Oh die Jolijn en Joy zaten na de eerste aflevering al in m’n irritatie
Ik vind Tony wel heel leuk ik vind dat knullige wel aandoenlijk. Ik zit terug te denken aan Prins Charming en daar vond ik Marvin (Melvin? Hoe heette ie) juist zo ingestudeerd
Oh die Jolijn en Joy zaten na de eerste aflevering al in m’n irritatie
Ik vind Tony wel heel leuk ik vind dat knullige wel aandoenlijk. Ik zit terug te denken aan Prins Charming en daar vond ik Marvin (Melvin? Hoe heette ie) juist zo ingestudeerd
Ja prins charming was heel erg geforceerd. Gaby vond ik ook niet spontaan trouwens.
——
Mijn vriend komt net binnen en hij spreekt half Nederlands, en hij dacht dus echt dat er stond dat vrouwen zijn haar gingen veroveren en schijnbaar dacht hij nog van: ja deze dude heeft inderdaad wel mooi en veel haar.
Ik had niet verwacht dat Tony zo’n normale jongen zou zijn. Ik heb verder nooit iets van hem gezien of gehoord maar door zijn uiterlijk dacht ik altijd van hmmm, bad boy of wat viezig zoals er hier meerdere zeggen. Maar ik vind hem echt schattig. Ook toen die bij die cocktailparty aan die Estelle vroeg: heb je al eens wat langere verkeringen gehad? Zo schattig, verkeringen ook echt. Hij is echt een lieve en leuke jongen!
Ik vind Tony ook wel leuk, maar de sfeer onderling echt verschrikkelijk.
Als het zijn droomvrouw geweest was, waren ze nu nog samen lijkt me.
Ik vind Roos qua mond ofzo echt iets weg hebben van Famke Louise!
Door jullie wil ik het nu ook gaan kijken 🥲
Jaaaa zij lijkt precies op josje!
Oh ja daar heeft ze ook wel wat van weg!
Wel een beetje jammer dat ze de “plop” van het ontkurken van de fles (voor de cocktailparty) niet gesynct hebben met het nummer er onder. Gemiste kans
Volgende week meer drama lijkt het
Al lijkt het me trouwens echt vreselijk om daar in zo’n groep te zitten. Zou dat echt niet aankunnen. Maargoed daarom doe ik ook niet mee met zo’n programma
Oeh en er komt ook een nieuwe prince charming zie ik net via de insta van videoland! Ze zoeken nu “de prince”. Dus zal nog wel ff duren voordat het wordt uitgezonden denk ik
Vanmorgen de nieuwste aflevering gekeken. Als ik Tony was zou ik echt dóodmoe worden van continu dezelfde vragen te beantwoorden zeg. Continu de vraag: wat zoek je in een vrouw? Blablabla
Haha ja vreselijk hè. Die cocktailparty word ik al gestressed van als ik er naar kijk. Het wordt denk ik leuker als er niet zoveel meer over zijn.
Ja echt niet te doen gewoon. Ze kunnen dan beter iets organiseren van een speeddate en dat je hem daarna niet meer apart mag nemen. Echt niet leuk om te kijken ook.
Even wat polletjes omdat ik dat altijd leuk vind
Als je niet meer weet wie wie is: Dit zijn de deelnemers van De Bachelor 2021 met Tony Junior
Wie vind je zelf de leukste (max 3)?
0 stemmers
Wie denk je dat het meest kans maken bij Tony (max 3)?
0 stemmers
Love it dat je er een linkje bij geplakt hebt met de deelnemers. Ik onthoud die namen echt nooit zo snel allemaal
Vind haar toch een partij onsympathiek hé
Ik moet zeggen dat ik Diva na deze aflevering echt een lief meisje vindt. Ja ze komt wat kinderlijk over maar dat is gewoon haar karakter denk ik, denk niet dat ze dit expres doet. Ik ging even haar insta bekijken en daar staat een post over dat ze mensen bedankt die het voor haar stem opnemen. Ik vind dat echt zielig dat ze na één aflevering al zoveel shit over zich heen krijgt.
Ze was vanochtend te gast bij 3FM en vond haar ook lief/leuk overkomen!
Ik vond de dynamiek tussen Diva en Tony wel een beetje moeilijk tijdens hun één op één momentje na dat kajakken. Vond dat Tony zich een beetje opstelde alsof hij met een mindere/jongere praatte ipv met een gelijke. Niet expres denk ik, want volgens mij heeft hij hartstikke goede bedoelingen, maar haar stem geeft haar ook een beetje een kinderlijkere vibe ofzo.
Ik had juist het idee het één op één momentje juist wel goed liep. Dat praten daar heb je gelijk in. Hij zal het inderdaad niet expres doen maar kan me wel voorstellen dat je je automatisch aanpast als iemand wat kinderlijker praat