Oke op die instagram RealityFBI staat dat Julia Sinning (die ‘actrice’ die op Maan lijkt) wint
Reactie op spoiler
Wow onverwacht
Reactie spoiler
Maar ook weer niet, gezien het vooruitzicht van volgende week
Ik vond de cocktailparty beetje raar trouwens deze keer. Heeft ie nou expres maar 2 mensen gekozen om mee te praten omdat ie het zelf moest kiezen (leek een beetje op zn pik getrapt)?
Joy is mijn nieuwe bec. Zij zegt alles wat hij wil horen.
Haha sowieso al die vrouwen die ineens random hun kwetsbare verhalen op tafel gooien. En dat maxime over jolijn zei dat dr leeftijd een minpunt was ofzo
Alsof zoiets alleen zijn keuze is. Walgelijke vraag
Hehe eindelijk Femke eruit, al had Sarai ook wel gemogen, dat is toch geen match
en m’n bec voor Jolijn is zo groot. Ik vind India wel echt leuuuk
Maar dat zei Diva toch?
Tony: Stel we zijn twee jaar samen en ik zou zeggen van nou, ik wil ehmmm
Diva: Ik stop er een kind in
Ja zij maakte die opmerking idd en liet t daarna lijken of hij t zo had gezegd toen ze t aan een ander vertelde
Snap overigens niet waarom hij haar erin houdt, lijkt me totaal geen match
Ooooh ik heb blijkbaar ook niet goed opgelet
Tony reageert soms echt zooo raar. Nu ook weer dat gesprek met Esther. Hij zegt dat ze op de achtergrond is en niet veel grapjes maakt, en dan gaat ze vertellen dat ze eigenlijk wel zo is, en dan zegt hij direct ‘Omg nu is het helemaal ongemakkelijk alsof je me probeert te overtuigen dat je grappig bent?’ Ja, gast, als je zo gaat doen wordt het idd ongemakkelijk. Echt dezelfde vibe als dat hij tijdens zo’n etentje vroeg ‘Ja, je vraagt naar m’n ouders, waarom eigenlijk?’ Alsof ze iets heeel raars hebben gezegd
Ja volgens mij wilde die Esther ook gewoon uitleggen dat ze normaal wel anders is, maar dat het in zo’n nieuwe groep/situatie enzo misschien anders lijkt, maar hier vul ik dingen in want hij liet haar niet uitpraten 🤷 Indd gelijk: neeee niet verontschuldigen voor wie je bent nu is het ongemakkelijk
Oh ja dit vond ik ook zo stom
En hij zegt ook heel vaak ‘oooh dat vind ik echt leuuuuk van je’, maar dat komt altijd zo ongemeend over
Ik kan me vooral niet over die kinderlijke benadering heenzetten. Hij praat met iedere date alsof hij met zijn 15 jaar jongere nichtje praat.
Ja inderdaad.
Maarja er doen ook wel erg jonge meiden mee natuurlijk zoals Jolijn
Ik hoop voor Sara en Sarai dat ze volgende keer wel een date krijgen. Lijkt me echt frustrerend dat je wel steeds door gaat maar nog nul aandacht van Tony krijgt…
Ik hoop dat India gaat winnen, zij lijken echt een goede match
Ik kijk nu een youtube video van Tony met Kiki Duren. Maar ik vind hem daar ook een beetje vervelend. Beetje bijdehand doen en hij praat soms zo traag maar ik heb het idee dat hij zo praat om interessant over te komen. Maar in the bachelor valt het mij ook op inderdaad dat hij zo praat tegen de vrouwen.
En hij zegt steeds papa en mama ipv vader en moeder
Oh vooral dat papa en mama erger ik me aan. Hallo niet alleen jij hebt een papa of mama ik heb ook een mama Zeg gewoon m’n vader/moeder.