Hmmm Al vraag ik me af, mocht het meer dan vriendschap zijn, of dit dan al wel gedeeld mag worden
Haha ik steeds alleen Tommie hem zoenen, ziet er niet wederzijds uit… maar wel lief.
Ik zie dit topic nu pas. Ik volg echt al die slechte programma’s hahah love dit ook weer. Ik vind Melvin en Rick heel leuk, maar ik denk dat Ferdi het uiteindelijk gaat worden.
Te witte plastic tandjes
Oehh volgende week, gaat er meer gebeuren! Ben heeel benieuwd!
Denk echt dat het tussen Ferdi en Marnix gaat. Denk dat Rick nog te onzeker voor hem is.
De momentjes tussen Marvin en Ferdi waren wel echt ! Heerlijk om te zien
Vond deze aflevering heel leuk! Heb echt zoo’n zwak voor Marnix haha
Ik vind die Ferdi om een of andere reden echt niet leuk
Ik vind hem zo serieuzig ofzo. Vind ik van Marvin zelf ook. Snap wel dat hij natuurlijk serieus op zoek is maar soort van geen zelfspot ofzo of weinig humor wat ik bij de anderen wel merk zoals bij Tommy. Vind iemand dan gelijk veel sympathieker over komen.
Denk dat Ferdi en Marvin uiteindelijk samen eindigen, volgens mij zei ik dat eerder ook al. Denk dat Marvin hem wel echt leuk vind en hij ook wel in zijn plaatje past zeg maar.
Ik vind Ferdi vanaf het begin al beetje te gemaakt. Maar ik denk wel dat zij uiteindelijk samen zullen eindigen tijdens dit programma. Ik vind Rick het leukst en ik vind die bescheidenheid/onzekerheid wel wat hebben ipv arrogantie (wat ik Ferdi meer vind hebben) maar denk dat Marvin dat wel lastig vind.
Ik schrok trouwens best wel hoe ‘makkelijk’ er gesproken werd over bedpartners? ‘Nee 20 is wel echt heeel weinig’. Alsof er iets mis met je is als je (als gay) minder bedpartners hebt gehad? Persoonlijk vind ik dat juist bijzonderder als je met minder naar bed bent geweest maar in deze scene lijkt het wel iets slechts?
Ik vond het ook raar dat Marvin er open over wilde spreken en er uiteindelijk toch een soort waardeoordeel aan hing in de quotes erna (dat-ie de 10 van Rick toch wel bijzonder vond), maar wel leuk dat-ie er zelf open over had dat hij de meeste van de groep had
Ja en volgens mij is hij gewoon heel knuffelend.
Ah ik vind rick een schatje. Volgens mij echt een hele lieve jongen. Maar weetniet of ik het een match vind. En marnix lijkt me wat te speels voor hem. Ferdi meh. Dat stukje over die piemel van ferdi pff haha. Wie weet heeft ie wel een of andere huge balzak waardoor het groot lijkt.
OEHH zin in volgende week
Haha met Nathan! Wat grappig om te zien en heerlijk dat Nederlandse accent
Wel jammer dat er zo weinig gezoend is als volgende week al de finale is!
Ja die ogen haha!
Ferdi is wel een tikkeltje arro, maar toch denk ik dat 'ie het beste bij Marvin past
Marnix zou ik ook leuk vinden Rick vind ik echt niks
Ah ik had echt een beetje met Tim te doen. Hopelijk krijgt hij ook de leuke vriend die hij wil! Vind Tommy ook een sympathiek iemand. En cute hun bromance