The Bachelorette / Prince Charming

Ik vond het ook een leuke laatste aflevering, iedereen is lief voor elkaar en eind goed al goed :stuck_out_tongue:

1 like

Jaaaa ik ben zo blij met de uitslag :heart_eyes:
Team Ferdi since day one!! Vooral toen ze alle terugblikken lieten zien zag je ook echt wel het verschil met Marnix en Ferdi, bij die eerste zag ik niet echt vonken en was het meer een spanning. En bij Marvin en Ferdi zag ik echt twee verliefde pubers, verlegen elkaar aanstaren steeds. Zo cute :pleading_face:
Was wel even bang toen Marvin aan het einde zei: “ja we wilden elkaar graag in het echt zien”. Toen dacht ik alleen: MAAR FERDI DAN?! Dacht echt dat hij compleet iemand anders had ontmoet ofzo. Heb ook wel het idee dat ze beiden serieus erin staan. Echt super blij voor ze!

4 likes

Haha ja hij is echt zo perfect :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik vraag me af hoe Ferdi eruit zou zien zonder die enorme hoeveelheid botox, vind het zo zonde dat hij 0 gezichtsuitdrukking heeft. Als hij lacht zie je dat alleen aan z’n mond.

4 likes

Nou over botox gesproken. Heeft Marnix nu voor die reünieaflevering iets laten doen? Ik had het idee dat zijn wangen iets pafferiger waren en zijn lippen getuiter. Maar wellicht lag het aan de slechte make up. Als het zo is had ik hem niet zo ingeschat. Maar zoals uit het TI topic al bleek, ik heb blijkbaar geen goede radar.

Ik dacht het ook! Boller gezicht had hij.
Ik vond Rick (niet die van Ron) echt heel knap nu!

En baal van mezelf dat ik hier al had gelezen hoe het eindigt voor ze, maar alsnog zat ik juichend op de bank :grin:
Heel leuk :heart_eyes:

Aaah zo leuk, echt een fantastisch seizoen haha

En stomme roddel over Marnix, volgens mij is daar niets van waar. Vind hem nog steeds leuk

2 likes

Haha hij doet me soms een beetje denken aan Jerney Kaagman, hij kan ook niet echt breeduit lachen ofzo

Ik heb het net gekeken en ik ben zo blij met deze uitkomst, hoopte er al op door de roddels :smiling_face_with_three_hearts:.
Kreeg helemaal zo’n romcomeinde-gevoel erbij, wat een schatjes.

Ik vind Ferdi ook mega sexy ja!

1 like

Ferdi zonder make-up in het ‘onthullings’filmpje is echt veel knapper dan met die enorm glimmende/goudkleurige laag in de studio :sweat_smile:

2 likes

Ik denk Corona/quarantaine kilo’s.

1 like

Nou 100%, wat een ander gezicht ineens… van die gekke dikkige jukbeenderen

Marvin die in de Videoland stories verteld dat hij en Ferdi gisteren samen naar de Albert Heijn zijn geweest. Beetje jammer…

Hopelijk bedoelt die dat ze samen naar de AH zijn gegaan, maar wel maar 1 iemand naar binnen.

1 like

Omdat het verzoek is om in je eentje naar de supermarkt te gaan

In die stories is Marvin ineens de lolbroek en ferdi de serieuzere haha

1 like

Ze hebben toch verschillende huishoudens? Misschien willen ze wel allebei pleepapier inslaan voor thuis. Weet jij veel.

Nouja het gaat er toch meer om dat mensen dan samen door die supermarkt gaan lopen en dat ze dan vet veel plek innemen.

Hoe weet hij dit toch zo snel altijd? En dat mensen hem ook dingen toevertrouwen blijkbaar?

Oehh waar kan ik dit zien?