The Bachelorette / Prince Charming

Ik hoop ook dat als die jongens het terugzien ze zich schuldig voelen naar Mitchell. Al vraag ik me dat sterk af.

Hij werd niet in zn waarde gelaten en iedereen koos diggys kant. Diggy is zelf een geraffineerde gast.

1 like

Ik geloof ook wel dat Dignum had gezegd dat iemand two faced is (daar ging het de eerste keer over toch?) en dat hij alleen meedoet voor de volgers.

Edit; ik weet niet waarom dit een reactie op Jumpsuit is geworden haha

Marnix is zo’n schatje! Vind Marvin trouwens wel een goede prince charming hoor, hij is zelfverzekerd en een goede prater. Zie de andere jongens niet echt in zo’n rol.
Ferdi is ook leuk, maar wat iemand anders zei: zou me niet verbazen als hij niet helemaal oprecht is.
Rick is ook leuk, Tim (heet hij zo? Met dat oranje gezicht) lijkt me minder een match voor Marvin, vraag me af of die twee qua intelligentie op een lijn zitten. Tommy vind ik best leuk eigenlijk, maar die zal er volgende keer wel uitvliegen. Hij doet me trouwens ontzettend aan iemand denken, een acteur ofzo, maar kan maar niet bedenken wie.

2 likes

Ik denk dat Ferdi en Marnix het meeste kans maken/het best matchen op basis van wat ze laten zien.
Vind Rick en Tim ook schattig, maar denk dat die misschien wat te afwachtend zijn.

1 like

Jody bernal? Daar doet ie mij aan denken haha

2 likes

Haha snap de vergelijking, maar die bedoel ik niet :grin:

Qua stem snap ik het! Allebei een hoger stemgeluid

Ik vind Rick echt een meeloper. Vroeger gepest en wil er nu graag bijhoren ofzo.
Ook met die ruzie, hij staat er altijd wel bij en dan bemoeit 'ie zich er af en toe ook nog mee, nah, ik vind hem helemaal niets.

Marnix :heart_eyes: goede match. En ik vind Ferdi ook nog steeds goed samen met Marvin, hoop dat het een van die twee wordt

3 likes

oja en helemaal blij dat m’n bec Mitchel eruit is :partying_face:

1 like

Ik vind dat ie sprekend op Tan uit Queer Eye lijkt (alleen andere haarkleur)

Samenvatting

Overigens vind ik Mitchel een beetje op die Joey/Matsoe Matsoe uit Oh oh Cherso lijken haha

16 likes

Ben weer helemaal bij. In het begin dacht ik bij Tommy dat het echt mijn bec zou worden maar het valt me heel erg mee! Hij is wel heel zeker van zichzelf.
Wat betreft Marnix en Marvin zie ik het nog helemaal niet zo?
Ik vind Ferdi wel een hele goede match, bij het gesprek op het strand de vorige keer zag ik heel wat vonken overspringen. Dacht echt: en nu gaat het gebeuren!! En deze aflevering weer toen Ferdi een rondleiding gaf zag ik het weer, echt een beetje van die onhandige, verliefde pubers. Echt cute. Lijkt me sowieso een hele leuke man, goeie kont ook trouwens haha.
Het ‘optreden’ van Mitchell was wel een beetje tenenkrommend maar ook wel sneu om meteen weer te merken dat hij zo buiten de groep staat. Een beetje middelbare school vibes krijg ik ervan, ondanks dat ik blij ben dat ie naar huis is. Vooral dat stukje dat ze op een gegeven moment met zijn drieën op de trap staan en roepen “kom terug dan met je fucking grote bek!”. En Rick ineens erbij idd, is afgelopen afleveringen alleen huilend in beeld geweest en nu ineens keihard mengen en ruzie lopen maken. Had niet verwacht trouwens dat Diggy eruit zou gaan! Dacht zelf eerder aan Tommy. Ben benieuwd volgende week want volgens mij is de drama nog niet klaar.

5 likes

Ik heb die Rick echt nog gewoon niks inhoudelijks horen zeggen. En echt idd, toen hij zo mee liep te ruziën dacht ik alleen maar: stoppen Rick, staat je niet dit.

Ik denk dat Ferdi tot nu toe een beetje meegesleurd werd in de drama-act Diggy, leek of hij wel graag bij Dignum wilde horen, telkens blikken over en weer, eye rolls, daardoor vond/vind ik hem niet zo leuk, dus denk wel “gunstig” dat hij nu zonder Dignum over blijft. Denk dat ie dan wel wat oprechter over komt.

1 like

Ik zag het inderdaad ook tussen Ferdi en Marvin! Dacht echt: en nu gaan ze zoenen!! Maar gebeurde niet… tussen Marnix en Marvin zag ik dat niet

2 likes

Ja mij ook. Lol Alaistar doet me echt denken aan Sander Schimmelpenninck​:joy::joy:

Oh, er is niets mee. Maar op basis van de fragmenten in dit programma krijg ik de indruk dat Marvin best intelligent is en ik vraag me af of hij op dat gebied met Tim een match vormt. Verder ken ik hen natuurlijk niet en heb ik het wellicht helemaal bij het verkeerde eind hoor, het is echt niet slecht bedoeld.

3 likes

Ik heb even niks te doen dus deed even een rondje Instagram en zag dat Melvin wat ik zo zie iedereen volgt behalve Mitchell. Zegt ook wel wat over hoe hij over Mitchell denkt, denk ik? :sweat_smile:

Ik had het niet meer met die rook show :joy::sob:

8 likes

https://www.instagram.com/p/CDZhO8TJn80/?igshid=180n679i7tsbo

:joy::joy::joy::joy:

3 likes

Dit kun je denk ik makkelijk in een halfuurtje leren
Beetje met die stok draaien en zwaaien en zelf rondjes draaien.

4 likes