The Bachelorette / Prince Charming

Dat weet ik niet meer, geloof ook wel dat Dignum dit zegt omdat ze een hekel aan hem hebben. Maar ik snap inmiddels wel waar die irritatie vandaan komt (terwijl ik hem echt leuk vond)

1 like

Ik vond Sezer direct al niet bij Marvin passen, maar vond hem vooral de laatste afleveringen wel echt aandoenlijk. Vind het zo goed dat hij zo zichzelf blijft ondanks dat wel anders is dan de andere mannen. Hoop echt dat hij hierin een voorbeeld kan zijn voor andere jongens/meiden.

Ben ook echt heel erg benieuwd naar volgende week. Ook dat Rick moet huilen etc. Vind Mitchell ook echt wel aandacht zoeken en kan dat slecht hebben haha. Werd wel enthousiast toen ik die kus zag. Vind die 2 echt wel leuk samen!

9 likes

Oo ik heb alles terug gekeken en ben nu bij. Ik vind het best een leuk programma en sommige jongens ook sympathiek!
Die Alastair vind ik echt een wolf in schaapskleren, hoop dat hij snel weg gaat.

Edit ooo er is nog een aflevering, oke ben nog niet bij :sweat_smile:
Jezus Dignum zit wel te stoken maar dan niet gewoon recht in iemands gezicht zeggen waar hij zich aan ergert. Doe dat dan ook

Oooohh wat een heerlijk programma dit! Ultiem genieten

Ik vind Marvin ook echt een hele leuke man, knappe kop, lekker lichaam en qua karakter/ wat hij zoekt in een relatie vind ik hem ook mega sympathiek. (Bijna jammer dat ik geen man ben en getrouwd ben want anders hahah)

Ik denk nu dat hij met Marnix of Ferdi wel echt een goede match kan zijn!

13 likes

Diggy is ook echt wel naar hoe hij reageerde zeg. Doe effe normaal. Mitchell vraagt zich toch alleen af of hij iets goed of verkeerd had begrepen? Ik hoop dat Marvin dat ook inziet hoor. Dat bitchy gedrag vind ik ook echt niet het mannelijke waar Marvin naar opzoek lijkt te zijn. (Dit klinkt echt vet seksistisch of ligt dat aan mij :face_with_hand_over_mouth: )

1 like

Ik vind Marnix zo leuk, super knap en lijkt me ook heel lief. Iemand hierboven zegt het ook al maar ik vind Marnix of Ferdi tot nu toe denk ik ook de beste match met Marvin. Of Rick misschien nog. Ben benieuwd naar volgende week. Echt een leuk programma dit.

6 likes

Zo leuk elke woensdag💯. Mijn verwachtingen: eerstvolgende keer gaat Mitchell weg, gevolgd door Tommy (geen romantische klik) of Diggy (te vriendschappelijk). Degene waar ik nog het minste beeld bij heb is Tim, maar wel echt een positieve indruk van hem (of ik vind hem gewoon knap haha)

1 like

Marvin en Tim lijken elkaar al te kennen, als je al de Facebook roddels + Instagram printscreens moet geloven :eyes:

Tot nu toe vind ik Marnix erg leuk en de man die een lava steen van Marvin kreeg.

Waar zijn die roddels op fb en insta te vinden? :relieved:

Alleen klopt er geen kut van de tekst in het artikel, want het is deze zomer opgenomen en niet 73 weken geleden haha!

Omg lang geleden dat ik me elke week verheug op een aflevering. Zo leuk, jammer dat ik niet kan bingen

Dat moment van Marvin en Ferdi was echt :smiling_face_with_three_hearts: goede match denk ik. En Marnix vind ik ook leuk.

7 likes

Alastair was een typische gast en paste niet bij Marvin, maar hij kan soms zo droog uit de hoek komen :joy: Ook met dat ie naar huis gaat omdat zijn vriendin wacht hahaha.

Ik ging ook echt stuk om het voorstukje met Mitchell die de aandacht trekt door een ninja-optreden :joy: Hij is zo extra

Ik ben voor Marnix of Ferdi!

10 likes

Dignum interviewt de afvallers op zijn insta voor wie wil lachen :joy:

Ik ben echt in verwarring over Ferdi. Ik vind hem samen met Marvin echt top, zie ze zo een setje worden maar dat gesmuil met Dignum achter Mitchell’s rug… blehh… vind dat zo misselijk en een afknapper.
En ik weet nog steeds niet wat er precies mis is met Michell :joy:.
Verder Marnix nog steeds favoriet hoewel ie misschien wel wat te perfect is. Altijd lief lachen en makkelijk meedoen, ben benieuwd of we volgende week rafelrandjes zien, daar hou ik van :grin: zoals bij Alistair bijvoorbeeld, vind het jammer dat hij eruit is.

1 like

Haha ja en ook echt tijdens Dignums momentje :joy:zoals ik het nu zie karmaaa maar ben benieuwd.

4 likes

Sezer en Alastair ging ook niet zo lekker samen dus.

13 likes

Ik hoor zijn stem gewoon als ik deze teksten lees😂

37 likes

Ja maar echt hahah. Ik heb al zijn stories gelezen en ik hoor ook steeds zijn stem. Zo dat zeurderige/zingerige of zo. Kan het niet echt omschrijven.

3 likes

Wow helemaal gemist! Nu wil ik eigenlijk alles terugkijken :roll_eyes:

Marnix :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes