Jaa toen die meid tijdens het toetje vroeg hoe hij met z’n ouders is reageerde hij zo raar… Alsof ze iets heel ongepasts vroeg.
Ik heb ook echt het gevoel dat wanneer Tony tegen Diva praat, hij het tegen zijn kleine zusje heeft. Hij gedraagt zich gewoon iets anders bij haar.
Maxime vind ik heel leuk! En Amanda ook, blij dat zij ook door is ondanks dat je haar weinig ziet.
Rosemarie keek zooo boos tijdens de rozenceremonie? Haha.
Ja dit viel mij ook op! En zo met haar armen over elkaar steeds
Zouden ze zelf niet mogen aangeven weg te willen?
Tony tegen Jolijn: “Geef me even een elevator pitch over jezelf”. Excuse you?
Jolijn heeft zo’n aparte houding. Of wil ze mysterieus overkomen? Ook toen Tony iets zei van bedankt was gezellig zei ze volgens mij ‘ok’ ??
Ik kom er net achter dat ik de bachelor alleen kijk voor de vooruitblik van 30 seconde aan het einde van de aflevering.
Omg wat een cringe. Die meiden tegen Samantha: Nee het zit in je hoofd hoor, creëer gewoon een positieve mindset.
Echt middelbare school cool girl vibes.
Ik word helemaal GESTOORD van dat gejank deze aflevering. Gejank omdat je je buitengesloten voelt, gejank omdat je te weinig met Tony hebt gesproken, gejank om het winnen van een challenge. Gejank om leeftijden. Het. Houdt. Niet. Op.
Ik ben nu vast de empathieloze doos maar het valt me deze aflevering echt op!
Ja het is veel tegelijk inderdaad. Kan me wel voorstellen dat deze vrouwen zichzelf na een paar dagen tegenkomen zoals het geval is bij Roos en denk ook Serena.
Ik ga stuk om hoe Diva Sara(h) beschrijft haha
Ik merk wel dat ik door Unreal ook heel anders naar dit soort programma’s kijk haha. Vraag me dan sowieso af wie hier echt met een “zuiver” motief aan mee doet zegmaar.
Wel vermakelijk om te kijken verder haha
Jolijn is echt mijn bec…
Pfff die van mij ook. Zat het gisteren terug te kijken en ik kan gewoon niks van haar hebben. Zo stom (van mezelf)
Ohhhhh al dat janken inderdaad. Dat gejank van Amanda over die WiLD rOsE En dat gejank van Jolijn mijn god. En dat gepiep van Roos over waarom ze ZoOoO STiL iS
(wat wel echt een vreselijk verhaal was, dat staat buiten kijf) maar MAN MAN wat irritant. Positive note: vind Oriana echt zo gigantisch knap en leuk voor Tony en ik vind ook dat hij tot nu toe elke keer goede keuzes heeft gemaakt over wie hij naar huis stuurt
Ugh die van mij ook.
Ze lijkt trouwens op Anita Witzier.
Ze doet me denken aan Sanny (zoekt geluk), verklaart meteen waarom ik haar zo irritant vind. En dan dat gejank om haar leeftijd, hoe weird was dat?
Ik vond dat onzekere gedoe van Serena juist irritant, zij zat toen oriana weg was bij iedereen te stoken dat ze zo gemeen tegen haar deed. Zo’n lage en sneue actie vond ik dat. Snap wel dat de rest daar niks mee te maken wilden hebben.
Lijkt me sowieso de hel trouwens, met zoveel vrouwen in 1 huis die allemaal dezelfde man willen haha.
Haha ja ze doet echt alsof ze 18 is ja zooo jong ehm je bent 24, zo’n big deal is dat toch niet.
Ja dat wel, alleen jammer dat het er maar 1 per keer is. Wat mij betreft kunnen Femke, Amanda, Esther (?), Joy, Sara en Sarai allemaal al naar huis, zie hen echt niet samen. De andere vrouwen zijn ook niet allemaal wat maar daar zie je iig al wel meer een klik