The Bachelorette / Prince Charming

Hahaha die solo van Mitchell :exploding_head:

6 likes

Ja te schaamtelijk
Maar die reactie erna van hem en die anderen

1 like

Ik kan me wel voorstellen dat Mitchell irritant kon zijn maar hij werd wel echt als de zondebok behandeld. Maar marvin en Mitchell leken me sowieso geen match. Oh en ik ben het eens met sezer, die Alastair vond ik zo’n gigantische creep echt bah. Naar ventje.

5 likes

Hahahaha die random show van Mitchell. Hoe verzin je het in een date programma

Wel goede uitkomst van de eliminatie, zag ze ook niet echt samen

4 likes

Ik vraag me echt elke aflevering weer af hoe het kan dat (bijna) al die mannen echt helemaal into Marvin zijn terwijl ze van te voren niet wisten wie ‘de prins’ was, dus niet bewust op hem hebben ingeschreven, en dan niet elkaar op die manier leuk vinden terwijl zij juist heel veel tijd met elkaar spenderen.

13 likes

Ik vind Marvin echt heeeel boring. Marnix en Felix :heart::heart:

Edit huh waarom zeg ik Felix. Emmm wie bedoel ik
Edit 2 Rick bedoel ik! Dus Rick en Marnix zijn leuk

5 likes

Ik vond het echt heel schattig toen Marvin zo rood werd van die kus van Marnix

13 likes

Oh love the drama. Zeker nu er gevoelens beginnen te komen en ze allemaal toch wel wat jaloers zijn op elkaar, ook al zeggen ze van niet haha

Vond het eigenlijk ook wel goed dat dat hele gebeuren rondom Mitchell gebeurde toen Marvin daar was. Kon hij zelf ook eens zien hoe dat er aan toe gaat dan. Ook goed dat hij zelf nog wel met Mitchell in gesprek ging en tegen hem in durfde te gaan. Dat hij bijv zei dat Mitchell niet moest proberen om zijn mening over anderen te veranderen. Dat Mitchell toen zei “nee hoor, dat doe ik ook helemaal niet!”. Terwijl letterlijk een zin daarvoor, hij probeerde om de anderen naar beneden te halen en zichzelf als slachtoffer neer te zetten.

En ook echt tegen Marvin zeggen “ook al woon je nog zo ver weg, ik weet je te vinden hoor”. Gast, je gaat niet voor niets naar huis. Snap je dan niet dat dat gewoon niets gaat worden??

Dat stukje met Marnix was echt te cute. Zo lief. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen met Ferdi en Marnix.

Had ook wel verwacht dat Dignum naar huis zou gaan. Hij lijkt me wel een gezelligheidsdier in de groep, maar met Marvin zag je de vonk ook niet echt overspringen oid. Meer vriendschappelijk allemaal. Vind hem in discussies wel echt overrullend trouwens. Constant tegen spreken en “nee nee nee nee” er doorheen roepen enz. Geeft de ander ook geen kans om uit te praten en als het hem tegenstaat, roept hij er dus telkens doorheen… Niet echt netjes en “eerlijk”

1 like

Ohh hier nog zo’n verliefde op Marnix :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:ik val alleen elke keer in herhaling, mijn mening is na elke aflevering nog hetzelfde.
Marnix leuk, Ferdi ook leuk maar 2 gezichten, en de reacties op Mitchell nog steeds te overdreven. Oké, ik zag nu ook wel dat het een beetje een rare is maar wat is er zo erg aan even je pakken buiten te luchten hangen en klaar. Dramaqueens. En vooral Dignum :joy:ik durf het op dit forum amper te zeggen want je bent meteen een racist maar hem vond ik echt verschrikkelijk.
Over de anderen verder niet echt een uitgesproken mening. Wel allemaal knappe mannen hoor, wow.

Oja en ik vind het wel echt superjammer dat er geen romances in de villa ontstaan. Of zal dat achteraf naar buiten komen?

Nou in dit topic dan waarschijnlijk niet maar door andere topics ben ik wel bang gemaakt :stuck_out_tongue:vind zelf ook dat die disclaimer totaal niet nodig is.
Overigens vind ik Tommy wel leuk :wink:

En wat Dignum betreft moest ik ook zo lachen om steeds dat ‘nee nee nee’ zoals iemand hierboven zegt en dat zwaaien met die lange arm, heel maf gezicht.

Ja dit vraag ik me ook af… dat kan toch gewoon niet? Bij een aantal zal het ook wel gewoon gespeeld zijn denk ik. Bij Marnix en Ferdi is het volgens mij wel oprecht, maar bij de rest zie ik het niet zo. Maar het is ook gewoon een heel raar concept eigenlijk :thinking: en de productie laat je waarschijnlijk ook niet zomaar naar huis gaan als je aangeeft dat je geen klik hebt met de prins

1 like

Hahahh die preview ik ga stuk! Ik vind ze allemaal heel knap maar ik zie Marvin wel eindigen met Marnix of Rik.

1 like

Ik krijg steeds meer het idee dag Dignum wel echt een roddelaar is. Zei het vorige week ook al, maar ik snap de irritatie omtrent Mitchell, maar ze gaan ook wel echt lekker voor de drama met zijn allen hoor. Jemig.

Heeft iemand dat interview met Alastair gezien op Dignums kanaal? Daar zegt Alastair dus dat er twee mensen in het huis twee gezichten hadden, Mitchell en Marnix. Die kwam voor mij wel uit de lucht vallen.
Overigens echt een gesprek vol met:
tenor

4 likes

ik zou die zin gewoon weghalen, slaat helemaal nergens op.

overigens vind ik dignum ook wel echt heel irritant, en vond het eigenlijk gewoon heel zielig voor mitchell dat ze collectief besloten lijken te hebben dat hij kut is. moest bijna janken zelfs haha.
maar volgens mij is dat een impopulaire mening hier :innocent:

5 likes

Kan helaas niet meer want is toch al gequote. Vind het zelf ook eigenlijk nergens op slaan dus excuus. Hoewel het echt wel beetje zo is in sommige topics maar ik weet zelf hoe het zit.

Verder deel ik je mening hoor, snap het ook niet echt. Vond wel dat Marvin goed op hem reageerde.

Heh, dat stukje heb ik helemaal gemist?! In de laatste aflevering? Oh ik heb het gezien nu, wat schattig.

Ja wat was Alastair vreselijk in dat interview. Ik heb zo’n hekel aan hem kan die kop niet eens aanzien.

Nou ik vond hem hiervoor eigenlijk wel chill, recht voor zijn raap. Maar in dit interview is hij echt een kattenkop.

Edit: Overigens geloofde ik Mitchell meteen, toen hij zei dat Dignum alleen meedeed voor de volgers. Maarja, Dignum wilde natuurlijk niet dat dat ook op camera stond. Dan maar weer boos worden op Mitchell.

5 likes

Ja gatverdamme. Maar hij zat direct al in mn allergie. Kutjoch haha. Vreselijke air.

Ja in de laatste aflevering! In het kleine autootje, gaf hij Marvin een kus op zijn wang en mond (gewoon een kus)

1 like