Ik heb net de de reünie bekeken en Deze aflevering. Echt leuk om te horen hoe het nu is afgelopen, ook met de andere jongens
Aah YES! Zooooo leuk deze uitkomst
Heerlijke aflevering. Oké, sommige dingen doorgespoeld want niet zo interessant (oke, of ik heb gewoon geen geduld)… Helemaal happy voor het stel!
Ahhh zo’n leuke aflevering kreeg helemaal kippevel bij de ontknoping
wow echt leuk
Wel bijzonder dat ze zo dicht op elkaar zitten bij de nabespreking en het over een kerstdiner hadden waar ze met elkaar waren
Wat is iedereen vreselijk opgemaakt zeg, allemaal oranje vlekken. Ook bij Rick toen ie even omdraaide om met Joep (?) te praten, echt slordig hahha lekker oranje gevlekt oor.
Thee:
In NL kwamen Marvin en Marnix erachter dat het toch meer vakantieliefde was. Marvin heeft toen weer contact opgenomen met Ferdi en die hebben nu een relatie!
Samenvatting
Omg zo leuk!!
Naast Marvin en Ferdi speelt er ook wat tussen Vince en Joep, die waren goede vrienden, maar er is nu toch meer gevoel
Aaah ik moest gewoon huilen op het einde haha, zoo lief.
Ik zit nu ook te grienen
Niks over dat Marnix nog op een dating app actief was gelukkig. Ik wil niet van het perfecte plaatje afstappen ik vind hem zoo lief en sportief. Maar ben ook wel blij met deze afloop. Ik vond het alleen apart dat Marvin zei dat er iemand anders op z’n pad was gekomen. Hoezo op je pad gekomen… zelf geappt toch?
En grappig dat Alistair veel vrouwen in z’n DM krijgt
Ja ik zit me hier ook aan te ergeren.
Oh en ik was echt blij voor Mitchell dat iedereen nu gewoon vriendelijk op hem reageerde. Er achteraf samen om lachen, beetje zelfspot erbij, heerlijk.
En dan ook nog Ferdi die samen naar de supermarkt wil
Echt dit! Ik vond dit seizoen sowieso echt zoveel leuker dan die met Gaby!
Awww wat een leuke uitkomst😍
Jaa leuke aflevering. Maar de visagist mag zich wel even achter haar oren krabben, wat zijn die jongens niet egaal en oranje opgemaakt zeg!
Ahh ik vind dat filmpje met uiteindelijk de uitkomst ook wel echt heel leuk gemonteerd