Ik heb ‘t idee dat Ferdi idd alle boxjes aantikt, maar dat er voor Marnix gevoelens zijn die hij niet kan tegenhouden ofzo. Ook hoe ze zo zoenen in de preview van volgende week, die vreten elkaar echt op volgens mij
Hahaha ja dit viel mij ook op, hij keek of hij rustig een muurtje stond te schilderen, terwijl ie in die touwen hing. Zou daar iets meer expressie bij verwachten. Misschien had ie die hele baan wel 10x geoefend.
Ik vind Rick ook wat vlak in zijn emotie. Zo’n serieuze gezichtsuitdrukking de hele tijd. Ik mis dan een beetje luchtigheid en flirten / slappe klets, dat je met elkaar kunt lachen. Het is daardoor indd wat zwaar/depri ofzo.
Ik snap ook niet waarom iedereen hem zo knap vind?
Ik heb een zwak voor Marnix, vind Ferdi ook passend en die heeft wel iets sexy’s door zijn zelfverzekerde uitstraling, maar komt daardoor ook wat minder sympathiek over op mij.
… Een heel betoog
Ja dit vind ik ook. Ik vond Tommy leuk met zijn beetje foute grappen hahah zou ik persoonlijk leuker vinden dan die serieuze Ferdi. Mja smaken verschillen (gelukkig maar).
Rick is communicatief niet zo heel erg sterk. Ik herken mezelf wel in hem. En daardoor komt het een beetje awkward over ofzo. Heel erg benieuwd naar volgende week!
Haha ik heb ff enorm veel reacties geliket hierboven, zo met veel van jullie eens.
Ik word elke aflevering een beetje verliefder op Marnix hij heeft echt iets heel speciaals, word er helemaal blij van. Hoop zo dat jij gelijk krijgt @Mr.Napkinhead.
Ik denk dat Rick echt een hele lieve vriend zou zijn en dat er wel eens veel meer in hem zou kunnen zitten dan je denkt maar dat roep ik eigenlijk altijd bij de outcasts in dit soort programma’s en soms is het gewoon niet zo.
Valt het jullie ook op dat ze het steeds hebben over leuke jongen ipv leuke man? Vind het zo kinderachtig klinken.
Wie gaat winnen?
- Marnix
- Ferdi
- Rick
0 stemmers
Ik heb zo geen idee, omdat ik marnix en rick beide niet in de finale had verwacht.
Ferdi heeft een eigen restaurant in Groningen, ik denk dat dat wel als een nadeel wordt gezien.
Ik lees nu een interview met Tim, over dat hij Tommy al kende en hem toen opeens weer op Schiphol zag (voor het programma dus). Dus de ontmoetingen met elkaar, en dus met Tommy en (ik weet niet meer wie ook alweer later kwam) zijn hartstikke nep? Ze wisten dus al van elkaar dat ze meededen en ook dat er later nog twee bij kwamen?
Maar Tommy en Tim kwamen er toch als enige twee als laatste bij?
Ooh haha, dan heb ik niks gezegd. Dacht dat Tim bij de eerste groep zat. Dan kan het dus inderdaad wel kloppen.
Bluhhh ik heb een spoiler over de afloop gelezen
??
Ik ook maar kan het bijna niet geloven
En morgen zou de finale al zijn? Geen aparte dates met overnachting zoals bij de Bachelorette dan
Ik vind sowieso dat de trailer die ik op instagram zag over de aflevering van morgen al te veel spoilers bevat.
Spoiler over mogelijk einde
Op het laatst hoor je Marvin zeggen dat twee van de mensen zijn hart hebben gestolen.
Tel me!
Hier mijn spoiler:
Oh wauuuuuwww
En wat ziet Rick er daar anders uit!
Juiccyyyyyyy
Okee dit had ik niet verwacht. Had verwacht dat hij best loyaal zou zijn. Lullig dit!!!
Misschien ff in spoiler zetten voor degenen die nog niets willen lezen, maar idd had het ook niet verwacht als het waar is