The Bachelorette / Prince Charming

ja echt doe normaal haha ik ben 29 en ik heb ook nog steeds geen idee wat ik moet met m’n leven

1 like

Nou ja weet je natuurlijk zijn (sommige) van die persoonlijke verhalen echt vreselijk maar ik vind het best apart dat de focus deze aflevering daar zo op lag. Ik vind het zelfs een beetje sneu voor Tony tbh. Je kent die meiden net en dan moet je als een soort jongerenwerker allerlei nare verhalen aanhoren en daar ook nog eens goed op reageren. Ik vond dat ‘ie dat nog best ok deed. Bij Roos was er nog een verband tussen hoe ze zich op de date gedroeg en haar verhaal, dus ik kan wel enigszins begrijpen dat je dat vertelt maar toch. Als ik Tony was, had het van mij wel allemaal iets luchtiger gemogen. Zeker die meiden (Jolijn, Amanda) die imo echt drama maken om niks.

*Oh en ik vond trouwens Serena ook vervelend. Ik vind het echt heel sneu voor haar wat haar is overkomen maar ze zat echt te stoken en waarom? Omdat zij Oriana een compliment gaf over haar ogen en Oriana toen niet reageerde. Wie weet hoorde ze het niet of had ze geen behoefte aan een compliment.

6 likes

Ik vind Jolijn ook echt niet leuk nee. Ook die drama om haar leeftijd :woozy_face:
Misschien kan ze een omgekeerde Emile Ratelband doen en er een paar jaar bij laten plakken

3 likes

Jaa ik moet wel zeggen dat ik er haar eerder als 32 uit vind zien dan 24 haha, ze heeft een heel volwassen hoofd. Ze zou ook zo zo’n bakfietsmoeder uit Amsterdam kunnen zijn (misschien lijkt ze daarom wel op Sanny? :stuck_out_tongue: )

Ik vind Oriana en India nu het leukst denk ik

19 likes

Ja ze vond het toch juist vervelend omdat ze er veel ouder uitziet en dat vaak te horen krijgt? :grimacing: ze heeft idd een heel volwassen hoofd.

Mijn eerste ‘indruk’ daarvan is. Jij bent niet op zoek naar echte liefde? En je gaat vreemd :face_vomiting:

3 likes

Diva is trouwens echt een schat in RL, precies zoals ze overkomt op tv. Het moet wel een beetje je cup of tea zijn, ben er nog niet helemaal uit of ik haar bij Tony vind passen.

6 likes

Haha ja ik zat daar ook al verbaasd naar te kijken! ‘Ahhhh schattie, ahhhhh wat erg’ echt alsof een klein kind werd getroost dat gevallen was, heel vreemd.

3 likes

Haha ja true, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat hij zich geen houding weet te geven. Ik vind het nogal zware kost voor iemand die je net kent.

Wat zien deze mooie vrouwen in deze darm van een vent??

1 like

Heb je ook wel weer gelijk in, beetje snel getypt. Ik vind hem gewoon helemaal niet geïnteresseerd overkomen maar moet gewoon stoppen met kijken denk ik.

1 like

Dit, ik vind haar echt gemeen overkomen. Maar dan echt zo mega sneaky.

5 likes

Ben ook wel benieuwd dat als hij het nu terugkijkt (of misschien wel eerder) hij nu een andere kijk op bepaalde dames heeft dan tijdens de opnames. Dat hij nu ziet hoe ze zich in de groep voordeden enz :sweat_smile:

2 likes

Ik volg op insta van die juice kanalen en Serena die er vorige week uit lag heeft dus blijkbaar verklapt wie de winnares is. Mocht je het graag willen weten, je kan het vinden via de insta van Yvonne Coldeweijer, zij verwijst ernaar.

2 likes

De verleiding is heel groot om nu te kijken maar eigenlijk wil ik het ook nog niet weten haha

1 like

Yvonne zegt er toch juist helemaal niks over, die linkt ook weer door.
Moest trouwens echt door een wall of cringe heen op haar insta, haar stijl is echt ugh.

1 like

Ik kan het niet vinden. Iemand zin om mij te dm’en? Love spoilers.

1 like

Kan ik het niet gewoon hier posten in een spoiler?

1 like

Ik vind van wel! Eindelijk een spoiler waar ‘ie voor is bedoeld ipv iets als: ik woon niet in Drenthe

Ja gerne, love spoilers

1 like