The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind geen een meid bij Tony passen zie het ook gewoon eindigen zoals bij gaby.

5 likes

Ik zie hem ook meer met een wat alternatieve meid.

Ik vond het zo gringy dat hij in het begin al die meiden stond op te wachten en ze hem om de beurt een kus op de wang gingen geven. Vond het net sisterwives :joy: Ik snap echt echt echt niet dat je zo thirsty ben voor een jongen om met andere meiden de competitie aan te gaan. Als een jongen al niet zou laten merken dat ik # 1 ben, ben ik weg hoor.

24 likes

En dan heerlijk dat Diva langs hem heen stormde hahahah

2 likes

Oh wat draait hij kut zeg :flushed: en Tony praat zo zalvend

4 likes

Diva is echt het meeste spontane aan heel het programma.

Wat ik me ook afvraag, die Tony is toch niet echt een bekende dj of wel? Ik ken geen enkel nummer van hem (of dat ligt aan mij) & hij heeft bijvoorbeeld nog geen 300.000 volgers op insta, dan kun je toch geen internationale dj zijn (zoals hij claimt te zijn)?

9 likes

Ik heb net alle afleveringen gekeken. Beetje doorgespoeld, want langdradig. Ben niet zo’n fan van Tony. Ik vind Diva wel heel leuk en Oriana opzich ook wel

1 like

Maar ze is 24, dan weet je meestal nog niet zeker of je wel/geen kinderen wilt. Denk eerder dat ze bedoelt dat ze niet helemaal uitsluit dat ze het ooit wel wil, ze heeft nog jaren de tijd om van gedachten te veranderen.

3 likes

Lekkere dick move ook met die rozenceremonie, even “testen” of ze wel gevoelens had

20 likes

Ben benieuwd wie er volgende week uit gaat

Haha dit is echt het perfecte woord idd om zijn manier van praten te omschrijven

10 likes

Tijdens het dansen zie je ook een soort boulevard op de achtergrond met allemaal random toeristen. Die mensen kijken ook echt zo van “oke wat voor ‘party’ wordt hier nou weer opgenomen om 13u 's middags” :rofl:

Ooh goed opgelet, ik ga eens terugkijken!

Verder: ik heb het al eerder gezegd maar ik vind Diva echt heel erg lief, ze komt niet veel in beeld maar is mijn favoriet. Op het begin had ik wat vooroordelen over hoe ze overkwam en hoe ze praatte maar die zijn helemaal weggewuifd. Nu haat ik mezelf dat ik zo snel vooroordelen heb

7 likes

Bij dat laatste moment van Oriana, ik had helemaal niet door dat zij zoo hecht waren? Ze leek zo verbaasd terwijl die hechte band mij een beetje ontgaan is. Enige moment wat ik mij tussen hun herinner is een date op die scooter.

Ik verwacht een kwartfinale met: India, Maxime, Julia, Joy

2 likes

Ja ze heeft 1 date gehad en toen hadden ze een klik en mocht ze diezelfde dag ook mee op groepsdate ofzo

Maar verder niets inderdaad, vergeet haar steeds. Vind haar maar saai en ze komt een beetje over als een meeloper

Ja en Oriana had toch ook al een tijd contact met Tony via Instagram ofzo? Ze hadden elkaar nog nooit ontmoet maar wel gedmt geloof ik

1 like

Ja dit idd. Komt echt een beetje over als wanhopige fangirl ofzo. Om dan ook nog met zo’n programma mee te doen :sweat_smile:

2 likes

Ik had echt het idee dat hij bij Joy nog in dubio zat om haar in het programma te houden of weg te sturen.

Volgens mij moeten Diva en Sarai er gewoon in blijven van de productie. Sarai moet gewoon zelf opstappen die zit er alleen voor de diversiteit niet omdat Tony haar beter wil leren kennen.

7 likes

Ik heb me echt geïrriteerd aan het feit dat ze dan maar 1 iemand wegsturen. Schiet toch totaal niet op zo. Ze doen wel alsof het Tony’s keuze is maar volgens mij is dat van tevoren al helemaal gepland. Sowieso Jolijn, Sarah, Oriana en Roos gaat niks worden, Diva en Sarai is ook twijfelgeval…. Je merkt toch meteen dat het niet de “wow” factor is…

Haha wauw Julia acteert niet al te best op het moment dat Amanda zegt dat zij weg moet. Echt zo’n dom stukje.