The Bachelorette / Prince Charming

Misschien ff in spoiler zetten voor degenen die nog niets willen lezen, maar idd had het ook niet verwacht als het waar is

1 like

idd meer verwacht van hem… Maar oeeh als hij echt nog samen is met de ander, dan is dat wel heel leuk nieuws!
Kan niet wachten op morgen en volgende week de recapaflevering. Hopelijk net zo ongemakkelijk en genieten als toen bij Gaby :shushing_face:

3 likes

Vond het geen hele spannende laatste aflevering

wat betreft de winnaar klopt de spoiler inderdaad… Ferdi was heel teleurgesteld

Benieuwd naar de reünie volgende week :smirk::smirk:

Ja heb ook echt zin in volgende week!

En in dat voorstukje werd aan Marvin de vraag gesteld of hij met de kennis van nu dezelfde keuze had gemaakt, de rest van de spoiler zou dus ook best kunnen kloppen.

Ik kan me trouwens best voorstellen dat je niet per se de juiste keuze maakt in dit programma. Hoe lang zitten ze op dat eiland? Twee weken? Ik snap dat je de realiteit dan best uit het oog kan verliezen en voor een soort vakantiefling gaat.

2 likes

Ik blijf maar kijken naar Ferdi hoor. Hij heeft iets… Naast een goeie kont, goede benen en een leuke kop. Rustig, lief maar toch een duidelijke eigen mening. Snap dus totaal niet wat iedereen in Marnix ziet. Krijg helemaal de kriebels van hem maar dan op een verkeerde manier. :joy:

21 likes

Ik heb net de laatste aflevering gezien. Ik zet het volgende even in een spoiler.

Ik vind Marnix een knappe jongen maar kreeg er wel echt een beetje bad boy vibes van, op een of andere manier toch een beetje kriebels. Nu lees ik het artikel en denk ik oeiiii. Ik weet trouwens helemaal niet waar Ferdi vandaan komt, misschien ook wel Amsterdam. Maar ik moest lachen toen Marnix zei dat Amsterdam Limburg geen probleem zou zijn. Zou Gaby Marvin niet even hebben verteld dat dat geen succes was hahaha :stuck_out_tongue_closed_eyes: grapje natuurlijk

1 like

Ferdi woont in Groningen dus nog erger :sweat_smile:

Ik krijg ook de kriebels van marnix haha! Hoopte al sinds afl 1 dat hij eruit ging maar hij bleef maar hahaha

2 likes

Nouuuu nouuu nouuu ik snap echt helemaal niks van deze keuze. Misschien vind ik Ferdi gewoon te leuk maar werd helemaal week van die twee zo samen. Dat leek toch echt een match en vonken spatten er vanaf op alle fronten. Ik hoop dat de spoiler klopt want anders ben ik echt teleurgesteld :joy:

5 likes

Marnix is gewoon een typische vakantieliefde niets meer. Ik hoop zo dat Ferdi en Marvin niet samen zijn, Ferdi is echt the whole package (letterlijk) en verdient beter.

3 likes

Ja Marnix lijkt me meer zo’n eeuwige flirt en nu nog helemaal niet klaar voor een monogame relatie. Vind het echt een mismatch die 2.

1 like

Ik ben het nu aan het kijken en omdat ik dus (waarschijnlijk) weet hoe het gaat aflopen irriteer ik me zo aan degene die het is geworden.

Ahh echt sneu hoe Ferdi zo duidelijk teleurgesteld was. Ik denk dat hij het ook echt niet had zien aankomen. En dat snap ik ook wel na de date die ze hadden. En hoe intiem ze daar toch ook al waren eigenlijk
Ben heeel benieuwd naar de reünie volgende week. Blijkbaar is er dus ook nog liefde opgebloeid tussen de anderen?

4 likes

Ik vond het trouwens zo schattig toen ferdi na de date marvin een beetje optilde. Omdat ik daar echt zo’n stereotype beeld bij heb jongen die het meisje optilt.

4 likes

Net de finale gekeken, alle afleveringen inderdaad ook gedacht dat Ferdi het zou worden, maar had nu de hele finale wel het idee dat Marvin al echt verliefd was geworden op Marnix. De vooruitblik naar volgende doet me denken dat ze niet meer samen zijn?
Hopelijk heeft Ferdi inmiddels een andere lieve en serieuze vent aan de haak geslagen want dat verdient hij wel.

Ik hoop dat Ferdi heel veel berichtjes van lieve, leuke jongens heeft gekregen dankzij dit programma (ik denk het eigenlijk wel) en dat hij nu heel gelukkig is. En mocht hij ooit willen proberen of het met een vrouw ook leuk zou zijn dan mag hij me bellen :relieved:

4 likes

Ben je blij met de uitslag?

• Nouuu, neh
  • Ja!

0 stemmers

Was ik wel, tot ik de gossips las.

4 likes

Ja ik dus ook! Maar stiekem ben ik ook wel een beetje verliefd geworden op Ferdi haha. Hoop dus ook dat de roddels kloppen, maar aan de andere kant gun ik Ferdi ook beter. Ben ook heel benieuwd tussen welke andere deelnemers de vonk is overgesprongen.

1 like

Aahh ik kreeg helemaal kriebels van Ferdi en Marvin. De chemistry spatte er bij hun gewoon vanaf. Dus hoop eigenlijk dat de gossip waar is!

2 likes