Haha die Diva, ‘als hij mijn cocktail niet lekker vindt steekt hij die tabasco fles maar in z’n reet’ Heerlijk die meid
Spoiler nieuwste aflevering;
Wauw, de reden voor de keuze voor de laatste één op één date is echt heeeeel slecht. Hij wilde hoe dan ook met dr op date natuurlijk en wat ze ook zou doen, ze zou toch wel winnen. Snap aan de ene kant dat hij gewoon op date gaat met wie hij wil, maar maak er dan niet zo’n wedstrijd van waarbij iedereen zich kwetsbaar op ging stellen, behalve ‘de winnares’ . Als ik die andere meiden was zou ik echt denken; joeeee wat doe ik hier nog? Zijn keuze is al een hele tijd geleden gemaakt.
Edit; en vind ze we leuk samen, alleen denk ik echt dat zij niet helemaal oprecht is en vooral de fame wel fijn vindt. Denk dat zij het de eerste maanden wel leuk zouden hebben, maar dat het toch stuk gaat lopen op hun verschillende toekomstbeelden en dat hij dan baalt dat hij niet voor iemand is gegaan die daar wat meer hetzelfde over denkt als hij.
Ja dit
En hoe cringe waren die filmpjes
Denk dat de productie heeft bedacht dat ze die filmpjes moesten maken en niet hijzelf en begrijp wel dat hij gewoon op date gaat met wie hij het liefst wilt en niet wie het beste filmpje heeft.
Ja, dat zou natuurlijk kunnen. Al vind ik nu wel dat hij anderen dan niet echt een kans geeft door telkens met dezelfde op één op één date te gaan. Hij stuurde Sara vorige week weg en dat was begrijpelijk, maar het was ook niet dat ze echt een hele goede kans had gekregen bv.
Echt heel lame dat hij weer Julia koos voor de 1 op 1 inderdaad. Het lijkt alsof hij zijn keus al gemaakt heeft, al vind ik het ook gek dat het onderwerp kinderen helemaal van tafel lijkt, terwijl dat voor hem zo’n grote wens was/is en voor haar juist niet.
Verder vond ik dat hij zich echt kut gedroeg tegen Jolein in het bubbelbad, bijna onaardig gewoon. Nee, hoe meer aflveringen ik zie, hoe stommer ik hem vind.
Sws dat hij ook Julia gaat kiezen voor de 24-uursdate. Wie anders? Echt een beetje “oneerlijk” tegenover de rest eigenlijk. Zoals Joy bijv ook al zei wat doe je daar dan nog? Kunnen die meiden niet zelf opstappen btw? Dat ze zeggen joe, ik heb geen gevoelens, gaat ook niet komen, ik ga nu weg. Bye!
Met Jolijn snap ik het ook niet. Het is zo ongemakkelijk allemaal maar toch voelt hij “vuurwerk”. Hoe dan?
Denk echt dat hij op het laatst ook voor Julia gaat. Hoop dat het dan net zoals als met Marvin en Ferdi. Dat hij dan alsnog voor Oriana of India gaat ofzo
Wat iemand hier al eerder aangaf, hij vindt Jolijn waarschijnlijk gewoon geil maar qua gesprekken enz. wordt het niets tussen die 2. Toch maakt Joy ook nog wel kans denk ik…
Ik vind het allemaal leuke meiden, op Julia na. Zou hij echt voor haar gaan? In de preview van volgende week wordt ze behoorlijk hard aangepakt door Tony’s BFF. Lijkt me ook heftig als je ineens een kruisverhoor krijgt, je wilt dat ze je aardig vindt dus dan ga je sociaal wenselijke antwoorden geven…
Ik vond het zingen van Joy trouwens echt mega cringe.
Hoeveel kansen gaat Jolijn nog krijgen???
Zou de hint die Jolijn gaf met dr gegeven schraapding/harkje ‘voor als ik er niet ben’, Tony vuurwerk in z’n hoofd hebben bezorgd sinds dag 1?
Lees al het hele seizoen mee hier, maar kan me niet langer inhouden en wil ook reageren
Ik hoop zo ontzettend dat hij uiteindelijk voor Oriana gaat! Ben echt bang dat het Julia wordt, omdat zij het meest spannend lijkt en hij haar misschien het meeste moet veroveren omdat ze een soort ‘populairste meisje van de klas vibe’ heeft, maar bij Oriana krijg ik echt als enige het gevoel dat ze iets voor hem voelt. Dat ze iets oprechts voelt.
Sarai lijkt me ook oprecht in wie ze is maar op een of andere manier zie ik daar niet de liefde. (Overigens was haar filmpje met haar haar echt mijn absolute favoriet.)
Van India denk ik dat zij gelooft dat ze verliefd is op Tony, maar ze het in Nederland eigenlijk al heel snel op zou geven met hem.
Joy kan ik nog niet peilen. Betwijfel of zij helemaal zichzelf is, ze komt een beetje te ideaal over ofzo. (Haha, het is ook nooit goed eigenlijk he.)
En Jolijn. Tja. Wat moet ik daar nou over zeggen. Ongelooflijk dat ze er nog steeds niet uit ligt.
Je zegt het denk ik echt precies zoals het is!
Ik vond dat voorstukje met de beste vriendin van Tony heeeel ongemakkelijk en pijnlijk. Zou het echt verschrikkelijk vinden om zo ondervraagd te worden
Precies dit wilde ik ook typen. Hij stelt iedere vraag als een quizvraag waarop je moet gissen voor welk antwoord je moet gaan. En dan geef je een antwoord en is het fout. En hoe belangrijk is het ook dat eentje van uitslapen houdt en de ander niet echt ik vond het zo’n afknapper hoe hij daar deed. Alsof iedereen op auditie moet komen om met de grote Tony te mogen zijn
Hij zal toch wel werken als DJ op zaterdag tot in de late uurtjes.
Kan me niet voorstellen dat hij dan niet wil uitslapen, of hij moet aan 3 uur slaap genoeg hebben🤷🏼♀️
Hoe kun je Diva nou laten gaan voor Jolijn🥺
Vooral ná die vreselijk ongemakkelijke date in de jacuzzi.
Het gesprek daarna, tijdens de cocktail party was ook niet veel beter vond ik
Ja echt zo’n vriendin die eigenlijk zelf graag wil dat Tony gevoelens voor háár zou hebben, maar gewoon dik gefriendzoned is door hem. En nu dan maar ‘de beste vriendin’ uithangt en niemand goed genoeg vindt voor hem. Terwijl, zou een mannelijke vriend echt dezelfde houding als haar aannemen? Qua vragen, opmerkingen etc?