Haha ja kunnen ze net zo goed iedereen naar huis sturen behalve Maxime en Julia en dat ‘ie dan alleen nog maar met hen op date gaat lol
Vorige week leek hij ook wel echt een klik met India te hebben, maar nu zag je daar helemaal niks meer van
Inderdaad!
Ik vond haar eigenlijk heel leuk, maar ze leek nu ook wel nep te reageren toen Julia terug kwam van haar date
Haha ja klopt. Maar het blijft natuurlijk een raar concept wat dat betreft, zitten juichen omdat iemand anders een leuke date heeft gehad is denk ik altijd nep Je merkt nu al wel dat de jaloezie een beetje begint toe te nemen haha
Haha ja klopt, maar eerder vond ik haar oprechter overkomen ofzo.
Jaloezie maakt t programma ook wel weer leuk hahah
Het valt mij wel op dat India zich vaak wegdraait van Tony
Zooo…die afvaller zag ik niet aankomen!
Het is dus echt een plottwist?
Spoiler afvaller (voor degenen die net als ik uit gewoonte nieuwe berichten gingen lezen voor de aflevering gezien te hebben hahaha)
Samenvatting
Aan de ene kant niet, maar aan de andere kant merkte je wel aan Tony dat hij het tijdens de date niet prettig vond dat ze het alleen maar had over zijn dates met anderen en haar onzekerheid. En dat ze opbracht wat Jolijn had gezegd op de andere date. Idk was geen hele gezellige vibe ofzo.
Idd. Sowieso vond ik haar niet super goed bij hem passen. ze is te netjes/chique voor hem ofzo…straalt geen spontaniteit uit. Maar dit kan ook haar onzekerheid zijn…
Wow, heftige aflevering wel!
Ook hoe Julia reageerde op de gesprekken over kinderen, die zit wat dat betreft totaal niet op een lijn met Tony.
Vind Tony er ook niet per se sympathieker op worden. Een beetje uitleg aan de afvaller had hem wel gesierd.
Zou Sarai met d’r bling bling pakkie dan eindelijk een date krijgen volgende week?
Reactie afvaller
Wow, ik mocht dr niet echt in dit programma dus eigenlijk ‘beter’ dat dit is gebeurd maar vind wel dat hij wat meer tegen haar kon vertellen erover. Dit is gewoon lullig en maakt je denk ik ook wel onzeker voor volgende dates met mannen?
Niet lezen als je nog niet gekeken hebt
Ik ben niet zo verbaasd als jullie eigenlijk. Ik vind Maxime veel te hard en ongefilterd voor hem, je merkte aan de date ook dat hij zich irriteerde aan haar vragen. En Roos heeft met dat gesprek haar eigen glazen ingegooid, al was de klik er toch niet helemaal…
Ik vind het wel sneu voor Maxime. Denk dat haar bitchy attitude vooral vanuit onzekerheid komt. En op die date heeft ze zich best wel kwetsbaar opgesteld en over haar onzekerheden gepraat. Lijkt me heel kut voelen dat je dan daarna direct ‘gedumpt’ wordt. Vond ook dat Tony weinig begrip had voor haar onzekerheid, terwijl het een hele onnatuurlijke situatie is als je iemand leuk vind en vervolgens gaat diegene ook daten met anderen en die komen dan ook nog eens vertellen hoe leuk dat was. En dan zegt Tony: sta gewoon steviger in je schoenen, lekker makkelijk gezegd vanuit hem…
Samenvatting
Dat gesprek over ‘the full package’ was zooo ongemakkelijk India is confident genoeg om dat te zeggen, maar dat vervolgens Jolijn en Roos precies hetzelfde gaan zeggen om te bewijzen dat ze ook cool zijn… nope hahaha
Wat betreft Maxime eens met bovenstaande. Na zo’n date snap ik dat ze een roos verwachtte. Het enige dat hij zei is dat een kus soms dingen verandert. Uhh kan ze niet zoenen ofzo? Heel raar, meer uitleg had hem inderdaad gesierd
Ff spoiler doen! Genoeg mensen die nog niet gekeken hebben
Hij staat in blur spoiler?
Samenvatting
Vind het ergens ongemakkelijk om te zien hoe meeeeega geshockeerd die meiden nu allemaal zijn omdat Maxime eruit gaat. Dat roos eruit moet is dus niet boeiend? En iedereen die er de vorige afleveringen uit moest, dat maakte ook niet uit dus? Krijg echt zó middelbare school kliekjes vibes van die meiden.
Samenvatting
Heeft dat er niet meer mee te maken dat zij al met hem had gezoend en dus twee één op één dates had en daardoor best hoog in de ‘ranking’ stond volgens de andere meiden?
Waarschijnlijk wel, maar vind het alsnog ongemakkelijk.