The Bachelorette / Prince Charming

Ik ben pas op de helft van dat die mannen aankomen maar omg de mannen die met eigen auto komen vind ik zulke gluiperds, zo glad

Edit: oh ze kennen elkaar ook nog

1 like

Omg deze temptation om niet te klikken

1 like

Die rozenceremonie duurt wel echt veel te lang

Oh haha nee ik bedoelde die autoboys kennen elkaar! Ik vind die mol wel grappig

Ahh jammer ik kan dit niet kijken vanuit NL :slightly_frowning_face:

@Moskou ohh please tell me how :smiley:

Vpn aanzetten! Hola of nordvpn gebruiken

1 like

Thanks voor de tip! Goed vermaak voor de komende weken. Is Dominique een bekende presentator? Tot nu toe vind ik zijn optreden nog niet zo spetterend

Waarom duurt die rozenceremonie zo laaaaaaaang. Saai.

Ik keek gisteren een filmpje van NPO met Baudet en Azarkan in gesprek met jongeren en toen kwam ineens Sezer van Prince Charming een vraag stellen via videoverbinding. Ik zie hem dan door zo’n programma een beetje als BN’er, maar bijna niemand kent hem natuurlijk :joy:

7 likes

Kijk je dit nog (of anderen)? Ik kijk echt mn ogen uit naar de drama maar vooral dat die bachelor zo-veel zoent!! Ik zit nu in afl 3 en hij heeft er echt al 12 ofzo “binnengedraait”. You do you, maar die vrouwen denken allemaal een speciale band op te bouwen (mede daardoor) en hij doet hetzelfde riedeltje 5 min na jou nog eens.:joy:

Waar kijk je dit?

Ik kijk gewoon op abc maar ik heb een vpn ding waardoor de site denkt dat ik in Amerika zit

Jaaa ik kijk nog!!! Zo gaat het altijd met die meiden​:rofl::rofl: Ik zou alleen niet kijken op Instagram als ik jou was want aanstaande maandag is de finale rose. Verder is het echt een vermakelijk seizoen met heel veel drama!

2 likes

Ik ben er al bijna doorheen :joy: maar wat een drama en ook een hoop opgezet zeg. Ik vind die vent zo niets zeggend en tegen elk meisje zeggen dat ze EcHt SpEcIaAl VoOr HeM zIjN. Das dus ook niks meer waard. En waarom is iedereen zo head over heals argh echt goede hate-watching tv dit

1 like

I knooow! Ligt het nou aan mij of heeft hij met niemand echt chemistry? Die meiden onderling hebben nog meer chemistry. Wie denk je dat hij gaat kiezen?

Eens!! En hij zoent zo raar!!! Hij hapt heel erg ofzo, zn mond lijkt te open, vraag me echt af of dat nou zo lekker is. Ik denk dat ie voor Rachel gaat maar heb nu net de aflevering gehad dat Katie zo suf naar huis wordt gestuurd dus misschien komt de :dizzy: spark :dizzy: nog met de anderen. En jij?

Ah denk ik ook! Omg jaaaaa en met zijn ogen open🤣 De meeste zoenen hem ook niet echt maar gewoon een peck dus dat zegt ook al genoeg… Wat vind je van de drama rondom Rachel?

Oh no

(Tony Junior, als het klopt)

3 likes