The Bachelorette / Prince Charming

Nu zie ik dat wel, sorry!!! :sweat_smile:

2 likes

Haha jaaa dat gesprek joh. Ook dat ze daarna allemaal als zwakke punt noemden dat ze te empathisch zijn en zich verliezen en de ander op 1 zetten. Dat Tony ook zei oh oké nou, dus jullie zijn eigenlijk alledrie hetzelfde! En dat jolijn de dingen die hij noemde als slechte eigenschappen dan heel oppervlakkig vond en alsof hij niet open was? Terwijl ik dat juist dingen vond waarvan ik dacht ja, dat zegt toch wel degelijk iets over hoe iemand is?? Ipv jullie met alledrie hetzelfde antwoord? Ik had denk ik echt gezegd nou uhh ik ben níet de full package :roll_eyes:
Sowieso allemaal best wel extreem bezig met hele concrete vragen stellen vind ik. Maxime ook op die date, dat sloeg echt nergens op joh? Probeer elkaar gewoon een beetje te leren kennen en het gezellig te hebben samen?

18 likes

Wow deze zag ik niet aankomen, maar ergens ook wel. Vind ze bij nader inzien toch niet bij elkaar passen. Wel grappig dat ze zo zeker was van haar zaak en dat ze tegen iedereen zei nee ik laat jullie wel even jullie gang gaan :grimacing: pijnlijk

Maar ik heb ook zoiets, Sarai, Diva en Jolijn passen al helemaaaaal niet bij hem, waarom zitten die er nog steeds in? Ja Diva is grappig en Sarai voert altijd het grootste woord, maar verder? Jolijn zit er toch ook voor saus, met haar bestie Joy

Ik zie nu eigenlijk alleen Julia of Oriana met hem eindigen

3 likes

Ik vond Joy trouwens echt zo kil?? Elke keer waren er dingetjes waar de groep om moest lachen tijdens de rozenceremonie en zij stond daar met een stalen gezicht en keek die meiden niet eens aan als ze terug kwamen lopen met een roos. Ook met moeite opzij gaan als er meiden achter haar langs moesten. Ik vind haar echt heel knap maar haar attitude is echt bleh.

7 likes

Het is sowieso altijd ongemakkelijk als iemand van de achterste rij naar voren loopt. Er wordt altijd iemand half naar de zijkant geduwd. Zo benieuwd of daar dan ook enige venijnigheid bij zit of dat het echt puur motorisch is omdat ze op elkaar gepropt staan

2 likes

Ik zag trouwens een artikel van -ik geloof- Linda voorbij komen, waarin stond dat Tony reageerde op een foto van Maan. Zij zijn sowieso nog wel goed met elkaar, maar vraag me nu echt af of het iets zegt over de uitkomst van het programma? Bedoel als je aan het daten bent met iemand (winnares van the bachelor bijv haha) is het niet heel chill als je op een sexy foto van je ex reageert met ‘HALLOOOO :heart_eyes:’ toch? Ook al ben je dan nog matties en vind je elkaar nog gewoon aardig.

Samenvatting

Vind het niet heel vreemd dat Tony Maxime naar huis heeft gestuurd. Meer uitleg naar haar toe was wel op zijn plaats geweest.
Vond het niet echt een gezellige date. Dat Maxime ging benoemen wat er op een andere date gezegd is en wat de andere meiden daarvan vonden, leek wel wat op stoken. Waarom zou je dat bespreken? Tony zei ook: ‘of ben je nu aan het rellen?’. Die zoen leek ook een beetje geforceerd en ongemakkelijk vond ik.
Vind de klik tussen Julia en Tony het leukst, maar ja die liggen niet op één lijn wat betreft kinderwens.

Samenvatting

Ja vind ik ook echt heel begrijpelijk. Die date was zo ongemakkelijk doordat zij telkens begon over de andere meiden en dates en wat zij dan zeiden. Ze heeft wel vaker trekjes die wat stokerig en bitchy overkomen, ook zo onaardig Jolijn toen soort van voor de bus gooien met haar grootste onzekerheid wbt leeftijd. Heb het idee dat Tony dat misschien wel door kreeg en dan ook bij die zoen niks voelde en dacht ja dit gaat ‘m echt niet worden.

Met Julia was die date veel spontaner en ook heel andere soort zoen. Maar ik vind Julia ook niet echt leuk haha.

5 likes

Ja ik kan het wel uitleggen maar dat is wel een spoiler dan

1 like

Wat uitleggen?

Haha misschien slim om dan boven de spoiler te zetten waar het over gaat want dit wilde ik nog niet weten! (Maar ook geen ramp hoor)

Marvin en Ferdi zijn nog steeds samen :smiling_face_with_three_hearts:

Maar met Tony denk ik het ook niet nee. Vooral niet omdat de een al super bekend is

10 likes

Ahh dacht ik de spoilers hierover ontweken te hebben :tired_face: onderwerp is niet echt op te maken in de berichtjes erboven. Edit: @Luzarl zie nu pas je berichtje van net, dan is mijn bericht ook achterhaald excuus.

Ik vind Tony er inderdaad ook niet gezelliger op worden. Iedereen moet zijn best voor hem doen, maar is zelf ook weinig enthousiast. Vond Gaby in dat opzicht veel leuker richting de mannen.

2 likes
Samenvatting

Ja helemaal mee eens. Denk inderdaad ook dat Tony dit gedrag doorzag en daarom haar wegstuurde + inderdaad geen gevoel bij de zoen.
En ook eens over Julia haha, vind haar ook niet echt leuk. Vind Diva wel heel leuk overkomen, maar die zie ik dan meer in een vriendschap met Tony haha.

1 like

Ik heb wel het idee dat de productie de ontbrekende kinderwens van Julia er extra dik bovenop legt. Ze filmen haar ook zo precies op die momenten

Ik denk dat ze nu nog geen kinderen wil en dat ze het nu nog niet voor zich ziet, maar heb haar nergens horen zeggen dat ze nóóit kinderen wil? Ja dat zei meangirl Maxime. En als dat wel zo is, dan snap ik niet dat ze daar nog zit, dan was ik gewoon vertrokken als ik haar was (en als ik Tony was had ik bye gezegd).

2 likes

In deze aflevering zei ze ook dat zij liever een leuke tante zou zijn etc. En op die date met Tony zei ze dat ze huisje boompje beestje voor zichzelf echt niet ziet zitten. Dus volgens mij is ze er wel vrij duidelijk in hoor? Snap ook niet dat ze daar dan nog zit, zou dan als ik hoor dat Tony dat super graag wil zelf denk ik weg gaan?

Het kwam voor mij nooit zo standvastig over, maar misschien is ze wel heel duidelijk geweest

Meid wat doe je daar nog dan. Oh ja je wil bekend worden natuurlijk

3 likes

Tot nu toe vind ik India of Oriana de kanshebbers. Joy vind ik niet oprecht overkomen en Jolijn past qua type ook niet helemaal denk ik.

Ben benieuwd naar Maxime’s verhaal. Hoop dat er een interview met haar online komt morgen (van Kiki op Youtube).

2 likes

Ik vind Julia ook op Nina Warink lijken

3 likes

Sara die zegt: ‘ik ben meer op vakantie dan dat ik hem zie. Ik wil ook tongen ja, ik wil ook een beetje actie’ :joy: :sweat_smile:

16 likes