The Bachelorette / Prince Charming

Nou ik ben weer bij hoor. Lekker met de KWOT de berg op.

Ik vind Rick en Ferdi echt leuke mannen zeg, Marnix zijn ogen wil ik en Dignum lijkt me ook een leuke man. Een beetje de lolbroek.

Merk wel dat er echt al groepjes ontstaan bij de mannen, vooral na de discussie tussen Sezer en Alastair.

De afvaller was te verwachten, voelde de ongemakkelijkheid ook echt door mijn scherm heen tijdens het een-op-een gesprek. Maar die reactie van Mitchell, ugh. Ook dat hij nu ‘zieltjes wil winnen’. Die hele sfeer die om hem heen hangt, van mij mag die er asap uit. Ben benieuwd naar volgende week tussen hem en Alastair! Lekker drama, love it.

2 likes

Jaaa Dignum😍. Lijkt me echt een sympathieke vent!

4 likes

Bij die Alastair denk ik telkens: huh hoe ben jij in dit programma terecht gekomen? Alsof ie zich had opgegeven voor één of ander Gooisch kakkers-programma en nu ineens hier terecht is gekomen.

12 likes

Ik vond het wel echt heel mooi dat ze het aan tafel zo open konden hebben over hun coming out en alle struggles en twijfels die ze daar mee hadden. Ook het stukje zelfacceptatie. Heel bijzonder om te zien dat zo verschillende mannen zo samen kwamen met iets wat voor hun toch heel gemeenschappelijk is. En ook dat een van die jongens zei dat er in Nederland ws zoveel jongens zijn die hier ook mee worstelen terwijl je jezelf moet kunnen zijn. Mooi hoe dat nog benoemd werd als een soort boodschap van je bent niet alleen. Het is oké en je mag er zijn

17 likes

Ja dit was een mooi moment! Iedereen was open en iedereen steunde elkaar. Tegelijkertijd ook schrijnend om te zien dat we zelfs in Nederland in de 21e eeuw nog steeds zien en merken dat niet iedereen acceptatie kan verwachten omdat hij of zij op hetzelfde geslacht valt. Waar gaat het dan over denk ik dan.

We zijn allemaal mensen en iedereen verdient het om liefde, steun en acceptatie te krijgen. Wat je afkomst, religie of geaardheid ook is.

3 likes

https://www.instagram.com/p/CJLEEfwA5VJ/?igshid=ba5p2p8iige9
Ik zag dit voorbij komen. Het ziet er inderdaad uit alsof ze weer iets aan zichzelf heeft laten veranderen, maar tering joh, die reacties? :exploding_head: Echt zo onaardig, wat onnodig.
Maar vooral dit viel me op:
image
Echt laag om dat zo publiekelijk te bespreken. Had vooral die Mischa op een of andere manier hoger ingeschat.

Edit: Ik weet dat er na het programma over die jongens werd gespeculeerd over dat de waarheid nog wel boven tafel zou komen, en dat het allemaal nep was enzo. (Goh…) Heeft iemand er ooit nog meer over losgelaten waar ze nou precies op doelden?

1 like

Haha wilde net zeggen: lijkt Conny wel! Haar voorhoofd ziet er ook wel mega glad en strak uit en mogelijk ook fillers in haar wangen. Moet ze zelf weten. Ik blijf het opvallend vinden dat ik vrouwen zo vaak juist ouder vind lijken na zulke behandelingen, begrijp nog steeds hoe dat kan.

1 like

Eerlijk: ik dacht ook meteen aan Connie Breukhoven. Maar ik snap nooit de behoefte van mensen om zulke comments te plaatsen? Ik zie het, denk er het mijne over en scroll gewoon weer verder.

2 likes

Ik begrijp echt niet zo goed wat Mitchell heeft gedaan om iedereen zo tegen hem te hebben? Hebben we dat gemist of zo? Vince komt trouwens uit het dorp naast mijn dorp dus kom hem wel eens tegen. Grappig om hem op tv te zien, lijkt me ook een hele leuke aardige jongen. Verder vind ik Diggy, Ferdi en Rik het leukste denk ik. Sezer(?) vind ik echt hilarisch maar weet niet of hij bij Marvin past.

1 like

Hij stond toch aan het einde van de aflevering zo vrolijk te dansen en wijn in te schenken, terwijl die jongen die weggestuurd was helemaal verdrietig was enzo? Maar misschien zijn er inderdaad wel meer irritaties geweest haha

1 like

Ja dat vond ik ook raar. Maar ik bedoel eigenlijk daar voor al haha.

Haha dat vraag ik hierboven ook al en iemand heeft ook geantwoord maar ik was er ook nog niet helemaal tevreden mee. Blijf er ook bij dat er vast dingen spelen die wij niet gezien hebben. Hopelijk volgende aflevering meer duidelijkheid.

1 like

Ik vroeg precies hetzelfde aan m’n vriend haha ik snapte niet helemaal wat er nou gebeurd is tussen Mitchell en de andere guys.

Ik vind Marnix zo leuk. :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Sorry, haha. :joy:

:heart: :heart: Yessss volgende week wordt er eindelijk gekust!! :heart: :heart:

6 likes

Die rap :sob: zoveel plaatsvervangende schaamte.

7 likes

Ben ook blij dat hij eruit is, op een of andere manier zat hij in mijn irritatiezone

4 likes

Maar even over dat stukje met die discussie tussen Dignum en Mitchell. Zei Dignum niet ook gewoon echt zoiets? Waarom meteen zo aanvallend? Ik heb een beetje het idee dat ze collectief hebben besloten Mitchell kut te vinden en nu allemaal samenspannen tegen hem.

Dat dacht ik ook, maar inmiddels is hij deze aflevering al 2x tussen een 1 op 1 gesprek gekomen op een irritante manier.

En als ik het voorstukje zie van volgende week dan is hij wel echt overdreven aanwezig, kan me voorstellen dat dat stoort

4 likes

Ja ik geloof ook wel dat hij irritant is hoor. Maar zei Dignum in de aflevering vorige week niet ook echt zoiets over die twee gezichten?