The Bachelorette / Prince Charming

Hahaha ik wil geen Tony zien :frowning:

Hahahha dan is dit wel echt genieten. Ik ga het wel alsnog kijken want ik heb toch de spanning nodig in mijn leven dankzij carona

1 like

Nee!! Ik ook :drooling_face:

1 like

Ik ben ook geen fan van Tony maar misschien dat het juist daarom wel vermakelijk kan zijn 🥲

2 likes

Kan alleen niet zien wanneer deze oproep is gepost

Hahaha van mij ook…

1 like

Zijn er nog mensen die de Belgische kijken? Ik snap nieeeet dat ze Vincent er in houdt (en dat Nicolas zo zwaar wordt afgerekend).

1 like

Haha ja beetje saai wel he. Django een tweede date was wel een beetje te obvious. Vind het de variëteit aan mannen ook wel groot. Maar ja, dan maar hopen op drama van Vincent (al vind ik hem echt zum kotsen, gelukkig is zn “tweelingbroer” Jeffrey al wel pleite)

1 like

Oh wauw :woozy_face:

Las het ook al. Bizar snel wel.

1 like

No time wasted die twee hoor.

Over de bachelorette België:

Echt alle mannen irriteren me deze aflevering, maar Django wel aan de top. Dat gejank van onzekerheid elke week echt super irritant. En Gert-Jan, houd in godsnaam je schouders recht ipv er als zon couch potato bij te zitten. En Elke vind ik ook met de week irritanter worden, soms kan ze wel een beetje zeiken om het zeiken hoor.

2 likes

Pffff en al die kleffe gedichtjes please staaaahp

2 likes

Haha duurde ff maar ben deze week pas bijgekeken. Was echt verbaasd dat ze Django eruit stuurde. Snapte het wel want vond het irritant maar zij was zo over de gevoelens bezig dat het vast donderslag bij heldere hemel was. Zou het vooral om de afstand te doen zijn geweest? Want dat zou ik dan wel heel suf vinden. Dat Ivan en elke niet is gelukt omdat “levens toch te veel verschilden” dacht ik echt: joh.

Oh Yess, ik heb hier ook echt zin in.
Ik ben ben heel benieuwd.

1 like

Er is serieus iemand die diva heet?!?!

1 like

Diva, Destiny, Joy, India, Oriana,… ik zie wel een patroon

4 likes

Wow, leuke vrouwen zo op het eerste gezicht inderdaad! Tony lijkt mij, van wat ik heb gezien, ook wel een leuke man.

1 like

Hoezo. Camper klinkt wel aardig tropisch.

4 likes

Here we gooo (videoland)

1 like