Haha misschien slim om dan boven de spoiler te zetten waar het over gaat want dit wilde ik nog niet weten! (Maar ook geen ramp hoor)
Marvin en Ferdi zijn nog steeds samen
Maar met Tony denk ik het ook niet nee. Vooral niet omdat de een al super bekend is
Ahh dacht ik de spoilers hierover ontweken te hebben onderwerp is niet echt op te maken in de berichtjes erboven. Edit: @Luzarl zie nu pas je berichtje van net, dan is mijn bericht ook achterhaald excuus.
Ik vind Tony er inderdaad ook niet gezelliger op worden. Iedereen moet zijn best voor hem doen, maar is zelf ook weinig enthousiast. Vond Gaby in dat opzicht veel leuker richting de mannen.
Samenvatting
Ja helemaal mee eens. Denk inderdaad ook dat Tony dit gedrag doorzag en daarom haar wegstuurde + inderdaad geen gevoel bij de zoen.
En ook eens over Julia haha, vind haar ook niet echt leuk. Vind Diva wel heel leuk overkomen, maar die zie ik dan meer in een vriendschap met Tony haha.
Ik heb wel het idee dat de productie de ontbrekende kinderwens van Julia er extra dik bovenop legt. Ze filmen haar ook zo precies op die momenten
Ik denk dat ze nu nog geen kinderen wil en dat ze het nu nog niet voor zich ziet, maar heb haar nergens horen zeggen dat ze nóóit kinderen wil? Ja dat zei meangirl Maxime. En als dat wel zo is, dan snap ik niet dat ze daar nog zit, dan was ik gewoon vertrokken als ik haar was (en als ik Tony was had ik bye gezegd).
In deze aflevering zei ze ook dat zij liever een leuke tante zou zijn etc. En op die date met Tony zei ze dat ze huisje boompje beestje voor zichzelf echt niet ziet zitten. Dus volgens mij is ze er wel vrij duidelijk in hoor? Snap ook niet dat ze daar dan nog zit, zou dan als ik hoor dat Tony dat super graag wil zelf denk ik weg gaan?
Het kwam voor mij nooit zo standvastig over, maar misschien is ze wel heel duidelijk geweest
Meid wat doe je daar nog dan. Oh ja je wil bekend worden natuurlijk
Tot nu toe vind ik India of Oriana de kanshebbers. Joy vind ik niet oprecht overkomen en Jolijn past qua type ook niet helemaal denk ik.
Ben benieuwd naar Maxime’s verhaal. Hoop dat er een interview met haar online komt morgen (van Kiki op Youtube).
Ik vind Julia ook op Nina Warink lijken
Sara die zegt: ‘ik ben meer op vakantie dan dat ik hem zie. Ik wil ook tongen ja, ik wil ook een beetje actie’
Ik denk dat Tony het niet tof vond dat de afvaller zo bezig was met wat er op andere dates gebeurden, omdat hij in de preview van volgende week tegen oriana zegt ‘kom we gaan even lekker liggen, maar nu niet gelijk gaan zoenen he?!’
Zoooo maar echt, vreselijk dat “full package” en “ik zet mezelf op een tweede plek” gesprek.
Zegt Tony wel echt iets over zijn persoonlijkheid in plaats van die sollicitatie antwoorden waarbij een minpunt een pluspunt wordt, is het nog niet goed.
Ik heb ‘t idee dat Julia echt wel weet dat ze geen kinderen wil maar dat Tony denkt dat ‘t nog wel bijtrekt omdat ze zo jong is. Maar ik vind het best wel gek dat zij zélf nog met Tony wil als hij zo standvastig is in het wel willen van kinderen? Zij moet zelf toch ook graag een man willen die op dezelfde lijn ligt?
Verder vond ik Maxime echt niet bij Tony passen maar wel zielig dat ze niet eens uitleg kreeg. Hij doet alsof hij het heel moeilijk heeft maar vergeet hoe moeilijk het is om met allemaal meiden te zitten die Tony willen. Is zoals hierboven wordt gezegd zo’n onnatuurlijke situatie, tuurlijk is dat intens en onzeker voor die meiden.
Oja en tot slot hij vindt Jolijn volgens mij gewoon geil, heb t idee dat ie helemaal week wordt als ie met haar zit verder zijn die gesprekken ook helemaal niet boeiend
Waarom heeft Roos haar eigen glazen in gegooid? Vond het juist goed dat ze benoemde dat hij ook wel interesse in haar mocht tonen en dat ze op die manier voor zichzelf opkwam.
Waarom staat alles ineens in een spoiler, dat deden we hiervoor nooit? Ik open dit topic gewoon niet tot ik de aflevering gezien heb.
Ik vind Tony ook steeds minder sympathiek overkomen. Zoals toen Roos haar twijfels met hem besprak op de cocktailparty en hij reageerde met “IK moet hier iets onderzoeken en ik vind heftig dat je twijfelt aan mijn oprechtheid”. Vind ik zelfs een beetje manipulatief?
En dat hij tegen Sara zei dat ze meer van zichzelf moet laten horen; het is toch gewoon haar persoonlijkheid, dat ze iets rustiger is dan de meeste andere vrouwen betekent toch niet dat ze zich nu anders moet gaan gedragen alleen om Tony te pleasen? Hij zou ook zelf wat moeite kunnen doen.
Haha ja hij had haar een keer op date kunnen vragen bijvoorbeeld in plaats van te wachten tot aflv 7
Julia wil ‘beroemd worden’ dus die blijft er zo lang mogelijk in.
Ik kijk vooral voor Diva nog geloof ik haha. Dit programma is gedoemd om te mislukken
Haha wat voor recept is het dan en is het lekker?
Hahahaha love deze anekdote