The Bachelorette / Prince Charming

Echt jammer, ik dacht dat het hele seizoen er al op stond. Maar was gisteren ineens al bij. Nja hoef ik dit topic niet meer te negeren :joy:

Ik vind Julia echt onwijs op Maan lijken, qua stijl en uiterlijk. Ik vind haar en Maxime niet zo sympathiek. Hopelijk vallen ze nog af.

India is echt een leuke chick, maar weet niet of ik ze echt samen zou zien?

Tony valt me alles mee, dacht dat hij stommer zou zijn. Maar snap best dat hij aantrekkelijk kan zijn

Bij Julia draait alles om beroemd worden en status heb ik het idee. Het laatste voorbeeld was toen ze niet op date mocht omdat die werd weggekaapt. Even later sprak ze Tony en hij vroeg of ze teleurgesteld was. Haar antwoord was ongeveer dat ze heel erg teleurgesteld was want ze wilde ook wel op zo’n grote jacht op date.
En zo heeft ze vaker van zulke opmerkingen. Ipv dat ze het jammer vindt dat ze niet met HEM op date mocht, ging het over die boot. Ik had verwacht dat Tony door zulke opmerkingen heen zou prikken.

2 likes

Ik ging haar opzoeken omdat er stond dat ze actrice was. En toen zag ik dat ze mee gaat doen aan de Miss Nederland verkiezing. Dus ze wil wel graag een bepaald showwereldje in (ja kort door de bocht misschien)

https://instagram.com/juliasinning

1 like

Ooo ik hoop dat Tony daar doorheen gaat prikken want ze zit echt in m’n irritatiezone haha

5 likes

Hahaha ja denk het. Jij houdt toch wel van woordgrapjes?

Ja en ze is ook presentatrice bij het YouTube kanaal van EasyToys dus niet geheel onbekend. Ik weet niet, vind haar niet zo bijzonder…

1 like

Vind heel het gezicht van Sarah erg plastische chirurgie ogen.

Ja zeker zijn de vrijgezelle dames knapper dan de vrijgezelle mannen. Maar vind vrouwen ook veel mooiere ‘wezens’ dan mannen. Als ik op straat om me heen kijk vind ik vrouwen gewoon echt mooi. Hun uitstraling en ‘zijn’. En mannen vaak bleh.

8 likes

Volgens mij zei ze ook in haar voorstelstukje dat ze beroemd wilde worden

1 like

Zoo wel lekkere plottwist qua rozen(ceremonie) dit keer. Maxime blijft echt de meangirl. Zo bitchy hoe zij kan doen. Ook toen Julia terug kwam en zei dat ze op 1 lijn liggen met veel dingen. Maxime: “op álle vlakken?” :unamused: Wederom doelend op dat ze (misschien) geen kinderen wil
En Tony zoent er maar wat op los nu het nog kan hahaha. Volgende week ook weer :sweat_smile:

9 likes

Woa ik had ook verwacht dat Sarai of Diva eruit zouden gaan. Ik zie ook echt geen romantiek daar, maar blijkbaar hij ziet wel iets in hun. Zo wordt het wel uitgesmeerd. Volgende week misschien Julia eruit vanwege haar ontbrekende kinderwens? (Gezien het voorstukje en de reacties) Ik vond dat zij niet helemaal oprecht was in haar date. Die meiden zeiden dat ze heel zeker wist dat ze geen kinderen wil, maar tegen Tony zei ze alsof het iets is waar ze over twijfelt. Niet heel eerlijk.

3 likes

Wat was dit voor aflevering? Dat feestje is echt pure oogbalaids

6 likes

Ik zou echt een error krijgen als je in dat kringetje je dans moet doen. Denk dat ik dan uit pure paniek gewoon de robot ineens zou doen

37 likes

Ik voel me echt plaatsvervangend gefrustreerd voor Sara en Sarai. Geef die chicks gewoon even een date aub. En iedereen had het wel over Sara deze aflevering, maar Sarai heeft toch ook nog geen date gehad of heb ik wat gemist?

11 likes

Vind Maxime inderdaad écht zo’n mean gilrl en Joy is echt m’n BEC. Leek ook echt alsof ze een soort wilde gaan lachen toen Amanda kwam vertellen dat ze naar huis moest?? Miss ongemakkelijkheid ofzo, maar vond het zo stom.

4 likes

Hahaha dat feestje, zo cringe. Ik durf amper te kijken

2 likes

Maar wie zegt dat die meiden de waarheid spreken? Wij hebben niet gezien dat Julia dat tegen hen heeft verteld

Vind Maxime en Jolijn zooooo vervelend.

7 likes

Als ik mee zou doen zou er waarschijnlijk zo’n praat shot van mij komen waarin ik zeg dat ik niet ‘lekker spontaan’ en op commando wil dansen in een kringetje. :sweat_smile: dus dat ze mij wel naar huis mogen sturen. Zo cringe als dat zo opgelegd wordt.

Ik vond het trouwens best lullig van Tony dat hij de burn out gebruikte als reden om Amanda weg te stemmen.

Verder vind ik dit programma leuker dan verwacht en kijk nu alweer uit naar volgende week!

10 likes

Ik vind geen een meid bij Tony passen zie het ook gewoon eindigen zoals bij gaby.

5 likes

Ik zie hem ook meer met een wat alternatieve meid.

Ik vond het zo gringy dat hij in het begin al die meiden stond op te wachten en ze hem om de beurt een kus op de wang gingen geven. Vond het net sisterwives :joy: Ik snap echt echt echt niet dat je zo thirsty ben voor een jongen om met andere meiden de competitie aan te gaan. Als een jongen al niet zou laten merken dat ik # 1 ben, ben ik weg hoor.

24 likes

En dan heerlijk dat Diva langs hem heen stormde hahahah

2 likes