Ahh wat een heerlijke tv! En dank voor alle spoilers, ik lees ze in het kader van voorpret graag vooraf.
Al vanaf aflevering 1 heb ik de indruk dat Tony een typetje speelt en dat hij niet het achterste van zijn tong laat zien. Hij ja altijd zo vlakjes, spreekt heel ‘zalvend’. Heeft hij al een keer heel hard gelachen? Ik geloof het allemaal niet zo…
Ik trek Diva niet zo goed. Lijkt wel alsof ze allltijd een grapje eruit moet persen, ook als het helemaal niet grappig is. Ze is wel prachtig, dat dan weer wel. Net als veel van de meiden natuurlijk.
Precies!
Haha zo afgezaagd dat hun slechte eigenschap is dat ze zichzelf wegcijferen…gaap
Ik denk dat het Jolijn wordt, die wil hij gewoon asap bespringen.
Ze is ook wel echt een hottie
Ziet er wel 30+ uit. Ik kan gewoon niet geloven dat ze pas 24 jaar oud is.
Ik vind haar juist echt zo degelijk en stijfjes overkomen, niet per se een hottie. Volgens mij heeft ze ook 0 humor en heeft ze nog geen fatsoenlijk gesprek met Tony gevoerd
Ik vind haar ook helemaal niks.
Ze doet me denken aan Monique des Bouvrie.
Wie dan wel… India denk ik, maar niet overtuigd
Ik zie nu Oriana de meeste kans maken, ben benieuwd wat er gebeurt bij de volgende date.
En ik vind Sarah echt heel erg knap, dat viel me echt op deze aflevering. Fijne uitstraling heeft ze ook.
Ja ik denk dat hij haar niet kiest maar vind haar juist een type dat bij hem past en wat hij misschien zoekt, een rustige stabiele thuisbasis met kinderen enzo.
0 humor, in elk geval binnen dit programma, herken ik ook wel. Ze neemt zichzelf iets te serieus denk ik. Ik kon ook nauwelijks geloven dat ze zich schaamde voor haar leeftijd
Oh ik vind Sarah er zo opgespoten uit zien. En ik denk dat Tony wat meer een stoerder type wil.
Ik vind haar hier wel leuker overkomen
Ja veel zachter en menselijker!
Hahaha nou ben nu op de helft maar n.a.v. dit interview schat ik de kans heeel klein dat Tony nog samen is met degene voor wie hij heeft gekozen
Ik snap zijn reactie op zich wel. Er zijn tien meiden, exclusief de meiden die al naar huis zijn. Er zijn meiden wiens eerste date deze week nog was of nog moet komen. Er is slechts één iemand die meerdere 1-op-1’s gehad heeft en Roos is echt niet degene met de minste dates. Snap best dat ie dan denkt: joe, niet mijn probleem dat jij onzeker wordt van de setting waar je je zelf voor hebt opgegeven. Zelfde had ik ook met Maximes date. Je kan wel klagen over iedereen met wie hij zoent, vind ik ook iets van. Maar wat had je dan verwacht?
Het vertrek van Roos wordt gewoon helemaal niet besproken…
Ik vind dit ook van India, misschien nog wel erger.
Jollein lijkt precies op Anouk Smulders ofzo? Iets in haar lach of manier van rimpels ofzo rond haar mond.
Ik denk dat hij allang weet wie hij het leukst vindt maar hij zit nou eenmaal in het programma. Denk dat je best snel weet of je een klik hebt met iemand maar hij mag gewoon niet ineens 10 vrouwen naar huis sturen.
Geef hem ook eens ongelijk dat hij wat in het ronde zoent als iedereen je wil
Roos spilling the tea