The Bachelorette / Prince Charming

Huh wat voor een foto?

En dan heeft hij een hondenkop ervoor geplakt.

1 like

Oeeh ik probeer in te zoomen of het mini plukje zichtbaar haar, te linken is aan 1 van de overgebleven mannen maar helaas :joy:

1 like

Oeiii die preview voor volgende week :fire:!!

Ik vind toch Ferdi de leukste nu nog. Rick lijkt me inderdaad veels te verlegen, jong en naïef ofzo? Maar misschien kickt Marvin daar op?

Marnix vind ik mar niks (ha ha)

10 likes

Rick is 28 toch?

Geen idee, maar hij lijkt een giechelend schoolmeisje.

Ja Rick komt een beetje te onzeker over ofzo voor Marvin denk ik. Marnix vind ik leuk maar ik voel de klik tussen hem en Marvin niet. Ik blijf bij Ferdi als uiteindelijke man voor Marvin.

2 likes

Ik ga ook voor Ferdi. Die vinkt alle boxjes aan. Rick is lief, maar te onzeker en gesloten voor hem snel ik en Marnix misschien wat te jong.

2 likes

Haha ja het duurde ook veel langer dan normaal voordat ik wist dat rick rick heet etc. Ik vind het ook grappig want volgens mij heeft @Sneakers het al een paar keer over een melvin gehad hahaha.

4 likes

Haha ik heb het vooral met Rick en Tim! Ook als ik de reacties hier lees denk ik steeds eeeeh. Qua uiterlijk houd ik ze wel uit elkaar, denk ook omdat die namen zo op elkaar lijken haha

3 likes

Hahahah zou best kunnen ja.

Ik vond hem te emotioneel, bijna alles was ook ‘eng’ en hij kwam op mij nogal onzeker over. Maar goed kan ook zijn dat het moeilijk voor hem was om zich open te stellen omdat hij ook wel zei dat hij nog heel lang in ontkenning heeft gezeten over zijn geaardheid.

1 like

Ik vind dat Rick een stuk jonger overkomt dan hij is en het zou me niks verbazen als dat ermee te maken heeft dat hij tot zijn 23ste niet lekker in zijn vel zat en daardoor een stukje volwassen worden zoals de andere hebben gehad, heeft gemist. ik denk wel dat het een leuke oprechte gast is, maar misschien was zijn deelname aan het programma nog iets te vroeg (of het is dat er veel wordt geknipt indd)

Oh dat heb ik niet eens meegekregen. Melvin, marvin, mitchell, marnix, hou op hoor. :dizzy_face:

Ik vind het eigenlijk heel vreemd dat rick in de finale staat. Ik denk dat hij het zelf ook niet begrijpt lol.

Marvin zegt telkens dat hij het zo belangrijk vindt dat mensen laten zien wie ze zijn en ze echt te leren kennen blabla. Maar wat weten we nou verder van hem dat ie van paardrij houdt en 50bedpartners heeft? :sweat_smile: Vind hem zelf ook echt erg neutraal zeg maar. Rick verteld nog veel over zijn leven familie struggles, is wel erg serieus en rustig maar laat meer zien dan Marvin zelf vind ik.

10 likes

Ik twijfel of Ferdi er serieus in is…
Marvin zoekt echt iemand voor de rest van zijn leven en dat zie ik niet echt terug bij Ferdi?

I love Marnix, die jas :heart:
Te grappig ook in de preview dat Marvin zegt het nu awkward vindt om met Marnix op date te gaan, maar in het volgend shot ze al lekker aan het tongen zijn :sunglasses:

Rick is gewoon te onzeker, hij kijkt steeds weg, lacht complimenten weg, voelt soms te geforceerd…
Hij is wel gevoelig en lief denk ik.
Ik kan niet zeggen wat, maar er is gewoon iets aparts met m.

3 likes

Ja ben ik het wel mee eens. Zijn karakter is wel geknipt voor prince charming, want er valt weinig over op of aan te merken. Ik denk dat je als prince charming ook heel neutraal moet overkomen. Niks mag te. Een Mitchell als prince charming zal bijvoorbeeld nooit worden gecast. Het is 1 grote poppenkast natuurlijk.

En ik denk eigenlijk dat rick nog steeds niet goed in zn vel zit. Hij is gewoon niet op zn gemak. Ik vind het een beetje zielig. En ook toen hij zo viel bij dat parachutespringen. Ik dacht echt ah nee niet rick.

3 likes

Haha ik had dit ergens ook niet achter hem gezocht, dat van die bedpartners. Hij komt zo saai, netjes en burgerlijk over.

2 likes

Haha en ik lette er nog wel zo goed op om al die namen goed te hebben :smirk:

Ik vind hem op die Insta foto in bed al veel leuker zo met dat plukje haar omhoog! Niet zo perfect…
Zelfs bij dat tokkelen hield hij zijn gezicht in de plooi.

1 like