Jawel, o.a. Deadmau5. Nog wat anderen ook, maar daar kun je zelf op googlen.
En er staat veelal
Jawel, o.a. Deadmau5. Nog wat anderen ook, maar daar kun je zelf op googlen.
En er staat veelal
Wat een saaaaaie aflevering
Ik vind Jolijn echt steeds irritanter worden
Ja ik ook, ben wel benieuwd naar de afl van volgende week want lijkt erop dat ze weer moet huilen in dat bad
Hahaha love Diva wel met haar opmerking wanneer het over Maxime haar exit gaat. En dan over dat zoenen maar het toch niet voelen, echt zo’n klap op z’n schouder ‘lekker gedaan Toon!’.
Ik vind Diva echt fantastisch. Echt heel authentiek. Zit teminste niet zo in de reet van Tony en is niet bezig om zichzelf steeds te profileren als de perfecte vrouw.
Hallo, wat is dit voor programma. Die vrouwen moeten van alles doen maar Tony zelf is een passieve balzak. Ook met die cocktails ‘ja ik had gehoopt dat er echte gesprekken zouden ontstaan ipv cijfers’ BEGIN ZELF DAN EEN GESPREK, LUL
Vind Diva ook zo’n verademing, ook dat ze zegt ja misschien is hij inderdaad niet de perfecte man voor mij maar dat wil ik graag uitzoeken
Dat is toch ook meer dan logisch. Maar die andere meiden aanbidden hem echt, echt groupies ofzo
Oriana en India zijn echt mijn favorieten. Gelukkig zitten ze er nog in. Ze lijken me allebei leuke en oprechte meiden
Wat mij opzich beter lijkt als je echt iemand wilt leren kennen is dat de bachelor/bachelorette met IEDEREEN 1 dag door brengt of naja een paar uur gewoon gezellig een dag door brengt, lekker lunchen wandelen iets actief en daarna afsluiten met een etentje en daarna pas de losse dates en gesprekjes etc…
Zo weet je precies bij wie je wel een vonkje hebt en met wie je echt niks hebt.
Ik vind dit zo oppervlakkig allemaal… zoals sarah en sarai die er maar een beetje bij hangen en de andere al meerdere dates hebben gehad.
Ik denk dat het ophemelen van de bacherlor(ette) ook wel komt door het format van het programma. Je bent daar met een hele groep meiden voor één man, en hem voor je winnen is ineens het doel van een spel, iets dat je moet winnen. Zou dat gevoel van “schaarste” er niet voor zorgen dat je hem dan als aantrekkelijker en gewilder ziet? Er zit al een aanname ingebouwd dat al die vrouwen met hem verder willen, terwijl je bij daten in real life er in zou staan als “eerst kijken of ik hem wel leuk vind”.
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat vandaag een spectaculaire afl zou zijn, nou… kwam mooi van een koude kermis thuis
Haha ja! Vond dat overigens wel een beetje gewaagd om te zeggen van haar haha
Pff wat een natte krant die Tony. Zit toch geen pit in. Ik dacht even dat hij een rol speelde en zich daarom maar zo’n zalvende stem aanmat. Maar in zijn vlogs van jaren geleden praat hij ook al zo. Ik kan het niet aan.
Vond dat echt een rare actie. Heb je eindelijk alleen tijd met hem ga je gelijk de grootste kanshebber afzeiken. Echt jaloers gedrag lijkt het.
Ergens wel maar ergens ook weer niet want hij vroeg er om. Ben benieuwd wat ze nog meer heeft gezegd over Julia. Ik vind Sarai een leuke dame! En ik denk dat Jolijn volgende week weer gaat huilen of dat het ijs weer niet gebroken wordt…jammer dat dit niet gebinged kan worden. Zo’n heerlijke tv!!
Wat een kut cocktailparty zeg haha. En love Diva, zij maakt deze hele show.
Vind haar ook geweldig! Grappig hoe dat zo kan veranderen, eerste afleveringen vond ik haar vreeeeeselijk.
Tot nu toe vind ik Oriana de beste match, India ook wel maar lijkt minder oprecht. Of ja, iets in haar kan ik niet peilen.
Ik denk dat dit van de productie moet? Je bedoelt denk ik als ze bericht krijgen dat ze naar die vage lege beach club gaan? Dat vond ik ook zo vaag.
Net als bij love island dat ze zo gillen bij een berichtje.
Haha inderdaad. Die opmerking komt wel overeen met mijn gevoel dat Julia daar opportunistisch zit om haar fame een boost te geven, en dat ze niet zoveel gevoel voor Tony heeft