Alistair zichzelf? Ik vind dat echt de grootste maskerdrager van allemaal zo onzeker volgens mij
Rick vind ik wel echt een knappe gozer en lijkt me ook heel rustig en chill
Ja hij speelt geen typetje ofzo, en ja wellicht issie onzeker maar is dat erg dan?
Ik vind dat ie daarom dus wel een typetje speelt
Anders dan bijv een sezere dat wel!
Dan zaten wij op dezelfde school in A
Wat een geklungel met die stropdassen. Ik vind Sezer tot nu toe wel meevallen eigenlijk
Ah vond het zo sneu voor de afvaller!
Edit: haha die vooruitblik, love drama.
Eigenlijk heel raar toch, dat de productiemensen bepalen dat Marnix de grote prins is. In principe hadden ze het allemaal kunnen zijn, ze zijn allemaal bloedjeknap.
En misschien mis ik iets hoor, maar waarom haat iedereen zo op die Tommy? Hij heeft misschien een vlotte babbel en gebleekte tanden, maar niet veel erger dan een aantal anderen in die villa toch?
Wie bedoel je met iedereen? Want ik vind juist niet dat er gehaat wordt op hem, in ieder geval niet in de villa. In het begin was het volgens mij wel ff van “wow intens” maar in de derde aflevering valt ie net zo veel/weinig op als de rest
Mitchell daarentegen… wat een engerd is dat, ik vind hem totaal niet oprecht overkomen en idd erg gevoelloos zo feestelijk door het huis te paraderen als er net iemand gedumpt is
Ik vond dat moment aan het begin tussen Rick en Marvin mooi! Het duurde niet lang maar had echt het gevoel alsof er spanning hing, ik zie hun wel samen. Ik vond in de derde aflevering Sezer ook heel leuk, met dat mediteren enzo en vond het ook terecht dat ie Alastair op z’n plek zette, vind dat zo’n kwal
Hierboven in dit topic een aantal keer gelezen dat mensen Tommy niet zo leuk vinden.
Ah zo, ja dat snap ik wel want dat vond ik in het begin ook haha maar dat was bij mij vooral door de eerste indruk. Ik vond dat ie heel druk binnen kwam en dat is niet mijn type mens. Maar dat vind ik juist het leuke aan dit soort programma’s, uiteindelijk kan iemand heel anders zijn dan je verwacht
Wat is er mis met Mitchell dat al die gasten zo raar op hem reageren? Zó erg is hij toch ook weer niet. Ik heb het gevoel dat er heel veel is gebeurd dat wij niet hebben gezien. Of ik heb het gemist omdat ik te druk was met naar Marnix en Ferdi kijken.
Alistair vind ik nog steeds interessant, blij dat hij mocht blijven maar wel onverwacht.
En wat mooi dat ze bijna allemaal hun tranen de vrije loop laten
Ik snapte dit eerst niet maar Marnix is niet de naam van de prins haha. Wat erg, ik kan nu even niet op zijn naam komen. Maar Marnix is de kandidaat met megablauwe ogen en donker (soms rossig ) haar.
Ik denk dat de prins is gekozen vanwege presentatiekwaliteiten.
Edit: ik vind de prins ook wel knapper dan de anderen. Maar knap is niet altijd aantrekkelijker. Hij is wel erg gelikt.
Hahaha oh oeps, Marvin, ik bedoel Marvin.
Ik vind die Allaster echt heel irritant. Vind hem zelfingenomen en echt typisch iemand die mensen tegen elkaar op zet en stookt in bv relaties. Vind dat voorstukje ook echt een afknapper, hoe hij daar doet. Al ben ik wel benieuwd wat de aanleiding is.
Het zal mij niets verbazen als die Sezer, en misschien ook Allister, door de productie erin worden gehouden eigenlijk…
Het is heerlijke tv, dus ik hoop dat ze lang blijven haha.
Mijn favo’s zijn Rick, Marnix en Ferdi.
100%. Mooi ook dat Marvin tegen Sezer zei: “Jij bent geen type waar ik op val, maar ik wil toch nog even tijd met je doorbrengen voor ik je naar huis stuur.”
De mannen hebben toch ingeschreven voor dit programma voor Marvin? Niet voor een random prins? Ze zitten daar toch juist voor hem? Daarom is hij de opperprins en niet iemand anders. En anders zouden ze misschien ook meer op elkaar richten en zou het hele concept van het programma anders zijn denk ik Zou wel spannende tv zijn, 10 mannen die elkaar beter leren kennen
Volgens mij hadden ze Marvin nog nooit gezien, zo leek het in de eerste aflevering…
Volgens mij was dat alleen bij Gaby het geval. Normaal gesproken ontmoeten ze hun potentiële partner pas tijdens het programma. Je ziet nu ook dat in die quote tussenstukjes hun aantrekkingskracht tot Marvin express heel erg wordt aangedikt om het logisch te laten lijken.
Oke had ik niet verwacht. Vind ik wel raar eigenlijk! En zeker nu het eigenlijk allemaal mannen zijn die op elkaar kunnen vallen. En zogenaamd vind iedereen Marvin de perfecte partner? Maar ja idd, wat je zegt, heel erg aangedikt…