Haha ik vind haar wel leuk overkomen
En had ik niet verwacht joh dat 'ie daar gewoon een telefoon had met Instagram
Haha ik vind haar wel leuk overkomen
En had ik niet verwacht joh dat 'ie daar gewoon een telefoon had met Instagram
Wat is de tea? Ik kan jog niet kijken maar ben wel nieuwsgierig
Hij heeft twee gezichten
Hij deed zich leuker voor als de camera aan stond
Hij heeft geen humor en maakte een stomme opmerking naar Roos
Als de date net voorbij was dan pakte 'ie z’n telefoon erbij en dan ging 'ie Instagrammen terwijl de meiden er nog naast zaten (die geen telefoon hadden enzo)
Hij ging de vriendin van Roos volgen op Instagram maar toen 'ie erachter kwam dat die meid een vriendin is van Roos, ging hij haar ontvolgen ofzo
Daarnaast is er veel geknipt en geplakt en denken ze dat 'ie daar niet echt was voor de liefde
Ik vind het maar een ongemakkelijk gesprek. Ze komt over als een ijskoningin. Helemaal geen spontane dame!
Soms vind ik Tony dus heel leuk en aardig naar de meiden en zelfbewust maar als hij dan verbaasd doet dat die meiden zichzelf de full package noemen dan denk ik echt ‘Wat ben jij voor toxic gast?!’ Hij vind dat dus arrogant maar wtf, ik vind dat gewoon normaal. Als je jezelf niet de shit vindt, wie doet dat dan voor je? Ik vond ook dat de ‘relchick’ zich op de date naar omstandigheden super logisch gedroeg.
Hij vraagt Sara ook nooit op een date en is dan verbolgen dat zij niet spontaner is. Echt een rare gast. Ik vind de bachelors uit andere landen wel leuker.
*duizend edits op deze post maar ik kijk nog en wil niet dubbelposten.
Ik vond zijn reactie op drie keer the full package echt niet gek. Als je iemand probeert te leren kennen en je krijgt 3x hetzelfde algemene nietszeggende antwoord…
Maar zelf laat ‘ie al helemaal niet het achterste van z’n tong zien
Snap die antwoorden wel ineens belanden ze middenin een sollicitatiegesprek, je moet wat
Heb vooral het idee dat Tony in begin oprecht beetje onder de indruk was van alle dames, en hoe verder het programma vorderde nu het idee heeft dat hij het alleen voor het kiezen heeft. Dus als een Maxime dan (in mijn ogen terecht) vraagt waar ze staat, dat hij dan het gevoel heeft dat zijn “privilege” van het uitkiezen van z’n grote liefde wordt ontnomen. Maar toch logisch dat die meiden ook zelf moeten ontdekken of ZIJ die vonk zelf voelen??
Ik vind die wat is jouw ideale vrouw etc. echt een rare vraag, zou dat echt nooit vragen bij een date? Vind dat een vraag die Rick als presentator kan stellen maar toch niet op een date.
Nee ik denk wel dat die vragen beetje gepusht worden. Maar waarschijnlijk (hopelijk) worden de gesprekken als leuke anekdotes over feestje / vakanties / school / werk etc eruit geknipt omdat het niet echt boeiend is voor tv ?
Haha ik vind die roos echt zo tof! Lekker juice spuwen over Tony. Ze heeft helemaal gelijk
Ik vind het juist best wel cringy. Denk best dat ze inhoudelijk gelijk heeft in de dingen die ze over Tony zegt, maar nu gaat iedereen weer de vuile was buiten hangen nadat ze eruit zijn gestuurd. Dit was met die jongens en Gaby precies zo. Je weet toch zelf ook voor wat voor programma je hebt aangemeld?
Ik vind het ontzettend kinderachtig en makkelijk om achteraf te gaan spuien. Als Tony dat zou doen over een van de dames dan zou de wereld waarsch te klein zijn.
Hoe meer tea, hoe meer kijkers
Ik snap niet zo goed waarom steeds werd gefocust op dat Sara nog geen date had gehad, Sarai toch ook niet of heb ik iets gemist? Zou ik echt irritant vinden als ik haar was haha, iedereen die het er steeds over heeft dat hij haar écht mee moet nemen terwijl je zelf ook nog nooit gekozen bent.
Nee, als Sarai de volgende keer nog steeds geen date krijgt, zou ik als ik haar was opstappen. Die zit er echt voor Jan met de korte achternaam
Geen 1 op 1, maar wel mee gaan karten. Sara was nog nooit voor iets gekozen volgens mij.
Sara was ook mee karten want de meiden die nog nooit mee op date waren geweest gingen toen mee
Oh dan snap ik er helemaal niks van.
Ik denk dat er geen enkele dj is die alleen maar eigen nummers draait