Ja ze vond het toch juist vervelend omdat ze er veel ouder uitziet en dat vaak te horen krijgt?
ze heeft idd een heel volwassen hoofd.
Mijn eerste ‘indruk’ daarvan is. Jij bent niet op zoek naar echte liefde? En je gaat vreemd 
Diva is trouwens echt een schat in RL, precies zoals ze overkomt op tv. Het moet wel een beetje je cup of tea zijn, ben er nog niet helemaal uit of ik haar bij Tony vind passen.
Haha ja ik zat daar ook al verbaasd naar te kijken! ‘Ahhhh schattie, ahhhhh wat erg’ echt alsof een klein kind werd getroost dat gevallen was, heel vreemd.
Haha ja true, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat hij zich geen houding weet te geven. Ik vind het nogal zware kost voor iemand die je net kent.
Wat zien deze mooie vrouwen in deze darm van een vent??
Heb je ook wel weer gelijk in, beetje snel getypt. Ik vind hem gewoon helemaal niet geïnteresseerd overkomen maar moet gewoon stoppen met kijken denk ik.
Dit, ik vind haar echt gemeen overkomen. Maar dan echt zo mega sneaky.
Ben ook wel benieuwd dat als hij het nu terugkijkt (of misschien wel eerder) hij nu een andere kijk op bepaalde dames heeft dan tijdens de opnames. Dat hij nu ziet hoe ze zich in de groep voordeden enz 
Ik volg op insta van die juice kanalen en Serena die er vorige week uit lag heeft dus blijkbaar verklapt wie de winnares is. Mocht je het graag willen weten, je kan het vinden via de insta van Yvonne Coldeweijer, zij verwijst ernaar.
De verleiding is heel groot om nu te kijken maar eigenlijk wil ik het ook nog niet weten haha
Yvonne zegt er toch juist helemaal niks over, die linkt ook weer door.
Moest trouwens echt door een wall of cringe heen op haar insta, haar stijl is echt ugh.
Ik kan het niet vinden. Iemand zin om mij te dm’en? Love spoilers.
Kan ik het niet gewoon hier posten in een spoiler?
Ik vind van wel! Eindelijk een spoiler waar ‘ie voor is bedoeld ipv iets als: ik woon niet in Drenthe
Oke op die instagram RealityFBI staat dat Julia Sinning (die ‘actrice’ die op Maan lijkt) wint
Reactie op spoiler
Wow onverwacht
Ik vond de cocktailparty beetje raar trouwens deze keer. Heeft ie nou expres maar 2 mensen gekozen om mee te praten omdat ie het zelf moest kiezen (leek een beetje op zn pik getrapt)?
Joy is mijn nieuwe bec. Zij zegt alles wat hij wil horen.
Haha sowieso al die vrouwen die ineens random hun kwetsbare verhalen op tafel gooien. En dat maxime over jolijn zei dat dr leeftijd een minpunt was ofzo