The Bachelorette / Prince Charming

Zou de hint die Jolijn gaf met dr gegeven schraapding/harkje ‘voor als ik er niet ben’, Tony vuurwerk in z’n hoofd hebben bezorgd sinds dag 1?

1 like

Lees al het hele seizoen mee hier, maar kan me niet langer inhouden en wil ook reageren :grin:

Ik hoop zo ontzettend dat hij uiteindelijk voor Oriana gaat! Ben echt bang dat het Julia wordt, omdat zij het meest spannend lijkt en hij haar misschien het meeste moet veroveren omdat ze een soort ‘populairste meisje van de klas vibe’ heeft, maar bij Oriana krijg ik echt als enige het gevoel dat ze iets voor hem voelt. Dat ze iets oprechts voelt.

Sarai lijkt me ook oprecht in wie ze is maar op een of andere manier zie ik daar niet de liefde. (Overigens was haar filmpje met haar haar echt mijn absolute favoriet.)

Van India denk ik dat zij gelooft dat ze verliefd is op Tony, maar ze het in Nederland eigenlijk al heel snel op zou geven met hem.

Joy kan ik nog niet peilen. Betwijfel of zij helemaal zichzelf is, ze komt een beetje te ideaal over ofzo. (Haha, het is ook nooit goed eigenlijk he.)

En Jolijn. Tja. Wat moet ik daar nou over zeggen. Ongelooflijk dat ze er nog steeds niet uit ligt.

23 likes

Je zegt het denk ik echt precies zoals het is!

3 likes

Ik vond dat voorstukje met de beste vriendin van Tony heeeel ongemakkelijk en pijnlijk. Zou het echt verschrikkelijk vinden om zo ondervraagd te worden

3 likes

Precies dit wilde ik ook typen. Hij stelt iedere vraag als een quizvraag waarop je moet gissen voor welk antwoord je moet gaan. En dan geef je een antwoord en is het fout. En hoe belangrijk is het ook dat eentje van uitslapen houdt en de ander niet :sweat_smile: echt ik vond het zo’n afknapper hoe hij daar deed. Alsof iedereen op auditie moet komen om met de grote Tony te mogen zijn

14 likes

Hij zal toch wel werken als DJ op zaterdag tot in de late uurtjes.
Kan me niet voorstellen dat hij dan niet wil uitslapen, of hij moet aan 3 uur slaap genoeg hebben🤷🏼‍♀️

5 likes

Hoe kun je Diva nou laten gaan voor Jolijn🥺

12 likes

Vooral ná die vreselijk ongemakkelijke date in de jacuzzi.

5 likes

Het gesprek daarna, tijdens de cocktail party was ook niet veel beter vond ik

3 likes

Ja echt zo’n vriendin die eigenlijk zelf graag wil dat Tony gevoelens voor háár zou hebben, maar gewoon dik gefriendzoned is door hem. En nu dan maar ‘de beste vriendin’ uithangt en niemand goed genoeg vindt voor hem. Terwijl, zou een mannelijke vriend echt dezelfde houding als haar aannemen? Qua vragen, opmerkingen etc?

27 likes

Jolijn en Tony doen me echt denken aan de “spanningen” die ik vroeger wel eens had met jongens. 0 klik, 0 gemeenschappelijks maar toch een spanning waardoor je jaaaren om elkaar heen blijft draaien tot één van de twee een relatie krijgt. En dan jaren later is die roze bril af en kijk je erop terug en denk je hoe kon ik ooit denken dat dat iets ging worden😂

12 likes

Ik vraag mij af hoe dat werkt dat je je geblokt voelt in je interactie met een persoon terwijl je beide elkaar wel heel aantrekkelijk en interessant vindt. Dat in theorie alles aanwezig is om het leuk te hebben, maar ‘iets’ er toch tussen lijkt te staan.

Ik heb ook weleens zoiets gehad en ik snap er nog altijd niks van

1 like

Soms is er gewoon alleen een oer drang om te neuken. Enorme aantrekkingskracht, maar geen fatsoenlijk gesprek mee te hebben.

11 likes

haha dit zei ik ook ja, tony wil jolijn gewoon neuken en verder moet ie er ook niet meer van proberen te maken.

8 likes

Ahh Marvin en Ferdi hebben samen een huis gekocht. Zo leuk dat het zo goed gaat tussen hun samen :blush: Echt een leuk stel!

18 likes

Wat ik na de laatste aflevering vooral dacht bij Jolijn en Tony was: die voelen zich duidelijk niet op hun gemak bij elkaar, kunnen niet zichzelf zijn. Dan wil je daar toch ook niet verder mee?

6 likes

Ik heb nog even gedacht dat Tony door de productie een beetje gestuurd zou zijn om Jolijn er in te houden (levert in ieder geval spraakmakende tv op), maar kan me niet voorstellen dat zij publieksfavoriet Diva hiervoor zouden ingeruild hebben :sweat_smile:

3 likes

Ik heb net even alle “lieve Tony” video’s van Rijk Hofman gekeken, heeeeerlijk! :joy: hij is ook fan van Diva.

5 likes

Ah ik vond die vriendin en vader van Tony echt niet leuk overkomen deze aflevering.

3 likes

Zo die liet zichzelf even zien op het laatst :joy:

En wtf Jolijn nog steeds niet naar huis?! Come on, het is niks en wordt niks tussen hen.

11 likes