Een vriendin van mij heeft ook een hele hoge, jonge stem. Oké niet zo erg als die van Diva, maar als je iemand goed kent en veel spreekt hoor je dat niet eens meer zo. Hoop voor haar dat ze dat bij Tony ook snel bereikt zodat hij beetje objectief over haar oordeelt.
Waarom kajakt hij in een lange jeans broek?
Tijdens die vlucht was hij ook meer gekleed op Nederlands weer
Verbaast me dat zoveel Joy de leukste vinden? Zij is echt vanaf minuut 1 mijn BEC en heb haar nog niks leuks horen zeggen
Haha ik heb dat bij Maxime, snap niet dat juist zij die eerste kus kreeg. En ook Jolijn maar over haar ben ik dus heel erg bevooroordeeld.
Denk dat ik Julia de leukste match vind tot nu toe.
Oh ja ik vind Joy en Jolijn beide zo irritant, echt BECs inderdaad want zodra ze hun mond open doen rollen m’n ogen al.
Heb precies hetzelfde. En heb eindelijk eens gegoogeld wat BEC nou betekent
Ik vind die Maxime wel wat weg hebben van z’n ex Kelly Spronk.
Tony lijkt me echt een chille guy, vind m alleen niet knap
Ik zag of las ergens een interview met Tony waarin hij aangaf veel nette pakken mee te hebben maar veel te weinig vrijetijdskleding. Hij heeft toen z’n beste vriendin na een week gevraagd dat alsnog naar hem op te sturen.
Aah dat verklaart het, wel een beetje gek dat die zo weinig mee had. Hij had toch ook tips aan Gaby gevraagd…
Grappig ik vind haar juist op Maan lijken. Zou zo een oudere zus kunnen zijn
- Ik glibber nog net niet van de bank af
- Ik vind hem vreselijk
- Nou iets ertussenin
0 stemmers
Qua uiterlijk totaaal niet mij m’n type, maar zoals hij overkomt nu, lijkt het me wel een chille, lieve jongen. Ook wel loyaal denk ik. Dat spreekt me op zich wel aan. Maar op het eerste oogpunt zou ik niet per se met hem willen daten ofzo
Ik vind m tot nu toe qua gedrag eigenlijk ook best vervelend. Het begint al wanneer ie ‘heeee’ zegt tegen al die meiden als ie 1 op 1 met ze is. Misschien is hij wel mijn grootste BEC in dat programma
Hahah ja hij praat alsof 't allemaal kleuters zijn, echt zo’n natte scheet attitude
Ik heb Femke deze hele aflevering niet gezien maar ze heeft wel een roos gekregen, snap ik niet. Maar dat heb ik wel bij meer meiden
Ja eentje is voor m’n gevoel überhaupt nog niet in beeld geweest maar ze gaat wel steeds door. Even opgezocht, Serena heet ze.
Oh ik moest haar ook even opzoeken, don’t know her
Sommige meiden zitten er echt voor saus denk ik haha. Denk dat het uiteindelijk tussen Julia en Maxime zal gaan
Dat is het paardenmeisje. Enige dat me van haar is bijgebleven. Ik vergeet haar ook telkens
Waarom praat Tony altijd op een toon en manier alsof er iets verderop iemand ligt te slapen die niet wakker mag worden? Zo gedempt ofzo. Praat hij altijd zo of moet dit zijn zwoele, sexy stem voorstellen? Het doet het voor mij niet iig