha ik snap het niet zo goed wat er dan bijzonder is aan zijn lijf, maar ik weet ook niks van sport of spieren.
Edit: haha sorry rare vraag maar vind het frustrerend dat zij allemaal iets zien en ik niet haha
Zijn gezicht maakt zijn karakter ofzo. Een beetje een elitejongetje.
Ben ik heel gemeen als ik de foto van Alastair in paint heb geplakt en zijn mond heb verlaagd en vergroot?
Vond het te ver gaan om hier te posten maar zo’n ander gezicht ineens.
jaaaa idd! Ik zat al te denken waar hij me aan doet denken!!!
Ik vind het weer een heerlijk programma
Vind hem echt zo’n mega mooie ogen hebben
Marnix is echt een scheetje!
Ferdi is sexy, ook die lage stem. Rick heeft ook wat, knap en verlegen, goeie combi. Alistair vind ik verfrissend, heel nuchter en niet snel onder de indruk. Geen type om mee te doen aan dit programma vind ik, en daarom leuk om te zien.
Whyyyy heeft ‘ie Sezer gekozen, wat een irritante gozer
En die nieuwe, Tommy ofzo, ook zo zelfingenomen
Ik vind Alistair wel chill, gewoon lekker nuchter en zichzelf
Wel echt een leuk programma