The Bachelorette / Prince Charming

Speculaties vriendin Tony

Er zijn nu ook speculaties dat Tony blijkbaar een vriendin had vlak voor/toen hij vertrok?

Volgens de roddel Insta’s zou het gaan om een Irene. Ook dat hij onder verschillende van haar berichten “hou van je” (losse woorden onder verschillende posts) zou hebben gepost. En zij ook reacties met hartjes etc bij hem. Nu blijkt dus de BFF van die Irene onder berichten over de Bachelor steeds te reageren met “TEAM IRENE” en “IRENE!!!”. Ben heeeel benieuwd wat hier van waar is

2 likes

Ik ken Tony niet zo heel goed, maar vind hem tot nu toe echt een lieffie.

3 likes
Samenvatting

Oh nee dat weet ik eigenlijk ook niet. Heb zelf ook echt geen zin/tijd om dat soort dingen uit te zoeken :sweat_smile: Dat sommige mensen dat wel helemaal kunnen uitpluizen… Haha

Omg was dit helemaal vergeten, nu al zin in vanavond.

Ohh ik ben ook echt benieuwd naar als ik vanavond kan kijken!

1 like

Al 2 afleveringen op Videoland :sunglasses: ge nie ten

3 likes

Ik heb pas net de eerste aflevering aangezet maar blijkbaar was zijn omgeving het niet helemaal eens met zijn keuze om met Maan te gaan? Of wellicht gaat dit over eerdere vriendinnen.

Die vriendin van hem schreef ook iets op de koffer van “ik hoop dat je een normaal iemand vind dit keer” oid? :rofl: Wtf, zou ik echt niet leuk vinden als ik zijn ex was.

Edit: Ik denk dat ik dat hele voorstelgedeelte maar oversla. Kan die ongemakkelijkheid echt niet aan.

9 likes

Als je het voorstelgedeelte al ongemakkelijk vindt, succes met de eerste cocktailparty (afl. 2). Watttt ongemakkelijk :flushed::joy:

9 likes

Meteen al goeie strijd tussen de dames. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen
Love al die ongemakkelijkheid en jaloerse blikken :grin:

1 like

Het zijn echt een stel hyena’s

6 likes

@Branko Ja dat viel mij ook op! Ze zei ook iets in de trant van dat hij altijd hele excentrieke/uitbundige vrouwen kiest?

Maar wat een stelletje hyena’s zeg, heeft iemand een gesprekje met hem en dan ziet de rest alweer groen van jaloezie en onderbreken ze even het gesprek. Echt onbeskoft. En dan ook nog van die chicks die er gewoon tussenkomen als een ander al een 10 minuten gesprek heeft aangevraagd (lol dit sowieso). Echt i can’t. Ook toen Roos die eerste roos (hi ha ho) kreeg en ze dat gingen bespreken.

Ik erger me nu al meteen aan Diva, die stem… Kan ze natuurlijk niets aan doen maar ik zou er niet naar kunnen luisteren de hele dag.

Zou als ik Tony was al na een dag wegrennen denk ik hoor, geen seconde laten ze onbenut ook.

5 likes

Naar aanleiding van jullie postst kan ik niet wachten om dit te gaan kijken vanavond

3 likes

Zo ja die stem van diva, ik wil bijna doorspoelen als ze aan het woord is.

5 likes

Net een kinderfilm :joy:

2 likes

Een meisje die ik ken doet mee en zij is echt vreselijk dus ik pak effe de popcorn erbij en ga kijken

3 likes

Omg die Diva! Ze is zo jong in haar doen en laten, niet alleen haar stem maar ook haar intonatie en wat ze zegt. Echt bijzonder

7 likes

Heel benieuwd wie dat is :eyes:

“mag ik je zo ook even spreken” De één na de ander, wat ongemakkelijk :joy::sob:

Tot nu toe vind ik Tony wel echt heel aandoenlijk.

1 like

Haha het is Jolijn, tot nu toe nog geen rare dingen gezien van haar hoor.

Tony is inderdaad heel aandoelijk

2 likes

Ben ik de enige die juist echt de kriebels krijgt van Tony, maar dan op een negatieve manier? :joy: kan niet beschrijven wat het precies is haha maar brrr vind hem echt creepy en cringe

11 likes