Hij houdt wel echt van een bepaald typetje maar het past wel bij hem. Leuke jongen!
Ik vind hem ook echt niks. Maar ik kijk voor de (hopelijk) drama ghehe
Niks teveel gezegd. Holy shit wat ongemakkelijk, plaatsvervangende schaamte.
Diva gedraagt zich zoals ik me gedraag als ik een pilletje op heb “hey een poes!!” “Oh je bent net assepoestuuuhr”
Haha ik ken Diva. Ze is in het echt ook zo. Geen typetje ofzo dus, wel heel bijzonder.
Sommige meiden zijn echt hyena’s ja omg. ik ben nu op het punt dat ie allemaal 1 op 1 gesprekken heeft. Plaatsvervangend genant
Ik vind het een beetje gek dat ze een meisje van 22 koppelen aan een vent van 31…
Oh nu zelfs 1 van 20. Maar die komt wel volwassener over (tot nu toe).
Okee ik blijf maar editten haha maar die Diva jeetje meid echt een beetje dat kinderlijke dat Ariana Grande ook doet
Dat gesprek wat diva ook had met die meid in het zwembad. Leek wel een brugklasser die giegelt over een jongen in de klas waar ze stiekem verliefd op is.
Tony
Echt weer genieten dit, met vrouwen druipt de jaloezie ervanaf, love it!
Wat een vreselijke types zitten erbij.
Ik heb nu de beste indruk van
India
Julia
Sarai
En ik hoop een beetje dat Femke er wel lang in blijft, ze is zo anders dan de rest en wel authentiek denk ik…
Jaaa vond ik ook!
Ja en ook echt dan tegen die andere meiden zeggen: jullie zijn zoooo mooi.
En dat dan eentje zegt: maar jij ook hoor!
En zij: ooooh echt? hihihihi, dankje hihihi
zo typisch
India = meisje van Ogene
Jolijn = Anita Witzier
Julia = Bella Hay
Joy = Merol
Sara = Jamie Vaes
Desi = Stifler’s mom
Volgens mijn vriend en ik
Maar, dan was het toch blijkbaar niet echt zijn droomvrouw als hij deze keuze maakt .
Ik vind Tony echt 3x niks maar heb weer genoten van 't programma hoor
Wát een types ook. Had niet verwacht dat Diva en Femke door zouden gaan eigenlijk. Denk dat Julia wel ver gaat komen, vind haar ook wel leuk overkomen. En Maxime, Sarai en Rozemarie lijken me ook leuk
Het zijn ook echt allemaal wat van die influencer vrouwen he (source: insta), niemand die gewoon handhaver of accountant is ofzo
Haha die Estelle zat toch in de beveiliging? En er is ook een vrouw (ben haar naam vergeten) die bij een tankstation werkt. Denk dat het inherent is aan het type vrouw dat aan zo’n show meedoet (iemand die het prima/leuk vindt om in de spotlight te staan) dat ze ook nogal actief is op social media. Het één sluit het ander niet uit volgens mij.
Ja klopt zaten wel een of twee bij waarvan je ook kon zien dat de activiteit op insta pas nu nav de show wat op begon te lopen
Hm dat ze model was kan ik me niet herinneren, wel dat ze aan paardrijden deed. Geloof ook dat er onder haar naam ‘medewerker servicestation’ stond dus had wel de indruk dat ze daar gewoon werkte.
Ik vind die Tony echt niks, het voelt ook alsof hij het zelf vrij ongemakkelijk vindt. Maar lof die kattige meiden, het zou echt mijn grootste nachtmerrie zijn om met 19 andere meiden in een huis te wonen