The Bachelorette / Prince Charming

Haha ik vind die roos echt zo tof! Lekker juice spuwen over Tony. Ze heeft helemaal gelijk

13 likes

Ik vind het juist best wel cringy. Denk best dat ze inhoudelijk gelijk heeft in de dingen die ze over Tony zegt, maar nu gaat iedereen weer de vuile was buiten hangen nadat ze eruit zijn gestuurd. Dit was met die jongens en Gaby precies zo. Je weet toch zelf ook voor wat voor programma je hebt aangemeld?

6 likes

Ik vind het ontzettend kinderachtig en makkelijk om achteraf te gaan spuien. Als Tony dat zou doen over een van de dames dan zou de wereld waarsch te klein zijn.

4 likes

Hoe meer tea, hoe meer kijkers :money_with_wings:

2 likes

Ik snap niet zo goed waarom steeds werd gefocust op dat Sara nog geen date had gehad, Sarai toch ook niet of heb ik iets gemist? Zou ik echt irritant vinden als ik haar was haha, iedereen die het er steeds over heeft dat hij haar écht mee moet nemen terwijl je zelf ook nog nooit gekozen bent.

7 likes

Nee, als Sarai de volgende keer nog steeds geen date krijgt, zou ik als ik haar was opstappen. Die zit er echt voor Jan met de korte achternaam

3 likes

Geen 1 op 1, maar wel mee gaan karten. Sara was nog nooit voor iets gekozen volgens mij.

Sara was ook mee karten want de meiden die nog nooit mee op date waren geweest gingen toen mee

1 like

Oh dan snap ik er helemaal niks van.

Ik denk dat er geen enkele dj is die alleen maar eigen nummers draait

Jawel, o.a. Deadmau5. Nog wat anderen ook, maar daar kun je zelf op googlen.

En er staat veelal :yum:

2 likes

Wat een saaaaaie aflevering :yawning_face:

3 likes

Ik vind Jolijn echt steeds irritanter worden

17 likes

Ja ik ook, ben wel benieuwd naar de afl van volgende week want lijkt erop dat ze weer moet huilen in dat bad

4 likes

Hahaha love Diva wel met haar opmerking wanneer het over Maxime haar exit gaat. En dan over dat zoenen maar het toch niet voelen, echt zo’n klap op z’n schouder ‘lekker gedaan Toon!’.

14 likes

Ik vind Diva echt fantastisch. Echt heel authentiek. Zit teminste niet zo in de reet van Tony en is niet bezig om zichzelf steeds te profileren als de perfecte vrouw.
Hallo, wat is dit voor programma. Die vrouwen moeten van alles doen maar Tony zelf is een passieve balzak. Ook met die cocktails ‘ja ik had gehoopt dat er echte gesprekken zouden ontstaan ipv cijfers’ BEGIN ZELF DAN EEN GESPREK, LUL

37 likes

Vind Diva ook zo’n verademing, ook dat ze zegt ja misschien is hij inderdaad niet de perfecte man voor mij maar dat wil ik graag uitzoeken

Dat is toch ook meer dan logisch. Maar die andere meiden aanbidden hem echt, echt groupies ofzo

12 likes
Nieuwe aflevering

Oriana en India zijn echt mijn favorieten. Gelukkig zitten ze er nog in. Ze lijken me allebei leuke en oprechte meiden

3 likes

Wat mij opzich beter lijkt als je echt iemand wilt leren kennen is dat de bachelor/bachelorette met IEDEREEN 1 dag door brengt of naja een paar uur gewoon gezellig een dag door brengt, lekker lunchen wandelen iets actief en daarna afsluiten met een etentje en daarna pas de losse dates en gesprekjes etc…
Zo weet je precies bij wie je wel een vonkje hebt en met wie je echt niks hebt.
Ik vind dit zo oppervlakkig allemaal… zoals sarah en sarai die er maar een beetje bij hangen en de andere al meerdere dates hebben gehad.

9 likes

Ik denk dat het ophemelen van de bacherlor(ette) ook wel komt door het format van het programma. Je bent daar met een hele groep meiden voor één man, en hem voor je winnen is ineens het doel van een spel, iets dat je moet winnen. Zou dat gevoel van “schaarste” er niet voor zorgen dat je hem dan als aantrekkelijker en gewilder ziet? Er zit al een aanname ingebouwd dat al die vrouwen met hem verder willen, terwijl je bij daten in real life er in zou staan als “eerst kijken of ik hem wel leuk vind”.

3 likes