The Bachelorette / Prince Charming

Oh ik ben dus wel blij met Marnix, vind hem zo leukkkk. Maar ik denk dat Marvin te saai voor hem is, dus in dat opzicht past Ferdi beter bij 'm

Vond Ferdi ook wel leuk, alleen de laatste afleveringen vond ik hem wel steeds minder sympathiek overkomen ofzo

1 like

Wat top haha!

Ik zit al een week in spanning, bewust geen spoilers gelezen.
Ben ik vanavond the Crown aan het kijken, besef ik tijdens de tweede aflevering dat ik dit nog moest kijken :astonished:

Ik was ook heel blij met de keuze tot ik de roddel las… zo valt hij wel van mijn voetstuk.
Maar hij blijft knap.

1 like

Jaa ik vond het ook heel aantrekkelijk en leuk dat mijn vriend zo enthousiast meekeek naar het programma. En Marvin met Ferdi shipte. Helaas niet vanzelfsprekend onder hetero mannen.

2 likes

Blijkbaar is er dus ook nog liefde opgebloeid tussen de anderen?

Weet jij al tussen wie dit was? Door hoe ze het filmden dacht ik Joep en Rick maar dat leek me een verassende combi

Nee geen idee haha
Maar weet ook echt niet alle namen meer moet ik zeggen. Zeker niet van diegenen die er al vroeg uit gingen

Marnix gaat een klein beetje in op de roddels
https://www.instagram.com/p/CKTTbKpn49fGYm7z42Kw5U5GnTT1PNiKoEAUYY0/

Ik volg m niet, maar zijn account is privé… wat zegt ie?

Oh oepsie :sweat_smile:
Hij zegt:

“Dat ik überhaupt ooit relevant genoeg zou worden om roddels over te verspreiden is iets wat ik niet had verwacht. En ja, dat is ook alles wat het zijn: roddels.”

Aha… maar ik gok dan toch dat ze niet samen zijn eigenlijk…

Ik vond Marnix in het voorstukje ook best somber of ongemakkelijk eruit zien eigenlijk. Stel de roddels zijn wel waar, kan ik me wel voorstellen dat dit niet je favoriete opname is…

Ondanks dat ik Ferdi op het begin niet zo leuk vond, ben ik hem wel steeds meer gaan waarderen. Ik snap zijn verwarring wel want wat wij hebben gezien leek alles erop te wijzen dat hij voor Ferdi zou kiezen… Relatiemateriaal, veilige droomman… Terwijl hij over Marnix juist twijfels uitsprak. Zal me ook niet verbazen als Marvin die verwarring moet zaaien, maar ik vind het voor Ferdi wel echt pijnlijk zo.

2 likes

Echt leuk dat er nog een reünie aflevering komt. Die Marvin heb ik altijd wat saai gevonden, ik vind dat vooral de vrijgezellen echt sfeer en humor in de afleveringen brachten

2 likes

Ja, ik vond hem ook niet echt een hele leuke prins. Al zijn praatjes kwamen erg ingestudeerd over :sweat_smile:

1 like

Jaa zo serieus!

Weet iemand of hierna weer een nieuwe bachelor ofzo komt haha? Dit is echt zo’n heerlijk vermaak

1 like

Roddels gingen dat Tony Junior de nieuwe bachelor zou zijn… Ik wil ook nog wel een paar seizoenen haha!

3 likes

Hahahaah Tony. Die maakt er wel een showtje van, kan vermakelijk zijn!

Ik vond deze editie zoveel leuker dan die met Gaby! Hoop ook gewoon weer dat het straks een onbekende prins is en niet Tony :hot_face:

8 likes

Ja omg ik hoop het!!

Ik volg trouwens ook de Amerikaanse bachelor en de nieuwe bachelor is knap! En drama op een ander niveau😂

1 like

Oeeh via welke streamingsdienst volg je dit?

Watch Season 25 Episode 01 The Bachelor: S25E01 - Vumoo (123movies.online)

2 likes

Ik heb net de de reünie bekeken en :heart: Deze aflevering. Echt leuk om te horen hoe het nu is afgelopen, ook met de andere jongens :smiley:

10 likes